Porsche Cayenne GTS - znamy ceny w Polsce - Trends Magazines

Porsche Cayenne GTS – znamy ceny w Polsce

Porsche Cayenne po faceliftingu doczekało się najmocniejszego wariantu – GTS. Krwistoczerwony SUV ma pod maską doładowane 4-litrowe V8 i równe 500 KM mocy. Ile kosztuje nowe Porsche Cayenne GTS w Polsce?

Porsche Cayenne GTS to SUV, który ma dostarczyć kierowcy sportowych emocji za kierownicą.  Wersja GTS (Gran Turismo Sport) oznacza połączenie wysokich osiągów z codzienną praktycznością oraz charakterystycznymi elementami stylistycznymi i wzbogaconym wyposażeniem standardowym. W nowym Cayenne GTS należy spodziewać się przede wszystkim lepszych właściwości jezdnych na asfalcie, bo raczej nikt nie będzie narażał pięknego czerwonego lakieru i 21-calowych felg na uszkodzenia. 

Co pod maską?

Nowe Porsche Cayenne GTS napędza 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który generuje teraz 500 KM i 660 Nm (+40 KM, +40 Nm w stosunku do poprzedniego GTS). Zmodernizowana 8-biegowa skrzynia Tiptronic S odznacza się krótszymi czasami reakcji i szybszą zmianą biegów w trybach Sport oraz Sport Plus. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,4 s, a prędkość maksymalna to teraz 275 km/h.

Nowinką techniczną jest wyposażenie skrzyni rozdzielczej napędu na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM) w niezależny obieg chłodzenia cieczą, zapewniający dodatkową stabilność przy stałym obciążeniu, na przykład podczas jazdy po torze lub górskich serpentynach. To rozwiązanie pochodzi z topowego wariantu – Turbo GT.

Porsche Taycan Turbo GT to najmocniejsze Porsche w historii. Te liczby to prawdziwy kosmos

Porsche Cayenne GTS wyróżnia się też stylistyką

Z zewnątrz dużego SUVa rozpoznamy po czarnych napisach „GTS” po bokach i z tyłu samochodu, specyficznym przednim pasie z większymi wlotami powietrza, przyciemnionych reflektorach oraz czerwonych zaciskach hamulcowych. Z pięknym czerwonym lakierem dobrze kontrastują czarne detale w wysokim połysku. Efektu dopełniają 21-calowe felgi RS Spyder w kolorze antracytowej szarości.

We wnętrzu dominuje materiał Race-Tex, przypominający alcantarę. Tę tkaninę znajdziemy na podsufitce, podłokietnikach i boczkach drzwi, a także na sportowych fotelach z elektryczną regulacją. Porsche oferuje też dwa alternatywne, specyficzne dla wariantów GTS pakiety wykończenia wnętrza: z elementami w kolorze Carmine Red lub Slate Grey Neo. Seryjne wyposażenie obejmuje nagłośnienie przestrzenne Bose oraz ambientowe oświetlenie. Odmiana Coupé standardowo oferuje ponadto nieruchomy szklany dach i adaptacyjne zawieszenie. 

VW SP2 – prawie jak Porsche

Ile kosztuje Porsche Cayenne GTS w Polsce?

Auto jest dostępne w dwóch wariantach nadwozia. SUV kosztuje co najmniej  677 000 zł, a wersja Coupe ze ściętym dachem top wydatek co najmniej 693 000 zł. Obydwa warianty Cayenne są już dostępne w salonach Porsche, dostawy powinny ruszyć już latem tego roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning-VW-Golf-Mk1-CL-przód auta

Niepozorny, a zadziorny VW Golf 1  CL po swapie silnika

Dobrze odrestaurowany VW Golf to przyjemność dla oczu. A gdy jeszcze pod maską niepozornego CL-a drzemie niebanalna jednostka po swapie… Niejednokrotnie zdarza się, że mężczyzn w rodzinie łączy wspólna pasja. A że co trzy głowy, to nie jedna, często wspólnie udaje się im stworzyć bardzo ciekawe projekty. Łukasz wraz z ojcem i bratem zawsze darzył…

Modele VW Golf Mk3 VR6 widok z przodu

Przemyślany i gruntowny tuning Golfa Mk 3 ze swapem silnika

Pasją Karola – blacharza i lakiernika – jest tuning. Należy więc do grona szczęśliwców, których zawód ma wiele wspólnego z hobby. Po godzinach pracy w przydomowym garażu realizuje autorskie projekty. Jednym z nich jest widoczny na zdjęciach Golf trzeciej generacji z bardzo mocną jednostką napędową, w którym wprowadził  szereg przemyślanych modyfikacji. Auto pochodzi ze Stanów…