Porsche 911 Carrera. Gdy spełniają się marzenia... - PASJA - Trends Magazines

Porsche 911 Carrera. Gdy spełniają się marzenia… – PASJA

Wiecie co jest najważniejsze w całym tym „samochodowym interesie”? Samochody? Też! Ale moim zdaniem na pierwszym miejscu są ludzie. Pasjonaci, którzy poświęcają się dla swojego auta dużo bardziej, niż nakazywałaby logika. Jedną z takich osób jest David. David miał jeden cel. Żeby do „30-stki” jeździć Porsche 911. I wiecie co? Pośpieszył się. 911 Carrera zagościło w jego garażu już w wieku 28 lat. Jak wiele aut w Polsce, również to Porsche trafiło do nas z Japonii. Proces rejestracyjny utknął w miejscu i samochód czekał na brakujące dokumenty ponad pół roku. W międzyczasie Davidowi stuknęło 29 lat, ale i tak jest rok szybciej niż planował. Gdy w końcu wóz został zalegalizowany i zarejestrowany, to w ciągu pierwszego weekendu za kierownicą 996 Carrery zaprosił mnie na przejażdżkę. Wziąłem aparat i pojechaliśmy uwiecznić te wyjątkowe chwile na tle pięknej, złotej, polskiej jesieni. Udało nam się?

A Wy, o czym marzycie?

Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996
Porsche Carrera 996

 

Podobne

VW TRENDS 1/2017 – Już w sprzedaży!

VW TRENDS 1/2017 już od 23 marca w sprzedaży. Na 84 stronach znajdziecie między innymi: Genewskie premiery  - Arteon, Allspace, I.D. Buzz Dwa charaktery – Tiguan 2.0 TDI vs. Tiguan 2.0 BiTDI Czerwona piatka  – Golf V Garbusy w dwóch smakach – New Beetle  vs. Beetle Unikat – Scirocco Scala Flagowiec  - Phaeton zmodyfikowany Nowe…

Tuning-VW-Scirocco-1-Typ-53-widok od tyłu

Przepiękne Scirocco I Typ 53 – kiedyś to były auta…

Scirocco pierwszej generacji to prawdziwy rodzynek na europejskich drogach. Auto zaprezentowane na targach w Genewie w 1974 roku zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Klasyczne linie dynamicznego coupé spodobały się Europejczykom, czego dowodem jest to, że w ciągu ośmiu lat sprzedano go ponad 506 tysięcy sztuk. W 1992 niestety zaprzestano produkcji Scirocco. Legendarny model doczekał się następcy…