Podnoszenie mocy w turbodoładownych BMW - Trends Magazines

Podnoszenie mocy w turbodoładownych BMW

Turbodoładowane silniki najnowszych BMW świetnie reagują na próby elektroniczne tuningu. Doskonale wie o tym niemieckie Alpha-N Performance.

Firma z Bad Neuenahr przedstawiła właśnie katalog usług dla cieszących się coraz większą popularnością modeli z rodziny X. Zastrzyk mocy w samochodach klasy Sport Activity Vehicles jest zawsze mile widziany. Duże powierzchnie czołowe i znaczne masy własne pojazdów ograniczają osiągi.

Niepozorne moduły EVOX odblokowują wszystkie rezerwy mocy. Przykładowo – 33 KM i 70 Nm w bazowym 18d, 67 KM i 80 Nm w 30d oraz 43 KM i 161 Nm w M50d. Cena boksów tuningowych jest identyczna i wynosi 699 euro. Za moduły do silników benzynowych trzeba zapłacić od 699 do 999 euro. Warto, bo przyrosty parametrów są spore – od 32 KM i 51 Nm w 18i poprzez 49 KM i 47 Nm w 25i na dodatkowych 89 KM i 155 Nm we flagowym X5 M skończywszy.

Alpha-N Performance nie byłoby sobą, gdyby nie spróbowało poprawić również wyglądu samochodów. X3 wyposażono w 20-calowe felgi OZ Racing Leggera, a X5 i X6 otrzymało większe o cal felgi OZ Racing Superturismo Dakar. Ich liczne, filigranowe ramiona optycznie odchudziły przyciężkie bryły bawarskich SUV-ów.

Podobne

Niespotykane warunki w Pile

22 maja na lotnisku w Pile rozegrana została kolejna „walka” o punkty do klasyfikacji całego sezonu zawodów Rallysprint Challenge, organizowanych przez Automobilklub Bydgoski. To w jakich warunkach musieli rywalizować uczestnicy II rundy tego cyklu trudno opisać w jednym zdaniu. Pogoda była bardzo zmienna. Deszcz lał się z nieba wiadrami, błyskawice szalały na ponurym niebie, a…

Znasz tę wersję BMW E21? – galeria zdjęć

BMW E21 to piękny i poszukiwany klasyk. Auto było oferowane z dwudrzwiowym nadwoziem lub jako targa przerobiona przez firmę Baur. Kabriolet? Tak, taka wersja też istniała, chociaż wie o niej niewielu. Za zmianę E21 w odmianę bez dachu odpowiadała firma Peters Tuning. Jak Wam się podoba taka w pełni otwarta wersja?