Podnoszenie mocy w turbodoładownych BMW - Trends Magazines

Podnoszenie mocy w turbodoładownych BMW

Turbodoładowane silniki najnowszych BMW świetnie reagują na próby elektroniczne tuningu. Doskonale wie o tym niemieckie Alpha-N Performance.

Firma z Bad Neuenahr przedstawiła właśnie katalog usług dla cieszących się coraz większą popularnością modeli z rodziny X. Zastrzyk mocy w samochodach klasy Sport Activity Vehicles jest zawsze mile widziany. Duże powierzchnie czołowe i znaczne masy własne pojazdów ograniczają osiągi.

Niepozorne moduły EVOX odblokowują wszystkie rezerwy mocy. Przykładowo – 33 KM i 70 Nm w bazowym 18d, 67 KM i 80 Nm w 30d oraz 43 KM i 161 Nm w M50d. Cena boksów tuningowych jest identyczna i wynosi 699 euro. Za moduły do silników benzynowych trzeba zapłacić od 699 do 999 euro. Warto, bo przyrosty parametrów są spore – od 32 KM i 51 Nm w 18i poprzez 49 KM i 47 Nm w 25i na dodatkowych 89 KM i 155 Nm we flagowym X5 M skończywszy.

Alpha-N Performance nie byłoby sobą, gdyby nie spróbowało poprawić również wyglądu samochodów. X3 wyposażono w 20-calowe felgi OZ Racing Leggera, a X5 i X6 otrzymało większe o cal felgi OZ Racing Superturismo Dakar. Ich liczne, filigranowe ramiona optycznie odchudziły przyciężkie bryły bawarskich SUV-ów.

Podobne

Wymarzone BMW E46 330Ci Cabrio

Każdy z was z pewnością marzy o jakimś BMW. Jedni o klasycznej i ponadczasowej serii 6 E24, inni o reprezentacyjnej serii 7, a jeszcze inni o prawdziwym agresorze z literą M. Dla Roberta, właściciela opisywanego samochodu, ideałem jest piękna i urokliwa trójka E46 z nadwoziem typu cabrio. Na spotkanie z niemieckim kabrioletem oraz jego właścicielem…

Będzie BMW M3 CS Touring! To będzie petarda!

Auta typu kombi zdają się odchodzić do lamusa, ale inaczej ma się sytuacja ze sportowymi autami w tym nadwoziu. BMW M3 Touring robi furorę, a BMW na tym nie poprzestaje. Już trwają torowe testy BMW M3 CS Touring. Jedyne auto, z którym możemy to porównać to Audi RS4 Avant. Ten model obchodzi swoje 25-lecie i…