Pierwsze elektryczne Volvo - XC40 Recharge - E-TRENDS - Trends Magazines

Pierwsze elektryczne Volvo – XC40 Recharge – E-TRENDS

Volvo Cars przedstawia XC40 Recharge, pierwszy w historii w pełni elektryczny samochód firmy i pierwszy model, który pojawi się w nowej koncepcji linii samochodów Recharge.

XC40 Recharge, oparty na wielokrotnie nagradzanym i najlepiej sprzedającym się małym SUV-ie XC40, jest pierwszym z rodziny w pełni elektrycznych Volvo. Stanowi prawdziwy kamień milowy dla Volvo Cars: pierwszy samochód elektryczny firmy i pierwsze Volvo z zupełnie nowym systemem informacyjno-rozrywkowym obsługiwanym przez system operacyjny Android firmy Google.

W ciągu najbliższych pięciu lat Volvo Cars będzie co roku prezentować samochód w pełni elektryczny. Samochody z napędem elektrycznym będą stanowić 50% światowej sprzedaży, a pozostałe pojazdy hybrydowe. Recharge będzie nadrzędną nazwą dla wszystkich ładowalnych Volvo z całkowicie elektrycznym i hybrydowym układem napędowym typu plug-in.

XC40 Recharge to wszystko, czego klienci oczekują od Volvo, z dodatkiem najnowocześniejszego, w pełni elektrycznego układu napędowego na wszystkie koła, który oferuje zasięg ponad 400 km (WLTP) na jednym ładowaniu i mocy 408 KM . Akumulator ładuje się do 80% swojej pojemności w 40 minut w systemie szybkiej ładowarki.

Zapowiada się więc, że ten mały SUV będzie nie tylko bezemisyjny, ale również bardzo szybki.

 

Podobne

Nowy VW ID.7 Tourer

VW ID.7 Tourer – dojedzie do Chorwacji „na strzała”?

To prawdziwy gigant i nietypowy model w swoim segmencie. Dlaczego? Nowy VW ID.7 Tourer to w pełni elektryczne kombi, których niewiele jest na rynku. W Polsce mamy pewien sentyment do dużych kombi od VW za sprawą Passata B5, o których pisze się już książki. Teraz czas na nowego, "elektrycznego Passata". VW ID.7 zyskał łatkę "następcy…

Wymienił olej po 60 tys. km. Oto co zobaczył w silniku

Nie trzeba nikomu mówić, że regularnie wymieniany olej w silniku poprawia żywotność każdej jednostki. Jednak właściciel tego Seata Leona testował wytrzymałość auta (i swoją) i wymienił olej dopiero po 60 tys. km. Po przyjeździe na wymianę, pożałował że nie zrobił tego wcześniej. Olej silnikowy ma bardzo trudne zadanie. Musi pracować w czasie siarczystych mrozów, jak…