Pierwsze elektryczne Volvo - XC40 Recharge - E-TRENDS - Trends Magazines

Pierwsze elektryczne Volvo – XC40 Recharge – E-TRENDS

Volvo Cars przedstawia XC40 Recharge, pierwszy w historii w pełni elektryczny samochód firmy i pierwszy model, który pojawi się w nowej koncepcji linii samochodów Recharge.

XC40 Recharge, oparty na wielokrotnie nagradzanym i najlepiej sprzedającym się małym SUV-ie XC40, jest pierwszym z rodziny w pełni elektrycznych Volvo. Stanowi prawdziwy kamień milowy dla Volvo Cars: pierwszy samochód elektryczny firmy i pierwsze Volvo z zupełnie nowym systemem informacyjno-rozrywkowym obsługiwanym przez system operacyjny Android firmy Google.

W ciągu najbliższych pięciu lat Volvo Cars będzie co roku prezentować samochód w pełni elektryczny. Samochody z napędem elektrycznym będą stanowić 50% światowej sprzedaży, a pozostałe pojazdy hybrydowe. Recharge będzie nadrzędną nazwą dla wszystkich ładowalnych Volvo z całkowicie elektrycznym i hybrydowym układem napędowym typu plug-in.

XC40 Recharge to wszystko, czego klienci oczekują od Volvo, z dodatkiem najnowocześniejszego, w pełni elektrycznego układu napędowego na wszystkie koła, który oferuje zasięg ponad 400 km (WLTP) na jednym ładowaniu i mocy 408 KM . Akumulator ładuje się do 80% swojej pojemności w 40 minut w systemie szybkiej ładowarki.

Zapowiada się więc, że ten mały SUV będzie nie tylko bezemisyjny, ale również bardzo szybki.

 

Podobne

Drogowa wyścigówka VW

Amerykańska firma APR dobrze przygotowała się do  tuningowych targów SEMA w Los Angeles. Zaprezentowała na nich 536-konnego Golfa RLMS. Choć auto wygląda jak wyścigówka, wciąż ma drogową homologację. Specjalizujące się w modyfikacjach aut grupy Volkswagena APR wzięło na warsztat Golfa R. Celem było stworzenie mocnego samochodu do jazdy po torach. Silnik 2.0 TSI przeszedł modyfikację, którą firma…

 RONAL R9, felga, która była hitem w latach 80-tych, powraca w odświeżonym wydaniu- TUNING

Nowa wersja obręczy RONAL R9 nawiązuje do tradycji tuningu samochodów klasycznych. Wiele historycznych aut niemieckich marek od połowy lat 70-tych do końca lat 80-tych posiadało charakterystyczne pięcioramienne obręcze RONAL R9 lub było w nie później wyposażane. W 1981 roku rozpoczęto produkcję R9 w rozmiarze 15 cali, a wcześniej była już dostępna wersja 16-calowa.    RONAL GROUP ponownie wprowadza do…