Bezwypadkowy, bogato wyposażony i regularnie serwisowany – któż z nas nie marzy o zakupie takiego BMW. Niestety, wielu kierowców rezygnuje z obsługi pojazdu w ASO, co obniża późniejszą atrakcyjność samochodu na rynku wtórnym. Tak jednak być nie musi. Sprawdź pakiety serwisowe BMW.
Każdy samochód – bez względu na wiek, model, wersję silnikową czy konfigurację – zasługuje na jak najlepszą obsługę serwisową. Przeglądy wykonywane rzetelnie i zgodnie z procedurami pozwalają na utrzymanie pojazdu w stanie pełnej sprawności bądź wykrycie w zarodku potencjalnych problemów. Nie od dziś wiadomo, że profilaktycznie dokonana wymiana elementów lub usunięcie usterki w jej początkowym stadium jest dużo łatwiejsze i tańsze od likwidowania skutków defektu powstałego w wyniku długoletnich zaniedbań.
W przypadku aut z wyższej półki należyta opieka serwisowa spełnia jeszcze jedno zadanie – zapobiega utracie wartości pojazdu oraz ułatwia znalezienie dla niego kolejnego nabywcy. Kto szuka używanego BMW, zwykle chce kupić jak najlepiej utrzymany samochód z wiarygodnym przebiegiem oraz pełną dokumentacją serwisową. Gwarancją tego są przeglądy wykonywane w ASO. Każdy oznacza usługę wykonaną przez profesjonalistów z użyciem oryginalnych części zamiennych, a do tego zostaje odnotowany w komputerowej bazie danych BMW, gdzie trafią informacje o wykonanych czynnościach i stwierdzonym przebiegu.
Pakiety serwisowe BMW Value Service dla starszych aut
Nie każdy wie, że ze względów finansowych nie trzeba rezygnować z usług autoryzowanego serwisu, gdy auto skończy 5 lat. Bawarski koncern postanowił bowiem wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów i z myślą o nich stworzył specjalny pakiet korzyści BMW Value Service na wybrane części i usługi serwisowe. Dzięki niemu przegląd lub naprawa w autoryzowanym serwisie BMW oznacza konkurencyjne ceny oraz najwyższą jakość, jakiej nie są w stanie zaoferować przypadkowo wybrane warsztaty bez dokumentacji technicznej czy komputerów w pełni komunikujących się z pojazdem. Nie bez znaczenia jest też fakt, że samochód trafi do najlepszych specjalistów, którzy od lat pracują z BMW i wiedzą o nich absolutnie wszystko.
Specjaliści z ASO BMW mogą sprawdzić kluczowe elementy powierzonego im samochodu, a także dokonać niezbędnych wymian, aby dalsza eksploatacja pojazdu przebiegała bezproblemowo i bezpiecznie.
W ramach BMW Value Service oferowane są takie usługi, jak:
– ogólne sprawdzenie stanu pojazdu,
– przegląd samochodu,
– wymiana filtra kabinowego,
– wymiana filtra powietrza
– wymiana filtra paliwa
– wymiana filtra cząstek stałych
– wymiana filtra oleju
– wymiana oleju
– wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych (z przodu i z tyłu)
– wymiana amortyzatorów (z przodu i z tyłu),
– wymiana płynu hamulcowego,
– wymiana świec zapłonowych,
– wymiana wycieraczek.
Aby ułatwić klientom dopasowanie zakresu czynności serwisowych, powyższe usługi zostały pogrupowane w pakiety przeglądowe. W ramach BMW Value Service dostępne są takie pakiety, jak:
– Przegląd ogólny
– Przegląd przed podróżą
– Komplet filtrów
– Układ hamulcowy.
Wygodnie z My BMW Service
Właściciele BMW, które skończyły już pięć lat, chcący skorzystać z usług BMW Value Service, mogą umówić się na wizytę w najbliższym ASO marki lub dokonać rezerwacji online.
W dobie wciąż trwającej pandemii wiele osób chce uniknąć niepotrzebnego wychodzenia z domu. Wśród kierowców BMW nie brakuje też osób pochłoniętych pracą zawodową, które bardzo rozważnie gospodarują swoim czasem. Odpowiedzią na potrzeby obu grup są usługi My BMW Service. Korzystając z aplikacji BMW Connected lub za pomocą BMW Online Appointment Scheduling na internetowej stronie marki można umówić wizytę serwisową.
Działanie tego narzędzia jest bardzo intuicyjne. Spersonalizowane konto zakłada się łatwo i szybko. Dzięki niemu nie ma konieczności uzupełniania swoich danych przy każdej kolejnej rezerwacji wizyty. Termin oddania auta do serwisu można wybrać w dowolnej chwili. Rezerwacja jest potwierdzana e-mailem lub SMS-em. Nie zapomniano oczywiście o możliwości pobrania wpisu do kalendarza na smartfonie, aby otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie.
Dzięki Smart Video Communication w trakcie naprawy klient otrzyma film przedstawiający elementy swojego auta, które wymagają pracy. Korzystając z aplikacji będzie mógł zatwierdzić kosztorys naprawy. Dzięki dostępności usługi door to door cały proces można przeprowadzić bez wychodzenia z domu – auto zostanie od nas odebrane, a następnie podstawione we wskazane miejsce. To bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza gdy w ciągu dnia planujemy lotniczą podróż służbową.
Warto spróbować i przekonać się samemu, jak to działa.
Szymon Łukasik