Nowy Golf Variant ma większy rozstaw osi od wersji hatchback - Trends Magazines

Nowy Golf Variant ma większy rozstaw osi od wersji hatchback

The new Volkswagen Golf Alltrack tył

Światowa premiera nowego Golfa Varianta: kompaktowy model jest teraz jeszcze bardziej przestronny, dynamiczny i cyfrowy niż kiedykolwiek wcześniej. Cechują go bogate wyposażenie seryjne i nowe zespoły napędowe, włącznie z hybrydowym (mHEV) i wyposażonym w system twin dosing. Wraz z Golfem Variantem debiutuje również nowy Golf Alltrack z napędem na cztery koła i genami SUV-a.

W porównaniu do poprzednika nowy Golf Variant prezentuje się z zewnątrz bardziej dynamicznie. Samochód ma 4.633 mm długości i rozstaw osi wynoszący 2.686 mm. Wzrost długości wpłynął na zmianę proporcji nadwozia i sprawił, że ​​Golf Variant wydaje się teraz dłuższy i niższy niż model poprzedniej generacji. Przednie i tylne światła standardowo są wykonane w technologii LED.

The new Volkswagen Golf Alltrack bagażnik

Przestronne wnętrze

Zwiększona długość nadwozia i wielkość rozstawu osi przekładają się na korzyści we wnętrzu Golfa Varianta. Samochód wygodnie mieści pięciu pasażerów, ponieważ wzrost rozstawu osi prawie w całości został wykorzystany na powiększenie kabiny. Długość wnętrza wzrosła o 48 mm (do 1.798 mm). Tyle samo miejsca przybyło na nogi pasażerom tylnej kanapy. Pojemność bagażnika (do górnej krawędzi oparcia tylnego siedzenia) wynosi 611 litrów, czyli o 6 litrów więcej niż w Golfie Variancie poprzedniej generacji. Po złożeniu oparcia kanapy pojemność przedziału bagażowego wzrasta do 1.642 litrów (wzrost o 22 litry w porównaniu z bagażnikiem Golfa Varianta 7. generacji). Jako wyposażenie opcjonalne jest oferowana elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, którą można otworzyć wykonując ruch stopą przed tylnym zderzakiem.

The new Volkswagen Golf Alltrack kokpit

Silniki

Na przykład – eTSI z instalacją o napięciu 48 V i 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową. Napędzany paskiem rozrusznik-alternator o napięciu 48 V, litowo-jonowy akumulator 48 V i silnik TSI współpracują ze sobą jako hybrydowy zespół napędowy typu mild (mHEV). Dzięki nowemu silnikowi eTSI zużycie paliwa jest znacznie niższe, ponieważ – gdy tylko jest to możliwe – Golf Variant wyłącza turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i porusza się nie generując lokalnej emisji. Wszystkie silniki eTSI standardowo współpracują z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową. Do Golfa Varianta są oferowane również silniki TDI wyposażone w system podwójnego wtrysku czynnika AdBlue i dwa katalizatory SCR, co znacznie obniża emisję tlenków azotu (NOx). Najnowsze silniki TDI to jedne z najczystszych i najwydajniejszych wysokoprężnych jednostek napędowych na świecie.

Dostępne wersje

Volkswagen zmienił ofertę wyposażenia Golfa Varianta – oprócz podstawowej wersji „Golf” dostępne są wersje „Life”, „Style” i „R-Line”. Seryjne wyposażenie wersji podstawowej obejmuje systemy Lane Assist i Front Assist. Ten ostatni seryjnie ma funkcje awaryjnego hamowania w mieście i wykrywania pieszych oraz hamowania podczas skręcania po wykryciu pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka. Do wyposażenia seryjnego należą również elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS, system Car2X oraz bezkluczykowy system uruchamiania silnika. W kabinie do standardu wyposażenia należą Digital Cockpit Pro (cyfrowe wskaźniki), system multimedialny Composition z 8,25-calowym ekranem dotykowym i usługi internetowe We Connect i We Connect Plus, wielofunkcyjna kierownica, automatyczna klimatyzacja Air Care Climatronic oraz zestaw głośnomówiący z Bluetooth.

The new Volkswagen Golf Alltrack wnętrze

Nowy Golf Alltrack

Wraz z nowym Golfem Variantem debiutuje również druga generacja Golfa Alltracka. Nowy Golf Alltrack – jako crossover, który plasuje się między hatchbackami a SUV-ami – standardowo jest wyposażony w stały napęd na cztery koła 4MOTION i ma większy prześwit niż Golf Variant. Ponadto, Golf Alltrack może ciągnąć przyczepę o masie własnej do 2.000 kg. Podobnie jak Golf Variant, także Golf Alltrack może być wyposażony w system Travel Assist wspomagający jazdę do prędkości 210 km/h i w światła matrycowe IQ.Light.

The new Volkswagen Golf Alltrack tył The new Volkswagen Golf Alltrack bagażnik The new Volkswagen Golf Alltrack tył bagażnik

Podobne

BMW kończy produkcję i3

Jeśli chcecie kupić BMW i3 to teraz jest ostatni dzwonek, żeby to zrobić. BMW zapowiedziało koniec produkcji pierwszego w swojej historii auta elektrycznego i nie zapowiedziało następcy. Z katalogu BMW zniknie pozycja "i3" i na razie nie wiadomo czy coś nowego ją zastąpi. BMW i3 nadal będzie produkowane, ale na rynek chiński i w zupełnie…

Kompresor G60 – usterki, naprawy, ceny. Poradnik kupującego VW z G40/G60

Z powodu technicznej oryginalności coraz częściej poszukiwane są używane Volkswageny z motorami G40/G60. Ich newralgicznym punktem jest kompresor. Jakie ma usterki, ile kosztują naprawy? Mechaniczne doładowanie silników benzynowych od dawna uchodzi za dość ekskluzywny sposób zwiększania mocy. Dlaczego zatem starsze modele Volkswagena wyposażone w mechaniczną sprężarkę typu G nie cieszą się dziś zbyt dobrą opinią?…