BITWA: NOVITEC VS ABT - TUNING - Trends Magazines

BITWA: NOVITEC VS ABT – TUNING

novitec levante esteso v2

W tym tygodniu mieliśmy dwie premiery aut od supertunerów. Jako pierwszy NOVITEC pokazał swoją wizję Maserati Levante, która nazywa się ESTESO V2. Druga prezentacja to 740-konny potwór ABT RS7-R na bazie Audi RS7. Zagłosuj na swojego faworyta! Galerie i opisy obu potworów zamieszczamy poniżej:

[poll id=”29″]

ABT RS7-R

RS7-R jest limitowany do 125 sztuk. Moc silnika 4.0 V8TT podniesiono z 600 KM (800 Nm) do 740 KM (920 Nm) za pomocą upgade’u ABT power R. Bawarska firma oferuje też nowe elementy zawieszenia w RS7-R. Są to sprężyny i stabilizatory. Pakiet RS7- R to również wizualny make-over. Nowe są głównie dodatki z włókna węglowego, które zostały ozdobione jaskrawo wykończonymi krawędziami. W pakiecie są również 22-calowe koła ABT High Performance HR. Auto przeszło też szereg modyfikacji wnętrza. Jest skóra od ABT i fotele z logo RS7-R. Kierownica i mieszek otrzymały wykończenie karbonowe. Intryguje też okleina nadwozia…

 

2. NOVITEC Levante ESTESO V2

NOVITEC prezentuje swoją wizję Maserati Levante. Samochód bazuje na wersji Trofeo i po kuracji wzmacniającej generuje 624 KM. Moc na asfalt przenoszą 22-calowe koła montowane za pomocą centralnej śruby. Aby mogły zmieścić się w nadkolach auto otrzymało pakiet poszerzeń.  ESTESO Widebody wygląda bardzo agresywnie i ma szerokość 2,09 metra. Naszym zdaniem ten SUV wygląda diabolicznie, ale na prawdę może się podobać! Miejmy nadzieję, że znajdzie nabywców w tym trudnym dla gospodarki okresie. 

Podobne

VW Santana widok z tyłu

Szukasz youngtimera – pomyśl o Santanie

Volkswagena Santanę, który z początkiem lat osiemdziesiątych zadebiutowała w ofercie niemieckiego koncernu mimo wdzięcznej nazwy nie odniósł spektakularnego sukcesu. Samochód z założenia miał być eleganckim sedanem, który bazował na popularnym wówczas Passacie B2. Sedany z czterobiegową skrzynią biegów może nie zyskały rangi limuzyny VW, lecz idealnie sprawdzały się jako przestronne taksówki. Świeższe odmiany pierwszej generacji…

Jak powstaje RWB? 10 minut dobrej muzyki i timelaps z budowy norweskiego Ruri- VIDEO

Fajna muzyka, mało "gadania" i dużo dobrego wprost z mroźnej Norwegii. To właśnie tam powstawał "Ruri", bo takie imię otrzymał ten egzemplarz Porsche 996, który przeszedł konwersję japońskiej manufaktury RWB. Chyba każdy egzemplarz RWB ma imię i jest własnoręcznym dziełem założyciela Nakai Sana... Legend! https://www.youtube.com/watch?v=ci8sJ-ri6rc