Nieprzesadny tuning BMW M6 - Trends Magazines

Nieprzesadny tuning BMW M6

Seryjne BMW M6 F13 nieprzesadnie rzuca się w oczy. Gdyby nie cztery rury wydechowe i tarcze hamulcowe o ogromnej średnicy, można by pomylić 560-konny samochód ze zwykłą serią 6 z M-pakietem.

Wyspecjalizowana w oklejaniu folią samochodów Fostla zmieniła stan rzeczy. Pokryła nadwozie M6 folią w kolorze matowego chromu, której optycznie blisko do kosztownych lakierów Frozen z palety BMW.

Fostla pracowała nad samochodem z akcesoriami z oferty Hamanna. Do nadwozia zostały przytwierdzone elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r, który składa się z poszerzonych błotników i progów, inaczej wyprofilowanych zderzaków, spojlera klapy bagażnika oraz maski z włókna węglowego z dodatkowymi otworami wentylacyjnymi. Miejsce seryjnych felg zajęły obręcze Hamann Anniversary Evo.

Płynące do 4.4 V8 sygnały są obrabiane przez moduł sterujący Hamanna. Zamienia fabryczne 560 KM i 680 Nm w niebagatelne 650 KM przy 6000 – 7000 obr./min oraz 850 Nmw zakresie 1500 – 5750 obr./min.

Zmodyfikowane przez Fostlę M6 rzuca się w oczy. Co ważne, projekt wciąż mieści się w granicach dobrego smaku.

Podobne

BMW modele wszystkie okładka

Elektryczna przyszłość BMW

Już teraz około 13,3 procent wszystkich nowo rejestrowanych samochodów marek BMW i MINI w Europie stanowią modele z napędem elektrycznym lub hybrydowym plug-in. Firma szacuje, że do 2021 roku będzie to już jedna czwarta, do 2025 roku jedna trzecia, a do 2030 roku połowa. Jak BMW planuje do tego dojść? Ponad pół miliona zelektryfikowanych samochodów…

Czarny charakter. Umiejętnie doprawione BMW E39 540iA

E39 to obecnie model popularny i dostępny niemal dla każdego. Bez trudu możemy wypatrzeć je na ulicy. Z uwagi na swój stan na ogół nie prezentuje się jednak zbyt okazale. Z dawnej pozycji limuzyny klasy Premium niewiele pozostało. Na szczęście dzięki takim ludziom jak Radek „BRO” z BMW Klub Warszawa są jeszcze egzemplarze cieszące oko,…