Nieprzesadny tuning BMW M6 - Trends Magazines

Nieprzesadny tuning BMW M6

Seryjne BMW M6 F13 nieprzesadnie rzuca się w oczy. Gdyby nie cztery rury wydechowe i tarcze hamulcowe o ogromnej średnicy, można by pomylić 560-konny samochód ze zwykłą serią 6 z M-pakietem.

Wyspecjalizowana w oklejaniu folią samochodów Fostla zmieniła stan rzeczy. Pokryła nadwozie M6 folią w kolorze matowego chromu, której optycznie blisko do kosztownych lakierów Frozen z palety BMW.

Fostla pracowała nad samochodem z akcesoriami z oferty Hamanna. Do nadwozia zostały przytwierdzone elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r, który składa się z poszerzonych błotników i progów, inaczej wyprofilowanych zderzaków, spojlera klapy bagażnika oraz maski z włókna węglowego z dodatkowymi otworami wentylacyjnymi. Miejsce seryjnych felg zajęły obręcze Hamann Anniversary Evo.

Płynące do 4.4 V8 sygnały są obrabiane przez moduł sterujący Hamanna. Zamienia fabryczne 560 KM i 680 Nm w niebagatelne 650 KM przy 6000 – 7000 obr./min oraz 850 Nmw zakresie 1500 – 5750 obr./min.

Zmodyfikowane przez Fostlę M6 rzuca się w oczy. Co ważne, projekt wciąż mieści się w granicach dobrego smaku.

Podobne

Oto nowe BMW i3. Tak, dodaliśmy prawidłowe zdjęcie

Tak wygląda nowe BMW i3, które trafi na rynek chiński. Niemiecki producent postanowił użyć nazwy, pod którą znamy popularne auto elektryczne do nowego modelu w Chinach. "Chińskie" BMW i3 do złudzenia przypomina Serię 3 G20. Różnica to jedynie inny kształt zderzaka, pełne nerki, a także bardziej opływowe felgi o nowym wzorze. Tył nadwozia to już…

Znamy cenę nowego BMW M3 Touring

BMW wreszcie zdecydowało się wypuścić legendarne M3 w praktycznym nadwoziu Touring. Temat stylistyki zostawiamy na boku, a skupimy się na cenie, bowiem pojawił się polski cennik tego auta. Tanio nie jest. Premiera nowego BMW M3 Touring wywołała sensacje, a fani marki zgodnie powiedzieli: "nareszcie". Stylistyka "bobra" może jednak wywoływać kontrowersje, ale trzeba przyznać, że całościowo…