Nieprzesadny tuning BMW M6 - Trends Magazines

Nieprzesadny tuning BMW M6

Seryjne BMW M6 F13 nieprzesadnie rzuca się w oczy. Gdyby nie cztery rury wydechowe i tarcze hamulcowe o ogromnej średnicy, można by pomylić 560-konny samochód ze zwykłą serią 6 z M-pakietem.

Wyspecjalizowana w oklejaniu folią samochodów Fostla zmieniła stan rzeczy. Pokryła nadwozie M6 folią w kolorze matowego chromu, której optycznie blisko do kosztownych lakierów Frozen z palety BMW.

Fostla pracowała nad samochodem z akcesoriami z oferty Hamanna. Do nadwozia zostały przytwierdzone elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r, który składa się z poszerzonych błotników i progów, inaczej wyprofilowanych zderzaków, spojlera klapy bagażnika oraz maski z włókna węglowego z dodatkowymi otworami wentylacyjnymi. Miejsce seryjnych felg zajęły obręcze Hamann Anniversary Evo.

Płynące do 4.4 V8 sygnały są obrabiane przez moduł sterujący Hamanna. Zamienia fabryczne 560 KM i 680 Nm w niebagatelne 650 KM przy 6000 – 7000 obr./min oraz 850 Nmw zakresie 1500 – 5750 obr./min.

Zmodyfikowane przez Fostlę M6 rzuca się w oczy. Co ważne, projekt wciąż mieści się w granicach dobrego smaku.

Podobne

Alpina B6 Touring vs BMW M340i Touring – porównanie

W zasadzie takich samochodów można już ze świecą szukać, bo zmieniają się nie tylko trendy i upodobania, ale cała motoryzacja. Mowa o mocnych sześciocylindrowych kombi. Sprawdźmy, czy będzie za czym tęsknić. Oto porównanie Alpiny B6 Touring i BMW M340i Touring. BMW od dawna oferuje mocne i szybkie kombi. Zaczęło się od modelu E34 M5 Touring,…

TOP 5 wpisów w 2019- TRENDS

Jutro kończy się A. D. 2019. Postanowiliśmy przypomnieć wpisy, które w minionym roku zdobyły największą popularność. Widzimy tutaj pewien "Trend..." Mianowicie wszystkie dotyczą marki BMW 🙂 Kto z Was jeszcze nie widział i nie czytał, to musi koniecznie nadrobić. A my zapewniamy, że zrobimy co w naszej mocy, aby w 2020 nasz portal był jeszcze…