Nic nie zastąpi pojemności silnika. 4 litry w Porsche 718 GTS Boxter i Cayman - PREZENTACJA - Trends Magazines

Nic nie zastąpi pojemności silnika. 4 litry w Porsche 718 GTS Boxter i Cayman – PREZENTACJA

Do gamy samochodów sportowych Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie dołączają 718 Cayman GTS 4.0 oraz 718 Boxster GTS 4.0.

Obydwa dwumiejscowe pojazdy korzystają z tego samego 4-litrowego boksera o 6 cylindrach i mocy 294 kW (400 KM), który został już zastosowany w 718 Spyder i 718 Cayman GT4. To potężna broń w połączeniu z manualną przekładnią o sześciu przełożeniach oraz sportowym układem wydechowym. W obu przypadkach sprint do 100 km/h trwa 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 293 km/h. Za sprawą standardowego sportowego zawieszenia Porsche Active Suspension Management (PASM), a także zmniejszonego o 20 mm prześwitu i Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału nowa generacja GTS-ów osiąga stawia na równowagę pomiędzy dynamicznym prowadzeniem a komfortem na co dzień. W standardzie pakiet Sport Chrono z udoskonaloną aplikacją Porsche Track Precision. Czarne, kontrastujące elementy karoserii i ciemne wnętrze z elementami z Alcantary® to wizytówka rodziny modeli GTS.



Porsche 718 Cayman GTS 4.0 będzie oferowane w cenie 407 tys. zł, a 718 Boxster GTS 4.0 – 410 tys. zł (kwoty obejmują VAT). Oba modele będą dostępne w Porsche Centrach od końca marca 2020 r.


Podobne

Volkswagen Golf VIII. Przygotowania do jego produkcji już trwają

Chwilę po wprowadzeniu do sprzedaży nowego modelu samochodu koncerny motoryzacyjne zaczynają się przymierzać do rozpoczęcia produkcji... jego następcy. Volkswagen niedawno odświeżył Golfa VII, a teraz ujawnił pierwsze informacje na temat „ósemki”. Aktualnie każdego dnia w fabryce w Wolfsburgu powstaje ponad 2.000 samochodów z rodziny Golfa. W przyszłości pozostanie ona głównym miejscem produkcji kompaktu znanego i…

Ralf Brandstätter

Volkswagen ma nowego szefa

Marką Volkswagen Samochody Osobowe od 1 lipca 2020 roku będzie kierował jej dotychczasowy COO (Chief Operating Officer), Ralf Brandstätter. Dlaczego Brandstätter? „Ralf Brandstätter to jeden z najbardziej doświadczonych managerów w koncernie. W ciągu dwóch ostatnich lat z sukcesem kierował marką Volkswagen pełniąc funkcję COO i współtworzył przemiany jakim podlega marka” – powiedział Prezes Zarządu Koncernu…