Nic nie zastąpi pojemności silnika. 4 litry w Porsche 718 GTS Boxter i Cayman - PREZENTACJA - Trends Magazines

Nic nie zastąpi pojemności silnika. 4 litry w Porsche 718 GTS Boxter i Cayman – PREZENTACJA

Do gamy samochodów sportowych Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie dołączają 718 Cayman GTS 4.0 oraz 718 Boxster GTS 4.0.

Obydwa dwumiejscowe pojazdy korzystają z tego samego 4-litrowego boksera o 6 cylindrach i mocy 294 kW (400 KM), który został już zastosowany w 718 Spyder i 718 Cayman GT4. To potężna broń w połączeniu z manualną przekładnią o sześciu przełożeniach oraz sportowym układem wydechowym. W obu przypadkach sprint do 100 km/h trwa 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 293 km/h. Za sprawą standardowego sportowego zawieszenia Porsche Active Suspension Management (PASM), a także zmniejszonego o 20 mm prześwitu i Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału nowa generacja GTS-ów osiąga stawia na równowagę pomiędzy dynamicznym prowadzeniem a komfortem na co dzień. W standardzie pakiet Sport Chrono z udoskonaloną aplikacją Porsche Track Precision. Czarne, kontrastujące elementy karoserii i ciemne wnętrze z elementami z Alcantary® to wizytówka rodziny modeli GTS.



Porsche 718 Cayman GTS 4.0 będzie oferowane w cenie 407 tys. zł, a 718 Boxster GTS 4.0 – 410 tys. zł (kwoty obejmują VAT). Oba modele będą dostępne w Porsche Centrach od końca marca 2020 r.


Podobne

Oto nowy VW Amarok. Coraz dalej od roboczego woła

Volkswagen zaprezentował drugą generację swojego pickupa - Amaroka. Samochód mocno wyładniał, na pokładzie pojawiło się dużo nowoczesnej technologii i zdaje się, że ten model chce zerwać z wizerunkiem auta do "roboty".  Świat ujrzał Amaroka po raz pierwszy w 2009 roku. Wtedy auto wyróżniał dość toporny design i wyposażenie. Teraz to się jednak zmienia. Druga generacja…

Hyundai iMAX N, czyli DRIFT BUS- VIDEO

W ostatni weekend internet oszalał na punkcie świetnego klipu od Hyundai Australia. Chodzi o film, w którym van iMAX w unikatowej wersji N Performance driftuje na torze. Zwykły 2,5-litrowy silnik CRDi został zastąpiony potężnym 3,5-litrowym silnikiem V6 z podwójnym turbodoładowaniem, pompującym ponad 300 kW mocy i 555 Nm momentu obrotowego - więcej niż to konieczne, aby…