Nic nie zastąpi pojemności silnika. 4 litry w Porsche 718 GTS Boxter i Cayman - PREZENTACJA - Trends Magazines

Nic nie zastąpi pojemności silnika. 4 litry w Porsche 718 GTS Boxter i Cayman – PREZENTACJA

Do gamy samochodów sportowych Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie dołączają 718 Cayman GTS 4.0 oraz 718 Boxster GTS 4.0.

Obydwa dwumiejscowe pojazdy korzystają z tego samego 4-litrowego boksera o 6 cylindrach i mocy 294 kW (400 KM), który został już zastosowany w 718 Spyder i 718 Cayman GT4. To potężna broń w połączeniu z manualną przekładnią o sześciu przełożeniach oraz sportowym układem wydechowym. W obu przypadkach sprint do 100 km/h trwa 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 293 km/h. Za sprawą standardowego sportowego zawieszenia Porsche Active Suspension Management (PASM), a także zmniejszonego o 20 mm prześwitu i Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału nowa generacja GTS-ów osiąga stawia na równowagę pomiędzy dynamicznym prowadzeniem a komfortem na co dzień. W standardzie pakiet Sport Chrono z udoskonaloną aplikacją Porsche Track Precision. Czarne, kontrastujące elementy karoserii i ciemne wnętrze z elementami z Alcantary® to wizytówka rodziny modeli GTS.



Porsche 718 Cayman GTS 4.0 będzie oferowane w cenie 407 tys. zł, a 718 Boxster GTS 4.0 – 410 tys. zł (kwoty obejmują VAT). Oba modele będą dostępne w Porsche Centrach od końca marca 2020 r.


Podobne

VW Garbus 1200 de Luxe auto z lewego boku

Niecodzienna historia VW Garbusa 1200 de Luxe

Trudno o zabytkowy samochód posiadający komplet oryginalnych fabrycznych dokumentów, w których zapisane są jego losy. W większości przypadków zostały zgubione, gdzieś się zawieruszyły lub nie przeszły z rąk jednego właściciela do rąk następnego i przepadły. Wówczas kupując auto musimy się zadowolić umową kupna-sprzedaży, dowodem rejestracyjnym, potwierdzeniem opłaty składki ubezpieczenia OC i, jeżeli samochód jest  zarejestrowany…

BMW i7 M70 – powitajcie najszybsze elektryczne BMW świata

Fanom marki może się to nie podobać, ale nawet BMW musi ugiąć się przed zbliżającym się końcem samochodów spalinowych. Ale kto powiedział, że auto elektryczne nie może dostarczyć emocji? Te ma zagwarantować najszybsze elektryczne BMW w historii - i7 M70.  Dla fanów BMW oznaczenie "M70" jednoznacznie kojarzy się z silnikiem V12, który zadebiutował w modelu…