Navara-R Pick-up-Drift-Truck - Trends Magazines

Navara-R Pick-up-Drift-Truck

Navara R

W SB Motorsport myśleli o tym od dawna. Jak zmienić Nissana Navarę w bolid do driftingu? No i wymyślili! Z pomocą przyszła firma ST Suspensions.

Navara R

Szalony pomysł!

Stephen „Baggsy” Biagioni założyciel SB Motorsport mówi, że dopiero w czasie lockdown’u znalazł środki, żeby wcielić w życie projekt Nissana Navary-R. Założenia mówią o 1000-konnym silniku napędzającym tylną oś w pick-upie. W USA podkręcenie silnika w ciężarówce (tak o pick-upach mówi się w USA) do 1000 KM nie jest niczym nadzwyczajnym. Ale jak zrobić, żeby to auto driftowało w zawodach?

Navara R

Driftująca Navara

Jak zmienić ramową ciężarówkę w niski samochód sportowy, który będzie driftował na światowym poziomie? Dziś w takich zawodach zakręty „atakuje się” z prędkością ponad 150 km/h… Póki co Panowie chwalą się projektem i rozpoczynają tę przygodę. ST Suspensions (marka KW) dostarcza zaprojektowane na zamównienie zawieszenie, które z pewnością będzie kluczowe dla właściwości jezdnych. ST zapowiada, że ich program customizacji pozwala na wiele i można zamawiać dopasowane do oczekiwań klienta zestawy. My z niecierpliwością czekamy, żeby zobaczyć tego kolosa w akcji. Po fabrycznej ramie zostanie pewnie jedynie wspomnienie…

Navara R

ST Suspensions

 

Podobne

VW Golf Mk 2 GTD widok z przodu

Biały Golf II GTD, a właściwie biały kruk VW za jedyne 700 zł!

  Od zera do bohatera, czyli historia, jak stworzyć Golfa II, który wyróżnia się na tle ponad 6 milionów innych egzemplarzy tej generacji. Cofnijmy się do roku 1983, kiedy na targach w Monachium oficjalnie zaprezentowano następcę poczciwego Golfa I. Nowy model oferował wiele innowacji dotyczących bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska. Zwiększyła się teżprzestrzeń pasażerska. Jednak prawdziwa…

VW T1 Bulli Sofie przed budynkiem

Najstarszy na świecie T1 Bulli z 1950 roku

T1 Bulli z 1950 roku to najstarszy na świecie dopuszczony do ruchu van Volkswagena. Od sześciu lat jest ozdobą kolekcji marki VW Samochody Dostawcze. T1 o numerze 20-1880 70 lat temu z linii produkcyjnej zakładu w Wolfsburgu zjechał T1 w kolorze gołębiego błękitu i podwoziem o numerze 20-1880. Van trafił do fabryki w Hildesheim, gdzie służył do transportu towarów. Przez lata należał do…