Najszybszy drift w aucie prowadzonym stopą?! - Trends Magazines

Najszybszy drift w aucie prowadzonym stopą?!

Taki rekord ustanowił Polak – Bartosz Ostałowski, drifter, który prowadzi samochód używając jedynie stóp. Jego wyczyn robi potężne wrażenie.

Bartosz Ostałowski to prawdopodobnie jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który samochody prowadzi stopą. Posiada międzynarodową licencję wyścigową FIA i z sukcesami rywalizuje na równych zasadach ze sprawnymi kierowcami w Driftingowych Mistrzostwach Polski oraz ligach europejskich. Jego determinację i talent doceniają ludzie na całym świecie. Bartosz udowadnia, że niemożliwe nie istnieje i inspiruje innych do pokonywania własnych barier.

Bartosz Ostałowski ustanawia Rekord Guinessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą

Teraz do jego sukcesów dochodzi kolejny wielki wyczyn. Ustanowił Rekord Guinessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą! Wejście w poślizg przy 277 km/h, średnia prędkość driftu – 231,66 km/h z kątem wychylenia dochodzącym do 60 stopni. Gratulacje!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW XM widok od tyłu

Znamy cenę nowego BMW XM. Duże auto, duża cena

Nowe BMW XM to prawdopodobnie największe auto w gamie bawarskiego producenta. Wymiary, a także możliwości tego auta sugerują, że nie będzie to model przystępny cenowo. Faktycznie - nie jest.  Premiera BMW XM odbyła się wczoraj, a dziś poznaliśmy cenę tego gigantycznego i najmocniejszego w historii marki modelu. Przypomnijmy, że XM to duże auto - mierzy…

Zawieszenie EDC – jak działa, opinie

Dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu EDC większość modeli BMW jest w stanie pogodzić precyzję prowadzenia z komfortem resorowania. Charakterystyka układu jezdnego zależy bowiem od wybranego trybu pracy.  W większości samochodów osobowych za resorowanie odpowiadają sprężyny i amortyzatory. Pierwsze uginają się lub rozprężają po wjechaniu na nierówność bądź uskok drogi, drugie przeciwdziałają bujaniu się nadwozia. Regulacja charakterystyki sprężyn podczas jazdy jest w zasadzie niemożliwa…