Nadjeżdża nowe BMW Serii 5 G60. Znamy datę premiery - Trends Magazines

Nadjeżdża nowe BMW Serii 5 G60. Znamy datę premiery

O nowym BMW Serii 5 było już słychać wcześniej, teraz poznaliśmy bliższy termin premiery nowego modelu. Będzie dużo nowości, pierwszy raz w historii „piątki” pojawi się także nowa wersja napędu.

BMW w tym roku przygotowuje kilka nowości. Poznaliśmy już modele X5 i X6 po liftingu, a pod koniec roku ma pojawić się także nowa generacja Serii 5. Już co nieco o niej pisaliśmy, a teraz wiemy, że premiera nowego BMW Serii 5 G60 planowana jest na październik 2023. 

Paleta jednostek napędowych będzie bardzo bogata. Oprócz silników benzynowych i diesli (wszystkie w systemie mild hybrid) znajdą się hybrydy plug-in oraz po raz pierwszy w historii Serii 5 – odmiana elektryczna i5 (na wzór modelu i7). Oliver Zipse, prezes zarządu BMW AG, zdradził, że nowe BMW serii 5 G60 będzie dostępne także jako elektryczny model z serii M Performance. Dodał, że napęd elektryczny będzie oferowany również w odmianie Touring, który dołączy do gamy wiosną 2024 roku.

Na ten moment nie wiemy, jak będzie wyglądała nowa „piątka”, ale patrząc po zdjęciach szpiegowskich możemy się spodziewać całkiem udanego samochodu. 

Dajcie znać co myślicie o nowej „piątce” na BMW Klub Polska.

2 komentarze

  1. Nagłówek krzyczy: ” znamy datę premiery”
    Przeczytałem 'artykuł’ 3 razy i nie mogę się dopatrzeć odpowiedzi na nagłówek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Bugatti Chiron

Bugatti Chiron pokonuje barierę 300 MPH

W 110 rocznicę powstania Bugatti po raz kolejny ustanowiło światowy rekord prędkości maksymalnej dla samochodu produkcyjnego. Zwycięzca Le Mans i kierowca testowy Bugatti Andy Wallace rozpędził model Chiron do zapierającej dech w piersiach prędkości 490.484 km/h (304.773 mph). Bicie rekordu miało miejsce 02.09.2019 na torze testowym Ehra-Lessien w południowej Saksonii. Wyczynu dokonał na mierzącej 8,8…

Długa ewolucja wyścigowego BMW E30

Wyścigowe BMW E30 zespołu LBRacing to owoc długiej ewolucji. Dzięki przemyślanym modyfikacjom „trójka” świetnie sobie radziła w Wyścigowym Pucharze Polski. Dawid Bokiej z zespołu LBRacing połknął bakcyla motorsportu w 2005 roku. Wybrał się wówczas z kolegą do Kielc, gdzie podziwiał rywalizację w wyścigowych mistrzostwach Polski. Przyszłemu mistrzowi kraju najbardziej utkwiło w pamięci BMW E36 M3…