"Na pierwszych okrążeniach w samochodzie od razu poczułem się komfortowo" - KUBICA W DTM - Trends Magazines

„Na pierwszych okrążeniach w samochodzie od razu poczułem się komfortowo” – KUBICA W DTM

Testy Roberta Kubicy i pozostałych (Nick Yelloly, Marco Wittmann, Philipp Eng) zakończyły się sukcesem. Trzy dni świetnej pogody na torze Jerez de la Frontera zaowocowały 700 przejechanymi okrążeniami. To również 3200 pokonanych kilometrów testowych. Oto, co powiedział Robert:

„Z pewnością był to bardzo produktywny test. To był mój pierwszy raz w nowej generacji samochodów DTM. Było wiele rzeczy do nauczenia się i wiele rzeczy do odkrycia, ponieważ, oczywiście, różniło się to od tego, do czego byłem przyzwyczajony w poprzednich latach. W samochodzie DTM było kilka rzeczy, które pozytywnie mnie zaskoczyły. Na pierwszych okrążeniach w samochodzie od razu poczułem się komfortowo, czego zawsze szuka kierowca podczas testowania i odkrywania nowych samochodów. Ponieważ jeśli czujesz się komfortowo i pewnie, okrążasz szybciej, a twoje życie staje się łatwiejsze. Zdecydowanie pozytywnie zaskoczyło mnie właściwości jezdne samochodu. Istnieją pewne różnice w stosunku do samochodu Formuły 1, które można poczuć – na przykład masa samochodu i chociaż samochody DTM mają dużą siłę docisku, jest to mniej niż w Formule 1. Niemniej jednak uważam, że jest to naprawdę przyjemny samochód i bardzo zaawansowany samochód również pod względem technicznym. Naprawdę podobał mi się test i praca z zespołem. Myślę, że przeszliśmy przez wiele rzeczy, które zakończyły się sukcesem, więc tak, jestem bardzo szczęśliwy. ”

Podobne

Tuning BMW F30 M340i Dahler widok z przodu

Zastrzyk mocy dla trójki kombi

Trójce w wersji Touring nigdy nie brakowało sportowego zacięcia. Szwajcarska firma Dähler uznała, że nawet topowa wersja 340i kombi zasługuje na zastrzyk mocy. Na warsztat wzięto czarne kombi z trzylitrowym silnikiem oraz napędem na obie osie. To często wybierana – z racji wszechstronności – konfiguracja. Pod maską samochodu pracuje jednostka oznaczona kodem B58. Jest dość…

Lepsza od M5? Alpina B5 – galeria zdjęć

Alpina B5 generacji E60 to niesłychanie rzadkie, ale jakże mocne i szybkie auto. Moc 500 KM, tylny napęd oraz luksusowych charakter tworzą iście wybuchową całość! Dla wielu osób Alpina B5 to także ciekawa alternatywa dla BMW M5. A Ty, które auto byś wybrał?