"Na pierwszych okrążeniach w samochodzie od razu poczułem się komfortowo" - KUBICA W DTM - Trends Magazines

„Na pierwszych okrążeniach w samochodzie od razu poczułem się komfortowo” – KUBICA W DTM

Testy Roberta Kubicy i pozostałych (Nick Yelloly, Marco Wittmann, Philipp Eng) zakończyły się sukcesem. Trzy dni świetnej pogody na torze Jerez de la Frontera zaowocowały 700 przejechanymi okrążeniami. To również 3200 pokonanych kilometrów testowych. Oto, co powiedział Robert:

„Z pewnością był to bardzo produktywny test. To był mój pierwszy raz w nowej generacji samochodów DTM. Było wiele rzeczy do nauczenia się i wiele rzeczy do odkrycia, ponieważ, oczywiście, różniło się to od tego, do czego byłem przyzwyczajony w poprzednich latach. W samochodzie DTM było kilka rzeczy, które pozytywnie mnie zaskoczyły. Na pierwszych okrążeniach w samochodzie od razu poczułem się komfortowo, czego zawsze szuka kierowca podczas testowania i odkrywania nowych samochodów. Ponieważ jeśli czujesz się komfortowo i pewnie, okrążasz szybciej, a twoje życie staje się łatwiejsze. Zdecydowanie pozytywnie zaskoczyło mnie właściwości jezdne samochodu. Istnieją pewne różnice w stosunku do samochodu Formuły 1, które można poczuć – na przykład masa samochodu i chociaż samochody DTM mają dużą siłę docisku, jest to mniej niż w Formule 1. Niemniej jednak uważam, że jest to naprawdę przyjemny samochód i bardzo zaawansowany samochód również pod względem technicznym. Naprawdę podobał mi się test i praca z zespołem. Myślę, że przeszliśmy przez wiele rzeczy, które zakończyły się sukcesem, więc tak, jestem bardzo szczęśliwy. ”

Podobne

ASO: Zostawiasz auto i wrzucasz kluczyk do skrzynki

BMW proponuje higieniczną formę obsługi klientów w czasach kwarantanny z powodu koronawirusa SARS-CoV-2. To Bezpieczny Serwis i działa w bardzo prosty sposób. Kierowca, który po wcześniejszym umówieniu się przyjeżdża do serwisu partnerskiego BMW, nie musi nawet wchodzić do budynku. Wystarczy, że uda się do umieszczonej przy wejściu skrzynki Drop Box, na której znajdują się specjalnie…

BMW_silnik_N52_6cylindrowy_Valvetronic

N52 – „Valvemagia”, czy „Valvemasakra”- TECHNIKA

Kto szuka nowoczesnego modelu BMW z jak najbardziej klasycznym silnikiem pod maską, powinien skupić się na autach z jednostką N52. To ostatni sześciocylindrowiec bez turbo oraz bezpośredniego wtrysku. Na wizerunek marki BMW przed dekady pracowały niemal pancerne silniki R6. Legendarnym już M20, M30, M50 czy M52 nie było w stanie zaszkodzić praktycznie nic. Oczywiście jednostki te miały swoje…