Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Skoda Kodiaq Sport Line 2.0 TDI 4x4 widok od tyłu

TEST Skody Kodiaq 2.0 TDI Sport Line 4×4 – rodzinne auto na każdą okazję

Kodiaq, największy model Skody to prawdziwie rodzinne auto. Zmieścisz w nim wszystko co potrzebujesz nie tylko przy wyjeździe na urlop. Tym razem sprawdziliśmy, jak się spisuje 193-konny wersja z silnikiem Diesla i dodatkowymi miejscami dla pasażerów. Choć już mieliśmy możliwość zapoznania się z tym modelem w słabszej, 150-konnej wersji (TUTAJ), ciekawi byliśmy czy dodatkowe 43…

VW Jetta A1 Coupé CL auto na tle budynku

Piękno klasyki – Volkswagen Jetta A1 Coupé

Volkswagen Golf – auto, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Nowe modele od wielu lat są wzorem samochodu kompaktowego. Starsze generacje wraz z upływem lat stają się pełnoprawnymi youngtimerami oraz klasykami. Widok takiego zadbanego klasycznego Golfa cieszy, ale już nie dziwi. Natomiast widok zadbanej Jetty A1 z dwudrzwiowym nadwoziem bardzo cieszy, ale też zaskakuje. Popatrzcie tylko na egzemplarz widoczny…