Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

klasyczne Porsche

Porsche: Wielka wystawa klasyków w Polsce

We wrocławskim salonie już 18 lipca wystawionych zostanie ponad 20 modeli klasycznych samochodów Porsche. Odwiedzający będą mogli z bliska zobaczyć takie perełki jak Porsche 356, 912 czy 996 Millennium Edition.  Salon Porsche we Wrocławiu jako jedyny salon w Polsce otrzymał prestiżowy certyfikat Porsche Classic Partner. Pierwszym wydarzeniem związanym z otrzymaniem partnerstwa będzie wystawa klasycznych modeli Porsche we wrocławskim salonie 18 lipca…

VW_Beetle_Cabrio_Abt_tuning

Beetle cabrio nie musi być nudny. Ciekawy projekt ABT. – TUNING

ABT Sportsline oprócz innych modeli VW ma też propozycję dla Garbusa w wersji Cabriolet. Zdecydowano się na dyskretne korekty, by nie zaburzyć retroprezencji samochodu. Tuner uznał, że nadmiernie rozbudowany pakiet nie będzie pasował do obłej linii Garbusa. Beetle ubrano jedynie w dokładki obu zderzaków, nowe progi i brewki na reflektory. Niby niewiele, a samochód znacząco…