Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

VW Golf Mk 1 widok od tyłu

Zjawiskowy Golf Mk 1 po swapie silnika

Każdy chłopak przed zdaniem egzaminu na prawo jazdy marzy o własnym samochodzie. Jakub, pragnący niepowtarzalnego Golfa I, musiał jednak trochę poczekać na tę chwilę. Ale wystarczy obejrzeć zdjęcia, by zrozumieć, że było warto! „Nie od razu Kraków zbudowano” – znamy to przysłowie i doskonale wiemy, co oznacza. Kuba jeszcze w szkolnej ławie myślał o popularnej jedynce. Wymarzonego Golfa zaczął szukać…

Miał być Golf, a jest… Jetta

Golf to najpopularniejsze auto z Wolfsburga poddawane mniej lub bardziej wyrafinowanemu tuningowi. To także najczęściej spotykany i zarazem modyfikowany niemiecki klasyk z olbrzymią rzeszą fanów. Łukasz, właściciel opisywanego samochodu, także miał chrapkę na klasycznego Golfa. Jednak splot różnych wydarzeń sprawił, że w jego garażu zamiast Golfa pojawiła się klasyczna Jetta. Łukasz swoją przygodę z klasycznymi autami z Wolfsburga zaczynał jak większość…