Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Jakim jesteś kierowcą? Sprawdź zanim ruszysz w drogę

Shell, wiodący globalny producent olejów silnikowych do samochodów osobowych (np. Shell Helix), przedstawił bardzo ciekawe wyniki europejskiego badania ,,#Drive On”. Przyjrzano się emocjom osób prowadzących auta w 9 państwach, w tym w Polsce. Na ich podstawie wyłoniono 6 najczęściej spotykanych typów kierowców.  Większość kierowców w Europie reprezentuje typ kompetentny- 22,4% respondentów uważa się za osoby doświadczone, skoncentrowane…

Volkswagen, którego wyprodukowano tylko 2 egzemplarze!

Jeden z najpiękniejszych projektów stworzonych w oparciu o poczciwego Garbusa należy do grupy najmniej znanych. A szkoda. Volkswagen Ghia Aigle Coupéto samochód, który zasługuje na bliższe poznanie. Garbus był wymarzonym punktem wyjścia dla manufaktury zajmującej się karosowaniem. Miał karoserię opartą o ramę, zwarte zawieszenie przednie i równie kompaktowy napęd. Wszystko to ułatwiało stworzenie wymyślnie stylizowanego…