Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Volkswagen Golf GTI na wzór Porsche

Zainteresowanych modyfikacjami Golfów nigdy nie brakowało. Niestety wielu projektom brakowało rozmachu i pomysłu. Nie można tego powiedzieć o GTI zbudowanym pod skrzydłami amerykańskiego przedstawicielstwa Volkswagena. Biały lakier, poszerzone błotniki, splitter, duży spojler tylny, jeszcze większy dyfuzor, zmniejszony prześwit i pasy z wykonaną charakterystyczną czcionką napisami. Skojarzenia z legendarnym Porsche 911 GT3 RS są jak najbardziej…

CSS Combo

Ile nowych stacji ładowania wprowadził Volkswagen? Ile to kosztuje?

Aplikacja We Charge jest łącznikiem między kierowcą a Volkswagenem ID.3. Przy jej pomocy można nie tylko sprawdzić zasięg auta, zaprogramować optymalną temperaturę we wnętrzu samochodu, czy znaleźć najbliższą stację ładowania. Za pośrednictwem aplikacji Volkswagena „We Charge”, klienci będą mogli w przyszłości korzystać z ponad 100.000 punktów ładowania w Europie – w dalszej perspektywie ma ich…