Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Volkawagen_Vento_1.8_tuning

Amerykańskie fascynacje na przykładzie Volkswagena Vento – TUNING

W początkach telewizji śniadaniowej w Polsce do programu częściej niż celebrytów zapraszano prawdziwych pasjonatów, ludzi pochłoniętych ciekawym hobby. Jedną z prezentowanych wtedy grup byli działający od 1976 roku polscy sympatycy Indian. Szkoda, że nie doczekaliśmy czasów,  kiedy w ogólnodostępnych kanałach moglibyśmy oglądać zloty tuningowe. Także te, na których bryluje należący do Karola Volkswagen Vento w…

VW-Porsche 914 Maryli Rodowicz – wierny kompan

Wielu artystów ma słabość do samochodów, szczególnie wyjątkowych, w jaskrawych kolorach, z głośno brzmiącym silnikiem. Tak było nawet w czasach PRL-u, choć stan tych samochodów często pozostawiał wiele do życzenia. Jedną z takich maszyn było bez wątpienia zielone VW-Porsche 914 – pierwsze „prawie Porsche” Maryli Rodowicz! W epoce PRL-u 914 była unikatowa niczym trufle na wigilijnym stole. Do takich wyjątków…