Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

VW_Polo_1.3_G40_tuning

Sticker Polo 1.3 G40

Kiedy 2008 roku Michał kupił Golfa Mk3, został oczarowany przez świat samochodów z Wolfsburga. Po roku auto zostało sprzedane, ponieważ Michałowi zamarzyło się Corrado G60. Dlaczego akurat ten model? Bo zawsze chciał mieć samochód z silnikiem G60 pod maską. Niestety w zakupie Corrado, które sobie upatrzył, ktoś go uprzedził. Na szczęście na jednej z internetowych…

Najważniejsze funkcje śledzenia pracowników przez monitoring GPS

System śledzenia pracowników może być niezwykle przydatny, jeśli chcesz zwiększyć wydajność pracowników. Większość organizacji ma problemy ze zrozumieniem spadku produktywności swojej kadry. Jeśli martwisz się jej zaangażowaniem, możesz przyjrzeć się technologiom, takim jak monitoring GPS. Przy czym narzędzie to jest tak dobre, jak jego funkcje bezpieczeństwa. Postanowiliśmy zatem zidentyfikować najważniejsze funkcje, bez których nie możesz…