Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Kwarantanna: Wyprowadź psa z Porsche – CIEKAWOSTKI

Utknąłeś w domu? Twój ukochany wóz kurzy się na parkingu? Wyjdź na spacer z psem, a pupilowi załóż obrożę oraz smycz z logo Porsche. Tak jest- Porsche w swoim oficjalnym sklepie z akcesoriami sprzedaje smycze i obroże dla psów. Za 282 PLN można nabyć czarną lub szarą smycz. Obroża w jednym z dwóch identycznych odcieni…

Konkurencyjne Polo 6N i Golf II GTI

Połączyły ich marka i kolor. Oba auta na co dzień można spotkać na ulicach Trójmiasta. Paweł i Misza należą również do Volkswagen Klub Polska oraz VW Klub Pomorze. Tyle cech wspólnych. Zmieniając swojego VW każdy z nich poszedł inną drogą. Tekst, który przeczytacie, nie jest porównaniem ani konfrontacją tych dwóch dopieszczonych autek. Jest raczej żywym dowodem…