Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Dwa VW Passaty tyłem

VW Passat sedan znika z rynku

Na placach zostały ostatnie egzemplarze, więc jeśli chcecie takiego kupić, trzeba się pospieszyć. W konfiguratorze VW nie znajdziecie już Passata w odmianie sedan. Przez naszą redakcję przewinęło się wiele Passatów, także te w odmianie sedan. Chyba trzeba zrobić jeszcze jeden, sentymentalny test, bowiem ten sedan klasy średniej odchodzi do lamusa. Spokojnie, kombi zostaje. Na razie.…

Volkswagen ID.Buzz GTX

Volkswagen ID.Buzz GTX to van o osiągach GTI

Volkswagen, zgodnie z obietnicą wprowadził pikantną odmianę elektrycznego busika. Volkswagen ID.Buzz GTX ma 340 cichutkich koni, a do setki przyspiesza w 6,5 s.  Po ID.3 GTX oraz ID.7 GTX przyszedł czas na kolejny model z serii szybkich elektryków VW - Volkswagen ID.Buzz GTX. "Elektryczny Bulli" kontynuuje idee swoich braci, więc i jego pomalowano czerwonym lakierem…