Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

VW TRENDS 2/2021 już w sprzedaży!

VW TRENDS 2/2021 nadjeżdża! Już 24 czerwca w sprzedaży! W tym numerze przeczytasz m. in.: 45 lat minęło… Golf GTI – Mk1 vs. Mk8 Więcej niż myślisz – TEST Caddy California PIERWSZA JAZDA ID.4 – Crossover nowej ery TEST Tiguan R-Line – Poprawianie wzorca Klasyka i nowoczesność – Kredyt na klasyki Udany eksperyment – Golf…

Nowe bajery do Golfa- TUNING

Jak Wam się podoba pakiet JMS Racelook Exclusive Line? Naszym zdaniem ma potencjał, ale jest też jeden problem- fabryczna wersja GTI. Firma zapowiada, że pakiet będzie dostępny we Wrześniu. W jego skład wchodzą dokładki zderzaków oraz listwy boczne. JMS twierdzi, że stawia na unikatowy design danego modelu i skrojone na miarę akcesoria. W tym przypadku…