Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Tuning VW Polo 6N auto do frontu

Delikatnie i bez fajerwerków zmodyfikowane Polo 6N

Nie każdy rodzi się miłośnikiem VW. Są tacy, którzy stają się właścicielami auta tej marki zupełnie przypadkowo, ale jak już się z nią zżyją, przez resztę życia są jej wierni. Tak, jak Bartek i jego Polo 6N.   Taką właśnie osobą jest Bartek „Incognito”. Opisywane Polo 6N to jego pierwsze auto. Kupił je cztery lata temu. Zaraz…

VW-TRENDS-3-2024

Nowy numer VW Trends 3/2024 już w sprzedaży!

Od 12 grudnia w sprzedaży ostatnie tegoroczne wydanie VW Trends 3/2024!  A w środku m.in.: ● 50 lat historii Golfa – cz. 2 ● Będzie bestseller – pierwsza odsłona Tayrona ● Pozytywne emocje – pierwsza jazda nowym Golfem R i GTI Clubsport ● ID.7 Tourer – Elektryk, z którego nie chce się wysiadać ● California…