Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Volkswagen T-Prime

T-Prime. Przedsmak Volkswagena Touarega III

W natłoku motoryzacyjnych premier i nowości nie każdy odnotował ubiegłoroczny debiut koncepcyjnego Volkswagena T-Prime. Dlaczego warto bliżej przyjrzeć się temu modelowi? Jest on przedsmakiem nadchodzącego wielkimi krokami Touarega trzeciej generacji. Prezentując T-Prime'a Volkswagen nie owijał w bawełnę. Mówił wprost, że debiutujący podczas Beijing Auto Show prototyp jest jednym z najbardziej zaawansowanych SUV-ów świata. Samochód bazuje…

Zestaw narzędzi

Narzędzia do garażu – jakie warto mieć zawsze pod ręką?

Narzędzia w domu to niezbędne produkty, podobnie jak środki czystości czy inne drobne elementy wyposażenia. Z ich pomocą możemy sami poradzić sobie z drobnymi - czy nawet większymi - awariami lub naprawami. Dlaczego warto mieć narzędzia w domu? Jakie wybrać, aby były użyteczne? Na co zwrócić uwagę przy przechowywaniu narzędzi oraz elektronarzędzi, szczególnie w przestrzeni…