Małe początki wielkich marek dzięki VW - Trends Magazines

Małe początki wielkich marek dzięki VW

Firmowy VW Blue Ribbon Sports

Największe i najbardziej rozpoznawalne firmy świata często są napędzane pasją i ambicjami ich właścicieli. Nie każdy wie, że trzy z nich udało się rozkręcić dzięki autom marki Volkswagen.

Niewiele firm może obyć się bez własnych aut. Bardzo często są one niezbędne już od początku działalności biznesowej. Trudno wyobrazić sobie na przykład pizzerię, która nie dowozi posiłków do klientów. Bracia Tom i James Monaghanowie w 1960 roku za zaledwie 900 dolarów kupili małą pizzerię DomiNick’s w Ypsilanti w stanie Michigan. W pierwszym roku działalności dostarczali pizzę Garbusem z 1959 roku. James nie był przekonany, czy chce rezygnować z etatu listonosza, więc sprzedał bratu swój pakiet udziałów w zamian za firmowego Volkswagena.

O tej i innych ciekawych historiach przeczytasz TUTAJ.

Podobne

BMW CE2 Concept

BMW jest obecnie jednym z największych na świecie producentów motocykli. Dzięki sukcesowi swoich turystycznych modeli, firma z doświadczonego, ale raczej niszowego producenta, stała się realnym konkurentem dla dominujących światowe rynki Japończyków. W niemieckiej ofercie brakuje jednak małych, lekkich i tanich jednośladów odpowiednich dla młodszych i mniej doświadczonych kierowców. Niedługo może się to jednak zmienić –…

VW Lupo 1.4 auto od tyłu

Szalony i nietuzinkowy projekt tuningowy Lupo

Lupo to typowy miejski samochód, stworzony z myślą o płci pięknej. Bardzo małe gabaryty pojazdu miały ułatwić parkowanie, a duże przeszklenia zapewnić dobrą widoczność. Komu zatem przyszłoby na myśl poddać tuningowi tak małe, niepozorne i kobiece auto? Nikomu innemu poza znanym już z innych nietuzinkowych projektów „Ponckiem”.    Szukając VW Lupo Zapewne większość z Was do…