Limuzyna z charakterem - test VW Arteona 2.0 TSI R-Line - Trends Magazines

Limuzyna z charakterem – test VW Arteona 2.0 TSI R-Line

VW-Arteon-R-Line-2.0-TSI-z przodu

Wyraziście stylizowany, pewny w prowadzeniu i bardzo komfortowy Arteon został poddany face liftingowi. Czy poprawki zmieniły flagową limuzynę Volkswagena na lepsze?

Na początku 2017 roku w ofercie Volkswagena pojawił się Arteon – liftback mechanicznie bazujący na Passacie miał wypełnić lukę, jaka powstała po zakończeniu produkcji Phaetona i o rozmiar mniejszego VW CC. Wiele osób wyrobiło sobie powierzchowne zdanie na temat Arteona na podstawie informacji, że samochód został zbudowany na platformie MQB, a paletę silników i wnętrze dzieli ze wspomnianym Passatem B8.

Na przekór trendom. I dobrze!

Oparte na tym twierdzenie, że Arteon jest bardziej atrakcyjną wersją nadwoziową Passata, okazuje się krzywdzące. I to z kilku powodów. Jakich? O tym przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Czy to najdroższe BMW M5 E39?

BMW M5, niezależnie w jakiej wersji nigdy nie było tanim samochodem. Ale cena tego M5 E39 dosłownie zwala z nóg. Trzeba jednak przyznać, że to egzemplarz muzealny.  Niektórzy twierdzą, że M5 typoszeregu E39 to "ostatnie prawdziwe BMW M". Trudno się z nimi nie zgodzić, samochód powstał w czasie, gdzie motoryzacja nie była jeszcze tak obsesyjnie…

BMW zostaje przy silnikach spalinowych

A przynajmniej tak długo, jak będzie to możliwe. Bawarczycy chcą utrzymać samochody z silnikami spalinowymi tam, gdzie auta elektryczne się nie sprawdzą. I wcale nie chodzi o 1,5-litrowe silniczki z trzema cylindrami, a o prawilne R6 i V8.  Oczywistą rzeczą jest, że auta elektryczne będą w przeciągu kilku lat dominować nad tymi z silnikami spalinowymi.…