Wśród miłośników motoryzacji i na scenie tuningowej, RS, czyli topowy model Škody Octavii (vRS w Wielkiej Brytanii i Irlandii) cieszy się szczególnym zainteresowaniem. Widoczny tu model Combi jest właśnie tego przykładem.
Od 1996 roku Škoda Octavia, była ambitnym, obiecującym konkurentem dla niemieckiej elity w klasie kompaktowej i średniej. Od tego czasu konsekwentnie rozwijała się, stając się jednym z najlepszych modeli w swoim segmencie, ale jest przez wielu nabywców za „lepszego Golfa”. Firma VM-Line z Ditzingen w Szwabii umiejętnie podkreśliła sportowy charakter czeskiego modelu, oferując różnorodne opcje. Wśród nich są wysokiej jakości felgi z gamy Barracuda Racing Wheels.
Octavia stoi na felgach Barracuda Dragoon o rozmiarze 8,5 x 19 cali z przodu i 9 x 19 cali z tyłu. Jako część serii Ultralight, charakteryzują się one obniżoną masą dzięki nowoczesnej technologii formowania przepływowego.
Dzięki klasycznemu, srebrnemu wykończeniu Hyper Silver, asymetryczne felgi niezawodnie przyciągają wzrok – choć nie jest to łatwe zadanie, biorąc pod uwagę kłujący w oczy neonowożółty kolor nadwozia VM-Line z fioletowymi i czarnymi akcentami.
Wspomniane Dragoony są montowane na osiach za pomocą śrub Barracuda Racing Bolts, również w kolorze fioletowym. Pomimo nieznacznie różniących się szerokości felg z przodu i z tyłu, opony mają rozmiar 235/35R19.
Kolejnym wizualnym hitem jest kompletny zestaw modyfikacji nadwozia od Rieger Tuning. Czarne elementy dodatkowe są jeszcze podkreślone fioletowymi paskami ozdobnymi. Na koniec, VM-Line zoptymalizował też silnik – dzięki ulepszeniu mocy APR.
Fot. JMS









