Lepiej z tym BMW nie zadzieraj, bo polegniesz i będzie wstyd! - Trends Magazines

Lepiej z tym BMW nie zadzieraj, bo polegniesz i będzie wstyd!

MANHART_MH2_450_G42_widok z przodu

Jeśli choć trochę znacie Manharta, możecie być zdziwieni, że ten model nazywa się MH2 450. Tuner w ten sposób oznacza tylko BMW M2, a mamy do czynienia „tylko” z odmianą M240i. Nie skreślajcie go jednak, to poważny zawodnik!

MANHART_MH2_450_G42_silnik

O BMW M240i nie można powiedzieć, że brakuje mu mocy, ale Manhart zadbał o to, żeby miał jej aż nadto. Rzędowy silnik B58 seryjnie ma 374 KM i 500 Nm, a w przypadku Manharta moc wzrosła do 440 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc trafia na cztery koła za pomocą opracowanej wewnętrznie skrzyni biegów MHtronik.

MANHART_MH2_450_G42_kokpit

Wydech

Końcowy tłumik Grail z układem sterowania zaworami i cztery 100-milimetrowe rury wydechowe zapewniają odpowiednie wrażenia dźwiękowe. Na tym jednak nie koniec, niemiecki tuner oferuje również dalsze ulepszenia Stage 2 i 3 na życzenie dla tych, dla których oferowana moc wciąż nie jest wystarczająca.

MANHART_MH2_450_G42_przedni spojler

Zawieszenie

Jeśli chodzi o zawieszenie, dostępne są sprężyny obniżające firmy H&R lub zawieszenie gwintowane Variant 4 firmy KW, które zapewniają jeszcze bardziej sportowe prowadzenie i jednocześnie obniżają nadwozie.

MANHART_MH2_450_G42_20-calowa felga

20-calowe felgi

Po obniżeniu sportowego BMW błyszczące białe felgi Concave One o wymiarach 9×20 cali z przodu i 10,5×20 cali z tyłu idealnie mieszczą się pod błotnikami. Opony mają wymiary 245/30ZR20 z przodu i 285/25ZR20 z tyłu.

MANHART_MH2_450_G42_tapicerka

Dodatki

Tuner upiększył nadwozie MH2 450 za pomocą przedniego spojlera, listew progowych, tylnego dyfuzora i tylnego spojlera – wykonanych z włókna węglowego. Zadbano też o wnętrze, w którym pojawiła się kierownica z nowym poszyciem czy karbonowe łopatki zmiany biegów. Wycena modyfikacji, jak zawsze u Manharta, pozostaje kwestią indywidualną.

MANHART_MH2_450_G42_widok od tyłu

Fot. Manhart

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Używany Golf R – opinie, wady i zalety

Niebieskie lakiery, mocne silniki, napędy na cztery koła, skrzynie DSG i przynajmniej dwie rury wydechowe od zawsze były wyróżnikami Golfów R. Pierwszy pojawił się na rynku w 2002 roku, ale na okazyjny zakup krzepkiego 15-latka nie ma co liczyć. Debiutujący w 1975 roku Golf GTI przebojem wdarł się na rynek. Koncepcję relatywnie małego auta z…

Rusza Essen Motor Show 2021

Startuje 53. edycja targów Essen Motor Show 2021. Na imprezie pojawi się około 400 wystawców, prezentujących samochody sportowe, po tuningu, a także auta klasyczne.  Wystawa Essen Motor Show 2021 to, obok międzynarodowych targów motoryzacyjnych takich jak IAA Monachium jedno z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w Europie. W sobotę 27 listopada startuje już 53. edycja tej imprezy,…