Koronawirus: Koniec paraliżu w fabrykach Volkswagena - Trends Magazines

Koronawirus: Koniec paraliżu w fabrykach Volkswagena

fabryka volkswagen

Każda z 16 fabryk należących do marki Volkswagen Samochody Osobowe znowu pracuje. Jako ostatni produkcję wznowił już zakład Volkswagena w Puebla w Meksyku. Średnie obciążenie fabryk wynosi teraz około 60-70 procent tego, z jakim zakłady te pracowały przed wybuchem epidemii.

Ile trwała pauza?

W Niemczech i w pozostałych krajach Europy przestój spowodowany epidemią koronawirusa trwał około sześć tygodni, w Ameryce Południowej dziesięć tygodni, w Meksyku uruchomiono wczoraj produkcję po 11-tygodniowej przerwie. Jako pierwszy zakład samochodowy 23 kwietnia działalność wznowiła fabryka w Zwickau, w której powstaje ID.3. Wkrótce po niej, 28 kwietnia, do produkcji przystąpił największy zakład koncernu mieszczący się w Wolfsburgu. Pracę podjęły ponadto wszystkie fabryki w Chinach.

Fabryka VW produkcja

Nowe zasady

Priorytetem przy wznawianiu produkcji była ochrona zdrowia pracowników. W tym celu kierownictwo i Rada Zakładowa uchwaliły wspólnie 100-punktowy plan będący standardem przemysłowym. Volkswagen udostępnił go do publicznego użytku i plan ten został pobrany ze strony internetowej ponad 120.000 razy zarówno przez poddostawców, jak i przez inne przedsiębiorstwa. Na przykład w Wolfsburgu zakończyła się właśnie pierwsza faza programu, przewidująca zastosowanie najostrzejszych środków ochrony i zaczęła obowiązywać druga spośród czterech faz.

źródło: VW

Podobne

TOP 5 wpisów w 2019- TRENDS

Jutro kończy się A. D. 2019. Postanowiliśmy przypomnieć wpisy, które w minionym roku zdobyły największą popularność. Widzimy tutaj pewien "Trend..." Mianowicie wszystkie dotyczą marki BMW 🙂 Kto z Was jeszcze nie widział i nie czytał, to musi koniecznie nadrobić. A my zapewniamy, że zrobimy co w naszej mocy, aby w 2020 nasz portal był jeszcze…

Wyciekło zdjęcie nowego BMW M5 G90

Przygotowania nowego BMW M5 G90 są już na ostatniej prostej. Świadczy o tym zdjęcie tyłu auta, które wyciekło do sieci.  Wiemy już jak wygląda nowe BMW Serii 5 i kwestią czasu było ukazanie się najmocniejszej wersji, czyli M5. Na razie żadne informacje nie są oficjalnie potwierdzone, ale teraz przynajmniej wiemy, jak wygląda tyłu auta.  Dyskretna…