Koniec ze stroną Clarksona May'a i Hammonda? - Trends Magazines

Koniec ze stroną Clarksona May’a i Hammonda?

Trio z byłego „Top Gear”, a obecnego programu „Grand Tour” kończy działalność w mediach społecznościowych i profilem DriveTribe, którego byli autorami od pięciu lat. Powód?

Ideą powstania platformy DriveTribe było stworzenie miejsca w internecie dla fanów motoryzacji. Ci mogli zbierać się w małe grupki i tworzyć dyskusje na wspólne tematy. Dodatkowo trafiały tam treści publikowane przez Clarskona, May’a i Hammonda z ich odrębnych programów. Nie brakowało tam także treści związanych z motoryzacyjnym show – „Grand Tour”. 

Otwarta w listopadzie 2016 roku platforma zostanie teraz zlikwidowana. Powód jest oczywisty – DriveTribe przestał być wystarczająco dochodowy, aby nadal utrzymywać go przy życiu. Na porażkę oprócz spadającego zainteresowania założyły się pandemia, kryzys w branży motoryzacyjnych i globalna inflacja. 

„Jesteśmy głęboko rozczarowani faktem, że wyzwania w branży uniemożliwiły kontynuowanie działalności w jej obecnej formie” – skomentował Clarkson. „Ostatecznie to po prostu biznes, a biznesom dostaje się najmocniej przez sytuację na świecie” – dodał May.

Kanał DriveTribe na facebooku ma ponad 4 mln fanów, a profil na Instagramie śledzi ponad 840 tysięcy osób. Jest to więc spora rzesza fanów i mnóstwo treści. Dobra wiadomość, dla członków klubu DriveTribe jest taka, że publikowane przez niego treści nie znikną, a będzie je można pobrać ze specjalnej platformy. 

Konrad Maruszczak

fot. tracednews.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Polo 6R widok z tyłu

VIP-owski VW Polo 6R z air ridem

Piąta generacja Polo to stosunkowo rzadki obiekt tuningu w Polsce. I to mimo, że ten mały lekki pojazd występuje z wieloma podatnymi na modyfikacje doładowanymi silnikami, a sportowe wersje przeważają w rallycrossie i rajdach samochodowych. Ten ciekawy hatchback przegrywa na polskiej scenie z innymi modelami koncernu VAG. Dla Roberta to jednak ogromny atut i sposób,…

Tuning-VW-Caddy-1-1.8-widok z przodu

30-letni pick-up z Wolfsburga jak nowy

Volkswagen Caddy pierwszej generacji był typowym samochodem użytkowym. Po wielu latach od zakończenia produkcji nie stal się jednak zbyt popularnym obiektem tuningu. Dobrze zachowane lub przerobione z gustem egzemplarze to prawdziwa rzadkość na naszych drogach. To właśnie ta niewielka popularność sprawiła, że w garażu Patryka stanął ponadtrzydziestoletni pick-up z Wolfsburga. Pierwszy Caddy zjechał z taśmy produkcyjnej w 1979 roku. Był…