Koniec ze stroną Clarksona May'a i Hammonda? - Trends Magazines

Koniec ze stroną Clarksona May’a i Hammonda?

Trio z byłego „Top Gear”, a obecnego programu „Grand Tour” kończy działalność w mediach społecznościowych i profilem DriveTribe, którego byli autorami od pięciu lat. Powód?

Ideą powstania platformy DriveTribe było stworzenie miejsca w internecie dla fanów motoryzacji. Ci mogli zbierać się w małe grupki i tworzyć dyskusje na wspólne tematy. Dodatkowo trafiały tam treści publikowane przez Clarskona, May’a i Hammonda z ich odrębnych programów. Nie brakowało tam także treści związanych z motoryzacyjnym show – „Grand Tour”. 

Otwarta w listopadzie 2016 roku platforma zostanie teraz zlikwidowana. Powód jest oczywisty – DriveTribe przestał być wystarczająco dochodowy, aby nadal utrzymywać go przy życiu. Na porażkę oprócz spadającego zainteresowania założyły się pandemia, kryzys w branży motoryzacyjnych i globalna inflacja. 

„Jesteśmy głęboko rozczarowani faktem, że wyzwania w branży uniemożliwiły kontynuowanie działalności w jej obecnej formie” – skomentował Clarkson. „Ostatecznie to po prostu biznes, a biznesom dostaje się najmocniej przez sytuację na świecie” – dodał May.

Kanał DriveTribe na facebooku ma ponad 4 mln fanów, a profil na Instagramie śledzi ponad 840 tysięcy osób. Jest to więc spora rzesza fanów i mnóstwo treści. Dobra wiadomość, dla członków klubu DriveTribe jest taka, że publikowane przez niego treści nie znikną, a będzie je można pobrać ze specjalnej platformy. 

Konrad Maruszczak

fot. tracednews.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M240i Coupe driftuje

BMW M240i 2022 – „Bawarka” z krwi i kości?

Nowe BMW Serii 2 Coupe zadebiutowało od razu w najmocniejszej odmianie M240i z prawilną, 6-cylindrową jednostką. Do tego nerki w normalnym rozmiarze i genialny fioletowy lakier. Zobacz, czego możemy spodziewać się po nowym BMW M240i. Gdy pierwszy raz spojrzeliśmy na zdjęcie nowego BMW M240i pomyśleliśmy - to koncept. Po przeczytaniu informacji prasowej okazało się, że…

Opona Pirelii Stella Bianca wraca po latach

Po przeszło 50 latach ciągłej produkcji opon radialnych, Pirelli powraca do produkcji tradycyjnych opon krzyżowych (diagonalnych). Nowa odsłona kultowych opon skierowana jest do miłośników klasycznych samochodów, którzy chcą utrzymać ich oryginalny wygląd i historyczną duszę, przy jednoczesnym zachowaniu współczesnych parametrów jezdnych. Przy współpracy z takimi producentami jak renomowany dział Ferrari Classiche, firma Pirelli stworzyła nową…