Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera - Trends Magazines

Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Jeździsz MercedesAMG GLC 63 S o mocy 510 KM i masz wrażenie, że jest zbyt wolny? Czy przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy już Ci nie wystarcza? Bez obaw – z pomocą przychodzi kultowy tuner Lorinser.

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Więcej mocy

PowerModul od Sportservice Lorinser to dodatek typu plug-and-play, który pozwala wydobyć z silnika dodatkową moc za 2499 euro. To wzrost wydajności z 510 KM (375 kW) i 700 Nm na ogromne 591 KM (434 kW) i 826 Nm. Końcowy rezultat jest prawie identyczny w nieco słabszym standardowym modelu fabrycznym GLC 63, dla którego ten produkt jest również dostępny. Tak uzbrojony GLC jest jednym z najszybszych SUV-ów tej klasy. Dla porównania standardowe Porsche Macan Turbo ma 440 KM. 

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Felgi

Wygląd swojego Mercedesa możesz też poprawić dzięki felgom aluminiowym LM2R, które zostały wprowadzone w 2020 roku i są teraz dostępne również dla GLC, w tym wersji Coupé. Na przedniej osi zamontowano koła 9 x 21 cali, a na tylnej 10,5 x 21 cali. Ich konstrukcja nawiązuje do złotej ery Mercedesa W140, W124, Mercedesa 190. Prawda, że są piękne?  

czarna felga Lorinser_LM2R_rim_black

Podobne

Testy nowego SUV-a. Volkswagen T-Roc

Kilka lat temu Volkswagen zapowiedział chęć wypełnienia luk w gamie modelowej. Na deklaracjach się nie skończyło. Koncern prowadzi już testy nowego SUV-a. Jego nadejście zwiastował - zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie - koncepcyjny T-Roc. Niecałe 4,18 m długości oznacza, że auto będzie mniejsze od Golfa. Prototypy produkcyjnej wersji T-Roca zostały wielokrotnie przyłapane przez motoryzacyjnych…

M3 GT: BMW na sterydach dla koneserów

Mocniejsze, twardsze, lżejsze i... mało znane. BMW M3 GTjest ciekawą propozycją dla koneserów oryginalnych youngtimerów. Jeszcze do niedawna sportowe regulaminy wymagały, by wyczynowe auta były homologowane na bazie faktycznie istniejących drogowych odpowiedników. Zgodny musiał być kształt elementów aerodynamicznych, a nawet materiały, z których wykonano poszycie. W celu utrzymania konkurencyjności M3 w mistrzostwach FIA GT oraz amerykańskim…