Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera - Trends Magazines

Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Jeździsz MercedesAMG GLC 63 S o mocy 510 KM i masz wrażenie, że jest zbyt wolny? Czy przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy już Ci nie wystarcza? Bez obaw – z pomocą przychodzi kultowy tuner Lorinser.

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Więcej mocy

PowerModul od Sportservice Lorinser to dodatek typu plug-and-play, który pozwala wydobyć z silnika dodatkową moc za 2499 euro. To wzrost wydajności z 510 KM (375 kW) i 700 Nm na ogromne 591 KM (434 kW) i 826 Nm. Końcowy rezultat jest prawie identyczny w nieco słabszym standardowym modelu fabrycznym GLC 63, dla którego ten produkt jest również dostępny. Tak uzbrojony GLC jest jednym z najszybszych SUV-ów tej klasy. Dla porównania standardowe Porsche Macan Turbo ma 440 KM. 

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Felgi

Wygląd swojego Mercedesa możesz też poprawić dzięki felgom aluminiowym LM2R, które zostały wprowadzone w 2020 roku i są teraz dostępne również dla GLC, w tym wersji Coupé. Na przedniej osi zamontowano koła 9 x 21 cali, a na tylnej 10,5 x 21 cali. Ich konstrukcja nawiązuje do złotej ery Mercedesa W140, W124, Mercedesa 190. Prawda, że są piękne?  

czarna felga Lorinser_LM2R_rim_black

Podobne

auto z hakiem holowniczym

Używany hak holowniczy: Jak legalnie go zamontować i uniknąć problemów na przeglądzie?

Montaż haka holowniczego to ważna decyzja, która wymaga pewnych przemyśleń. Chcesz, żeby było to zrobione dobrze, a jednocześnie oszczędnie? Używany hak holowniczy to doskonała alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. Zanim jednak kupisz i zamontujesz hak, musisz poznać kilka podstawowych przepisów. Używany hak holowniczy? To dobry wybór Używane haki holownicze zyskują coraz większą popularność wśród właścicieli…

Tuning-VW-Passat-B5FL-Variant-1.9-TDI-widok z boku

W Polsce jeżdżą najstarsze auta w całej UE. Nas to nie dziwi

Z danych Eurostatu wynika, że 41% samochodów w Polsce ma ponad 20 lat. To unijny rekord. Mamy także najwięcej samochodów w przeliczeniu na mieszkańców. Dlaczego auta w Polsce są tak stare? Bo nowe są drogie. Po prostu.  Polacy są unijnymi liderami w liczbie posiadanych samochodów – wynika z danych Eurostatu. W 2021 roku w Polsce…