Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera - Trends Magazines

Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Jeździsz MercedesAMG GLC 63 S o mocy 510 KM i masz wrażenie, że jest zbyt wolny? Czy przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy już Ci nie wystarcza? Bez obaw – z pomocą przychodzi kultowy tuner Lorinser.

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Więcej mocy

PowerModul od Sportservice Lorinser to dodatek typu plug-and-play, który pozwala wydobyć z silnika dodatkową moc za 2499 euro. To wzrost wydajności z 510 KM (375 kW) i 700 Nm na ogromne 591 KM (434 kW) i 826 Nm. Końcowy rezultat jest prawie identyczny w nieco słabszym standardowym modelu fabrycznym GLC 63, dla którego ten produkt jest również dostępny. Tak uzbrojony GLC jest jednym z najszybszych SUV-ów tej klasy. Dla porównania standardowe Porsche Macan Turbo ma 440 KM. 

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Felgi

Wygląd swojego Mercedesa możesz też poprawić dzięki felgom aluminiowym LM2R, które zostały wprowadzone w 2020 roku i są teraz dostępne również dla GLC, w tym wersji Coupé. Na przedniej osi zamontowano koła 9 x 21 cali, a na tylnej 10,5 x 21 cali. Ich konstrukcja nawiązuje do złotej ery Mercedesa W140, W124, Mercedesa 190. Prawda, że są piękne?  

czarna felga Lorinser_LM2R_rim_black

Podobne

Ryk silnika BMW z ITB. Posłuchajcie – ciarki gwarantowane

Posłuchajcie wyjątkowego ryku silnika BMW z ITB w E30. Motor M20 otrzymał 6 indywidualnych przepustnic. Soundtrack jednostki z tak rozwiązanym układem dolotowym jest nie do podrobienia!  Co to jest ITB? ITB to skrót od Individual Throttle Bodies. Oznacza to, że każdy cylinder dysponuje indywidualnym zaworem motylkowym determinującym ilość powietrza, która się przedostaje do komory spalania. Takie…

Masz auto po tuningu? Nie pokazuj się nim we Wrocławiu

Wrocławska grupa Speed ma ostatnio pełne ręce roboty. Mundurowi chwalą się, że odnoszą spore sukcesy w łapaniu miłośników garażowego tuningu. Rzucające się w oczy, przerobione auta są wabikiem na policjantów.  Wrocławska drogówka dała się poznać, jako ta, która bardzo nie lubi aut po tuningu. To pewnego rodzaju paradoks, bo przecież Wrocław jest od lat stolicą…