Jak smakowało Śniadanie w Fabryce? - Trends Magazines

Jak smakowało Śniadanie w Fabryce?

Emocje towarzyszące 30. Finałowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już powoli opadają. Trwa liczenie zebranych pieniędzy, aukcje mają się ku końcowi. Może przypomnijmy sobie jak wypadło pierwsze w tym roku Śniadanie & Gablota „Ikony Śniadania w Warszawie”?

Wydarzenie odbyło się w niedzielę, 30 stycznia 2022 roku. Jak relacjonują organizatorzy, wszystko poszło zgodnie z planem. Każdy przybyły, w momencie przybycia na parking podziemny Fabryki Norblina, wjeżdżał do innego wymiaru świata motoryzacji. Na parkingu na poz. -3 wśród leżaków Ś&G zaparkowane były niecodzienne samochody.

Można było sobie pospacerować wśród takich pojazdów jak: Corvette C4, Audi RS6, Mercedes C140, Maserati Spyder, Mercedes AMG GT-R, Mercedes w210 E55 AMG, Subaru Impreza STI, VW Golf R32, Alfa Stelvio, Renault Megane R.S., Lamborghini Aventador Liberty Walk.

Gdy już sobie taki gość przypomniał, że przyjechał na śniadanie, mógł udać się do Food Townu, gdzie wybierał wśród różnych menu śniadaniowych. Następnie najedzony przybysz kierował swoje kroki na wystawę „Ikony Motoryzacji”.

Prezentowanych jest 50 legendarnych samochodów. Wśród nich znajdują się supercary takie jak McLaren czy Ferrari F8 Spider, ale także wiele innych charakterystycznych modeli z ubiegłych dekad.

Wystawa trwa do końca kwietnia. Może drugiej połówce spodoba się taka wystawa przed walentynkową kolacją? Miejsce jest bardzo klimatyczne. 

Podczas całego „eventu” na terenie odbywała się zbiórka pieniędzy w ramach 30. Finału WOŚP. Imprezę współorganizowała ekipa „Quadrifoglio Polska”.

Chcecie zobaczyć więcej zdjęć? Zapraszamy na stronę Śniadanie & Gablota.

Fot. Śniadanie & Gablota

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger – tu jest szeroko!

Siódma generacja Golfa w ocenie wielu osób jest najbardziej udaną wersją kompaktowego przeboju z Wolfsburga. Kto marzy o jej zakupie i tuningu, jest w świetnej sytuacji, bo może wybrać VW Golfa TCR Street-Widebody Oettinger. Pojawiają się kolejne projekty na bazie Golfa VII. Jest więc skąd czerpać inspiracje. Najnowsza propozycja jest dziełem specjalistów z firmy Swiss…

Tuning_BMW_G-POWER_XM_G09_widok z przodu

Wyjątkowy egzemplarz od G-Power: 950 KM i 1400 Nm w BMW XM

Niezwykle rzadko zdarza się, aby BMW M GmbH opracowało i wprowadziło na rynek całkowicie autonomiczny model. Zdarzyło się to tylko dwa razy: w 1978 roku, gdy powstał legendarny model M1 z umieszczonym centralnie silnikiem oraz w 2022 roku, gdy z okazji 50. rocznicy firmy zaprezentowano SUV-a XM. Ta prawdziwa potęga, z hybrydowym układem plug-in, generującym…