Jak smakowało Śniadanie w Fabryce? - Trends Magazines

Jak smakowało Śniadanie w Fabryce?

Emocje towarzyszące 30. Finałowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już powoli opadają. Trwa liczenie zebranych pieniędzy, aukcje mają się ku końcowi. Może przypomnijmy sobie jak wypadło pierwsze w tym roku Śniadanie & Gablota „Ikony Śniadania w Warszawie”?

Wydarzenie odbyło się w niedzielę, 30 stycznia 2022 roku. Jak relacjonują organizatorzy, wszystko poszło zgodnie z planem. Każdy przybyły, w momencie przybycia na parking podziemny Fabryki Norblina, wjeżdżał do innego wymiaru świata motoryzacji. Na parkingu na poz. -3 wśród leżaków Ś&G zaparkowane były niecodzienne samochody.

Można było sobie pospacerować wśród takich pojazdów jak: Corvette C4, Audi RS6, Mercedes C140, Maserati Spyder, Mercedes AMG GT-R, Mercedes w210 E55 AMG, Subaru Impreza STI, VW Golf R32, Alfa Stelvio, Renault Megane R.S., Lamborghini Aventador Liberty Walk.

Gdy już sobie taki gość przypomniał, że przyjechał na śniadanie, mógł udać się do Food Townu, gdzie wybierał wśród różnych menu śniadaniowych. Następnie najedzony przybysz kierował swoje kroki na wystawę „Ikony Motoryzacji”.

Prezentowanych jest 50 legendarnych samochodów. Wśród nich znajdują się supercary takie jak McLaren czy Ferrari F8 Spider, ale także wiele innych charakterystycznych modeli z ubiegłych dekad.

Wystawa trwa do końca kwietnia. Może drugiej połówce spodoba się taka wystawa przed walentynkową kolacją? Miejsce jest bardzo klimatyczne. 

Podczas całego „eventu” na terenie odbywała się zbiórka pieniędzy w ramach 30. Finału WOŚP. Imprezę współorganizowała ekipa „Quadrifoglio Polska”.

Chcecie zobaczyć więcej zdjęć? Zapraszamy na stronę Śniadanie & Gablota.

Fot. Śniadanie & Gablota

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Brasilia to duma narodowa- HISTORIA

Ameryka Południowa stała się po drugiej wojnie światowej niesamowicie ważnym rynkiem dla Volkswagena. I choć producent miał w ofercie jedynie Garbusa i VW typ 2 Kombi T1, to wystarczyło, żeby zdobyć szturmem kontynent Azteków. Gdy w 1953 rząd Brazylii zabronił importu samochodów w całości, niemiecki koncern postanowił zorganizować w São Paulo montownię, która stała się pierwszą siedzibą Volkswagen do Brasil Ltda. W 1957 roku firma na…

Touareg R hybryda plug-in gniazdo ładowania

VW zwalnia z produkcją

Volkswagen wstrzymuje produkcje niektórych hybryd i nie przyjmuje zamówień na niektóre modele. Powodem jest zaburzony łańcuch dostaw w związku z wybuchem wojny w Ukrainie. Koncern planuje także postoje w niemieckich fabrykach. Od niedawna wiadomo, że problemy z dostawami mają fabryki koncernu VW w Hanowerze i Dreźnie, a także w Poznaniu. Na tym jednak nie koniec…