Jak smakowało Śniadanie w Fabryce? - Trends Magazines

Jak smakowało Śniadanie w Fabryce?

Emocje towarzyszące 30. Finałowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już powoli opadają. Trwa liczenie zebranych pieniędzy, aukcje mają się ku końcowi. Może przypomnijmy sobie jak wypadło pierwsze w tym roku Śniadanie & Gablota „Ikony Śniadania w Warszawie”?

Wydarzenie odbyło się w niedzielę, 30 stycznia 2022 roku. Jak relacjonują organizatorzy, wszystko poszło zgodnie z planem. Każdy przybyły, w momencie przybycia na parking podziemny Fabryki Norblina, wjeżdżał do innego wymiaru świata motoryzacji. Na parkingu na poz. -3 wśród leżaków Ś&G zaparkowane były niecodzienne samochody.

Można było sobie pospacerować wśród takich pojazdów jak: Corvette C4, Audi RS6, Mercedes C140, Maserati Spyder, Mercedes AMG GT-R, Mercedes w210 E55 AMG, Subaru Impreza STI, VW Golf R32, Alfa Stelvio, Renault Megane R.S., Lamborghini Aventador Liberty Walk.

Gdy już sobie taki gość przypomniał, że przyjechał na śniadanie, mógł udać się do Food Townu, gdzie wybierał wśród różnych menu śniadaniowych. Następnie najedzony przybysz kierował swoje kroki na wystawę „Ikony Motoryzacji”.

Prezentowanych jest 50 legendarnych samochodów. Wśród nich znajdują się supercary takie jak McLaren czy Ferrari F8 Spider, ale także wiele innych charakterystycznych modeli z ubiegłych dekad.

Wystawa trwa do końca kwietnia. Może drugiej połówce spodoba się taka wystawa przed walentynkową kolacją? Miejsce jest bardzo klimatyczne. 

Podczas całego „eventu” na terenie odbywała się zbiórka pieniędzy w ramach 30. Finału WOŚP. Imprezę współorganizowała ekipa „Quadrifoglio Polska”.

Chcecie zobaczyć więcej zdjęć? Zapraszamy na stronę Śniadanie & Gablota.

Fot. Śniadanie & Gablota

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Silnik W12 – Inżynieryjny cud Ferdynanda Piëcha

Silnik W12 - jedna z najbardziej oryginalnych koncepcji silników w historii motoryzacji. Konstrukcja została stworzona przez Volkswagena za czasów prezesury Ferdinanda Piëcha. Ferdynand Karl Piëch, genialny inżynier, ambitny konstruktor, wnuk Ferdynanda Porsche, stał na czele koncernu Volkswagen AG w latach 1993–2002. Ten czas upłynął nie tylko pod znakiem dynamicznego rozwoju firmy, ale również ambitnych przedsięwzięć –…

BMW i4 M50 Gran Coupe

TEST BMW i4 M50 Gran Coupé – Miłość od pierwszego…

Czy tego chcemy, czy nie, elektryczna motoryzacja jest przyszłością. Samochody napędzane prądem zmieniają zasady gry na wielu znanych i dość konserwatywnych frontach. BMW i4 M50 nie tylko demonstruje siłę bawarskiej marki, ale jest także zapowiedzią zupełnie nowych modeli tworzonych przez specjalistów z działu M GmbH! BMW i4 to przedstawiciel zupełnie nowego gatunku elektrycznych BMW. To drugi po…