ID.3 – rozchwytywana nowość Volkswagena - Trends Magazines

ID.3 – rozchwytywana nowość Volkswagena

Volkswagen - pre-order ID

Świat motoryzacji ewoluuje w zawrotnym tempie. Auta stają się coraz bardziej multimedialne, a klasyczne salony sprzedaży przestają być potrzebne. Coraz częściej kierowcy konfigurują auta w wirtualnej rzeczywistości, a nawet składają zamówienia przez internet.

W przypadku Volkswagena nowy rozdział otwiera zasilany prądem model ID.3, czyli pierwszy przedstawiciel nowej rodziny aut bazujących na płycie MEB, którą od początku projektowano z myślą o wymogach napędu elektrycznego. Na tym jednak nie koniec. Grupa pierwszych 30 tysięcy nabywców modelu ID.3 otrzyma auto w bogato wyposażonej wersji 1ST modelu ID.3, do której VW dołoży domową stację ładowania (tzw. wallbox) o mocy 11 kW. Na tym jednak nie koniec. Nabywcy mogą liczyć na bonus w postaci 2000 kWh do wykorzystania w miejskich ładowarkach, które współpracują z aplikacji WeCharge, jak również działających w europejskiej sieci IONITY. Udziałowcem tej sieci jest Volkswagen oferujący tam prąd ze źródeł odnawialnych, jeśli tylko jest to technicznie możliwe.

Volkswagen ID.3Zainteresowanie autem okazało się tak duże, że nadmiernie obciążony i z trudem przetwarzający informacje serwer przejściowo się blokował. Mimo tego już w ciągu pierwszych 24 godzin przyjęto 10 tysięcy rezerwacji – każda musiała zostać poparta depozytem w wysokości 5000 zł. W ciągu tygodnia pękła granica 15 tysięcy egzemplarzy. Zainteresowanym zakupem auta nie przeszkadza fakt, że produkcja VW ID.3 ruszy pod koniec bieżącego roku, a dostawy zaplanowano na 2020 r. Samochód, w zależności od wersji, będzie kosztował 30-40 tys. euro.

Przyjmowanie zamówień wciąż trwa. Elektrycznego Volkswagena można zabookować na stronie marki pod tym adresem.

Podobne

Ekstremalne osiągi BMW X5 M50d

Czasami odnoszę wrażenie, że niektóre modele samochodów nie powstają jako odpowiedź na potrzeby rynku. Tworzone są po to, aby utrzeć nosa konkurencji, pokazać przewagę technologiczną i możliwości producenta. Diesel gwarantujący ekstremalne sportowe osiągi ważącemu ponad 2200 kg SUV-owi? Takie rzeczy tylko w Monachium! Witamy na pokładzie X5 M50d. Silnik wysokoprężny kojarzy się bardziej z wołem…

Używany Karmann Ghia (1955‒1974). Coraz cenniejszy

Najpiękniejszy model w historii Volkswagena drożeje z roku na rok. Używany Karmann Ghia za małe pieniądze nie wchodzi już w grę, a próba odrestaurowania kompletnie zniszczonego egzemplarza przypomina stąpanie po polu minowym – można stracić i nerwy, i... jeszcze większe pieniądze. Przed laty wszystko wyglądało inaczej. Nie kupowało się gotowego samochodu. Jedne firmy specjalizowały się…