ID.3 – rozchwytywana nowość Volkswagena - Trends Magazines

ID.3 – rozchwytywana nowość Volkswagena

Volkswagen - pre-order ID

Świat motoryzacji ewoluuje w zawrotnym tempie. Auta stają się coraz bardziej multimedialne, a klasyczne salony sprzedaży przestają być potrzebne. Coraz częściej kierowcy konfigurują auta w wirtualnej rzeczywistości, a nawet składają zamówienia przez internet.

W przypadku Volkswagena nowy rozdział otwiera zasilany prądem model ID.3, czyli pierwszy przedstawiciel nowej rodziny aut bazujących na płycie MEB, którą od początku projektowano z myślą o wymogach napędu elektrycznego. Na tym jednak nie koniec. Grupa pierwszych 30 tysięcy nabywców modelu ID.3 otrzyma auto w bogato wyposażonej wersji 1ST modelu ID.3, do której VW dołoży domową stację ładowania (tzw. wallbox) o mocy 11 kW. Na tym jednak nie koniec. Nabywcy mogą liczyć na bonus w postaci 2000 kWh do wykorzystania w miejskich ładowarkach, które współpracują z aplikacji WeCharge, jak również działających w europejskiej sieci IONITY. Udziałowcem tej sieci jest Volkswagen oferujący tam prąd ze źródeł odnawialnych, jeśli tylko jest to technicznie możliwe.

Volkswagen ID.3Zainteresowanie autem okazało się tak duże, że nadmiernie obciążony i z trudem przetwarzający informacje serwer przejściowo się blokował. Mimo tego już w ciągu pierwszych 24 godzin przyjęto 10 tysięcy rezerwacji – każda musiała zostać poparta depozytem w wysokości 5000 zł. W ciągu tygodnia pękła granica 15 tysięcy egzemplarzy. Zainteresowanym zakupem auta nie przeszkadza fakt, że produkcja VW ID.3 ruszy pod koniec bieżącego roku, a dostawy zaplanowano na 2020 r. Samochód, w zależności od wersji, będzie kosztował 30-40 tys. euro.

Przyjmowanie zamówień wciąż trwa. Elektrycznego Volkswagena można zabookować na stronie marki pod tym adresem.

Podobne

Wystartował Poznań Motor Show 2024

Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczęły się największe targi motoryzacyjne w Polsce, które królują na motoryzacyjnej mapie od lat. Co ciekawego znajdziemy na Poznań Motor Show 2024? Od 4 do 7 kwietnia w 10 targowych pawilonach oraz na terenie zewnętrznym MTP, będzie można podziwiać ponad sto marek i wystawców z całej Europy. Co ciekawe, liczba…

DSG – zalety i wady

Dwusprzęgłowe zautomatyzowane skrzynie DSG błyskawicznie podbiły serca kierowców. Eliminują konieczność operowania pedałem sprzęgła i „mieszania” lewarkiem, nie zwiększają zużycia paliwa, nie pogarszają osiągów, a biegi przepinają w tempie, jakiego nie powstydziłby się zawodowy rajdowiec. Historia skrzyń DSG rozpoczęła się w 2003 roku. Zautomatyzowana przekładnia z dwoma sprzęgłami zadebiutowała w Golfie IV R32. Kiedy media wychwalały…