Husaria Rally 2017 - Trends Magazines

Husaria Rally 2017

Do września wprawdzie daleko, ale mamy dla Was doskonałą propozycje na aktywne spędzenie czasu. Nasi przyjaciele, zaprawieni w bojach uczestnicy „Złombola” i ciut mniej znanego szerokiej publiczności w Polsce, ale nie mniej ekscytującego rajdu „Budapeszt-Bamako”, organizują niezwykle interesujący rajd charytatywny adresowany do właścicieli szeroko pojętych „klasyków”. Posiadanie klasyka różne ma oblicza. Jedni trzymają swoje auta w ciepłych garażach i wyjeżdżają nimi tylko w suche i słonecznie dni, inni od rana do wieczora dłubią w swoich wozach, a jeszcze inni stawiają przed nimi wyzwania pozornie niemożliwe do zrealizowania. O ile dwie pierwsze grupy miłośników young i oldtimerów spełniają się powiedzmy stacjonarnie, to przedstawiciele trzeciej grupy nie mają szczególnie bogatej oferty “rozrywkowej”. Właśnie z myślą o tych posiadaczach powstał rajd “Husaria Rally”, na który serdecznie chcielibyśmy zaprosić wszystkich chętnych.

Organizatorzy oferują szaloną podróż starszymi autami do przepięknego kraju, gdzie Polacy są bardzo lubiani i mile widziani – do Gruzji. W ramach czysto turystycznego i charytatywnego rajdu przejedziecie przez wiele krajów (m.in. Rumunia, Bułgaria, Turcja) i dotrzecie do celu – stolicy Gruzji – Tbilisi. Zaspokoimycie oczekiwania związane z mnóstwem pięknych widoków, prawdziwych wyzwań i końską dawką adrenaliny. Pokonacie najsłynniejszą i najpiękniejszą drogę Europy – rumuńską Trasę Transfogaraską, odwiedzicie polską wieś w Turcji – Adampol (Polonezkoy), przejedziecie nad cieśniną Bosfor. Zawieziecie do Gruzji sporo pomocy charytatywnej, oraz wesprzecie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. To cele warte realizacji. A przy okazji auta uczestników będą widziane na dystansie czterech tysięcy kilometrów jakie liczy cała trasa (w jedną stronę).

W rajdzie mogą wziąć udział auta postkomunistyczne oraz zachodnie według następujących zasad:

  • wszystkie auta z byłego bloku wschodniego do roku produkcji 2000 włącznie;
  • wszystkie auta zachodnie i amerykańskie do roku produkcji 1979 włącznie;
  • wszystkie pozostałe auta do roku produkcji 1994 włącznie, jeśli ich silniki są mniejsze niż 1000 centymetrów sześciennych.

Jeśli jednak ktoś posiada auto unikalne, rzadkie, ekstrawaganckie, zwariowane, szalone, lub po prostu głupie, a bardzo chce pojechać – może poprosić o dopuszczenie na zasadzie wyjątku. Każda taka prośba rozpatrywana jest indywidualnie.

Husaria jest rajdem zorganizowanym, wspieranym przez lokalne władze w Gruzji, oraz wiele polskich firm i organizacji. Organizator wskazuje miejsca noclegowe (campingi i biwaki rajdowe), zapewnia ciekawe wyzwania po drodze i dużą imprezę na mecie.

Załogi jadą własnym tempem, wedle własnego uznania. Nie ścigamy się, jedynie delektujemy trasą, wyzwaniem i widokami. Rajd rusza z Warszawy, drugiego września 2017 roku. Zapisy otwarto pierwszego lutego. Limit miejsc wynosi 150 załóg.

Serdecznie zapraszamy do udziału. Dobra zabawa i moc wrażeń gwarantowane!

Strona imprezy – http://husariarally.eu/

Profil FB – https://www.facebook.com/charytatywnyrajd/

Forum dyskuzysjne – http://husariarally.eu/forum/

I na koniec… kilka słów od organizatorów:

Podobne

Opuszczony salon Forda

Nowe 40-letnie Fordy w salonie. O co chodzi?

Lata 80. były dla Forda okresem świetności. Hity takie jak Fiesta, Escort, czy Scorpio królowały na europejskich drogach. Ten czas jednak minął, ale samochody w tym salonie zostały zamknięte niczym w kapsule czasu. Zapraszamy do salonu Forda sprzed 40 lat.  Ta niezwykła historia zaczyna się na... Google Maps. Dziennikarze z Auto Retro natknęli się na…

Skoda Fabia vs Maybach – kosztowny wypadek pod Warszawą

Do czołowego zdarzenia doszło pod Warszawą, na drodze wojewódzkiej nr. 720 w Otrębusach. Kierowca Fabii zjechał na przeciwległy pas i zderzył się z Mercedesem-Maybachem. Z pewnością będzie to kosztowna przygoda dla sprawcy. Jak informuje "Super Express", kierujący Skodą z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu, gdzie doszło do czołowego zderzenia z niemiecką limuzyną. W…