HARDCORE. MINI JCW GP- PREZENTACJA - Trends Magazines

HARDCORE. MINI JCW GP- PREZENTACJA

Zapraszamy na randkę z najnowszym Mini Cooperem Works GP. Jeszcze nie tak dawno 200 KM w hot-hatchu wystarczało. Dziś moc coraz częściej przekracza magiczną barierę 300 KM i Mini Cooper Works GP dołącza do grona najmocniejszych. Jednak to nie osiągi podobają Nam się najbardziej. Najnowsze GP „kupiło” nas swoimi poszerzeniami z włókna węglowego-są po prostu bezbłędne. Zobaczcie, czym jeszcze GP różni się od słabszych wersji:

  • Czterocylindrowy silnik MINI TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l, moc 225 kW (306 KM), moment obrotowy 450 Nm To 75 KM większa moc niż MINI John Cooper Works.
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,2 s, prędkość maksymalna 265 km/h (nielimitowana).
  • Specjalne, przystosowane do maksymalnych osiągów smarowanie i chłodzenie.
  • Specjalnie dostosowany do tego modelu sportowy układ wydechowy 
  • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z mechaniczną blokadą dyferencjału przedniej osi.
  • Specjalna konstrukcja i zestrojenie układu jezdnego, obniżenie o 10 mm w porównaniu z MINI John Cooper Works.
  • Wydajniejszy sportowy układ hamulcowy.
  • Niezwykle sztywna struktura karoserii, zawieszenia silnika i punktów mocowania układu jezdnego.
  • Specjalnie dostosowany do tego modelu pas przedni i tylny.
  • Spojler dachowy z konturami skrzydeł.
  • Wydatne poszerzenia nadkoli z karbonu.
  • Wnętrze z dwoma fotelami i specjalnie dostosowanym kokpitem.

Podobne

BMW M4 CS. Umiarkowanie ostre

Mniej jadowite i tańsze od flagowego M4 GTS, ale zauważalnie szybsze od M4 z pakietem Competition. Debiutujące w Szanghaju M4 CS wypełniło lukę w ofercie BMW. Przygotowano je z myślą o kierowcach oczekujących czegoś więcej... Limitowane wersje sportowych BMW zawsze cieszyły się wzięciem. Zaprezentowane w 2015 r. BMW M4 GTS wyprzedano w ciągu kilku tygodni.…

Używane BMW E34 M5 (1988-1995). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 2/5)

BMW Motorsport GmbH nie miało pewności, jak rynek przyjmie E28 M5. Spore zainteresowanie sportową limuzyną było sygnałem, że obrano dobrą drogę. Wykorzystując doświadczenia i sprawdzone już podzespoły – z silnikiem i układem przeniesienia napędu włącznie, zbudowano E34 M5. Ponownie postawiono na ręczną produkcję w manufakturze w Garching, która pracowała nad karoseriami przywożonymi z Dingolfing. Podobno…