Zapraszamy na randkę z najnowszym Mini Cooperem Works GP. Jeszcze nie tak dawno 200 KM w hot-hatchu wystarczało. Dziś moc coraz częściej przekracza magiczną barierę 300 KM i Mini Cooper Works GP dołącza do grona najmocniejszych. Jednak to nie osiągi podobają Nam się najbardziej. Najnowsze GP „kupiło” nas swoimi poszerzeniami z włókna węglowego-są po prostu bezbłędne. Zobaczcie, czym jeszcze GP różni się od słabszych wersji:
- Czterocylindrowy silnik MINI TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l, moc 225 kW (306 KM), moment obrotowy 450 Nm To 75 KM większa moc niż MINI John Cooper Works.
- Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,2 s, prędkość maksymalna 265 km/h (nielimitowana).
- Specjalne, przystosowane do maksymalnych osiągów smarowanie i chłodzenie.
- Specjalnie dostosowany do tego modelu sportowy układ wydechowy
- 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z mechaniczną blokadą dyferencjału przedniej osi.
- Specjalna konstrukcja i zestrojenie układu jezdnego, obniżenie o 10 mm w porównaniu z MINI John Cooper Works.
- Wydajniejszy sportowy układ hamulcowy.
- Niezwykle sztywna struktura karoserii, zawieszenia silnika i punktów mocowania układu jezdnego.
- Specjalnie dostosowany do tego modelu pas przedni i tylny.
- Spojler dachowy z konturami skrzydeł.
- Wydatne poszerzenia nadkoli z karbonu.
- Wnętrze z dwoma fotelami i specjalnie dostosowanym kokpitem.