Golf z silnikiem BMW V8 i napędem na tył. Na dodatek driftuje! - WIDEO - Trends Magazines

Golf z silnikiem BMW V8 i napędem na tył. Na dodatek driftuje! – WIDEO

Golf 7 V8 BMW drift

Dziś prezentujemy Volkswagena Golfa VII, który ma silnik BMW V8 napędzający tylne koła! Przypominamy, że fabrycznie w Golfach nigdy nie było napędu na tył ,ani silników V8…

Golf 7 V8 BMW pali gumę

BMW, czy Volkswagen?

Golf VII to platforma, która fabrycznie była wyposażona w 4-cylindrowe silniki umieszczone poprzecznie z przodu. Napęd w VII z reguły przenoszony jest na przednią oś. Ten egzemplarz otrzymał wzdłużnie umieszczony motor BMW o oznaczeniu M60B40, który dysponuje mocą 282 KM, 400 Nm. To wyniki bardzo zbliżone do seryjnego Golfa R (300 KM i 400 Nm), ale nasz bohater ma kilka sekretów. Po pierwsze silnik V8 napędza tylne koła, po drugie całość waży jedynie 1300 kg (Golf R waży około 1,5 tony). Modyfikacje nie ograniczyły się do komory silnika. Tylna oś została zupełnie przerobiona. Teraz bazuje na zawieszeniu BC Suspension z poziomo pracującymi amortyzatorami. Tylny most pochodzi z BMW E39. Przekładnia to 5-biegowa skrzynia manualna ZF.

Golf 7 V8 BMW drift

To wciąż Golf!

Mimo bardzo poważnych zmian strukturalnych i zupełnie przerobionego układu napędowego Golf z zewnątrz wygląda jak seryjne auto. W samochodzie wciąż działają zegary oraz elektryczne wyposażenie z zakresu komfortu. 

Zobaczcie jak Golf V8 driftuje i pali gumę!

https://www.facebook.com/Grumblo/videos/707885789755456

Podobne

Auta z Polski dla polskiej policji?

Kontrakty na dostawy samochodów dla policji, straży czy służb medycznych są korzystne z dwóch powodów – nie dość, że budują wolumen sprzedaży i dają możliwość zarobienia na serwisie, to sprawiają, że pojazdy danej marki są często spotykane na ulicach. A stąd już wiedzie krótka droga utrwalenia ich wizerunku jako solidnych narzędzi codziennej pracy. Nie powinno…

Kupujemy używane BMW X5 E53 1999 ‒ 2006

W 1999 roku BMW dokonało iście kopernikańskiego przewrotu. Firma, która przez lata pielęgnowała swój wizerunek producenta samochodów ze sportowym pazurem, przedstawiła pseudoterenówkę. Mimo wysokich cen model został świetnie przyjęty. W latach 1999 ‒ 2006 klienci zamówili 617 tysięcy egzemplarzy. Aktualnie najtańsze używane BMW X5 można kupić za niecałe 30 tysięcy złotych. W materiałach reklamowych BMW…