Golf z silnikiem BMW V8 i napędem na tył. Na dodatek driftuje! - WIDEO - Trends Magazines

Golf z silnikiem BMW V8 i napędem na tył. Na dodatek driftuje! – WIDEO

Golf 7 V8 BMW drift

Dziś prezentujemy Volkswagena Golfa VII, który ma silnik BMW V8 napędzający tylne koła! Przypominamy, że fabrycznie w Golfach nigdy nie było napędu na tył ,ani silników V8…

Golf 7 V8 BMW pali gumę

BMW, czy Volkswagen?

Golf VII to platforma, która fabrycznie była wyposażona w 4-cylindrowe silniki umieszczone poprzecznie z przodu. Napęd w VII z reguły przenoszony jest na przednią oś. Ten egzemplarz otrzymał wzdłużnie umieszczony motor BMW o oznaczeniu M60B40, który dysponuje mocą 282 KM, 400 Nm. To wyniki bardzo zbliżone do seryjnego Golfa R (300 KM i 400 Nm), ale nasz bohater ma kilka sekretów. Po pierwsze silnik V8 napędza tylne koła, po drugie całość waży jedynie 1300 kg (Golf R waży około 1,5 tony). Modyfikacje nie ograniczyły się do komory silnika. Tylna oś została zupełnie przerobiona. Teraz bazuje na zawieszeniu BC Suspension z poziomo pracującymi amortyzatorami. Tylny most pochodzi z BMW E39. Przekładnia to 5-biegowa skrzynia manualna ZF.

Golf 7 V8 BMW drift

To wciąż Golf!

Mimo bardzo poważnych zmian strukturalnych i zupełnie przerobionego układu napędowego Golf z zewnątrz wygląda jak seryjne auto. W samochodzie wciąż działają zegary oraz elektryczne wyposażenie z zakresu komfortu. 

Zobaczcie jak Golf V8 driftuje i pali gumę!

https://www.facebook.com/Grumblo/videos/707885789755456

Podobne

Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować?

Prototyp nowej "piątki" wciąż jest zamaskowany, ale już możemy powiedzieć, że auto nie będzie miało karykaturalnego grilla i zachowa proporcje typowe dla BMW Serii 5. Oto co już wiemy o nadchodzącym modelu. Możemy z pewnością powiedzieć, że BMW 5 G60 będzie ostatnią spalinową piątką, a obok odmian tradycyjnych czy hybrydowych pojawi się także elektryczna, prawdopodobnie…

Cosmotron – co można zrobić na bazie BMW Z3

Dla pewnej grupy kierowców seryjnie produkowane samochody to zdecydowanie zbyt mało. Można poddać je tuningowi bądź na ich bazie skonstruować... własny pojazd. Uporem i nieprzeciętną ambicją wykazał się Paul Bacon. Brytyjski mechanik amator, a jednocześnie fan tuningu, w oparciu o BMW Z3 z 1998 roku własnoręcznie zbudował samochód. Żeby Cosmotron jeździł tak samo dobrze, punktem…