Fabrycznie nowe E38 740i na sprzedaż w Polsce - GIEŁDA - Trends Magazines

Fabrycznie nowe E38 740i na sprzedaż w Polsce – GIEŁDA

W polskim internecie pojawiło się niesamowite ogłoszenie. Mieszkaniec Obrowca w woj. Opolskim sprzedaje fabrycznie nowe BMW 740i typoszeregu E38. Samochód pokonał od nowości 255 km i cała historia pojazdu jest udokumentowana. Ostatnie trzy lata BMW spędziło garażu obecnego właściciela w kapsule powietrznej i było raz do roku odpalane. Cena za którą właściciel jest gotów sprzedać limuzynę opiewa na 290 tys. PLN. 

Link do ogłoszenia: BMW 740i E38 fabrycznie nowe

Treść ogłoszenia:

Nowy model w salonie może kupić wielu. Fabrycznie nowe E38 może kupić tylko jedna osoba.
Całkowity przebieg samochodu wynosi 000.255 km (dwieście pięćdziesiąt pięć kilometrów)
Już dzisiaj coś niesamowitego? a za kilka lat, kiedy samochód osiągnie status zabytkowego…?
Samochód pochodzi z Niemiec gdzie był zarejestrowany na jedną właścicielkę (ur.1927). Znana jest historia samochodu i jego właścicielki, którą przekażę nabywcy.

Ostatnia wizyta w ASO odnotowana w bazie danych BMW przy przebiegu 190 km.
Większość przebiegu samochodu wynika z 4 udokumentowanych przejazdów z adresu właścicielki do ASO.
Samochód stoi na fabrycznych oponach. Drugi komplet kół nigdy nie został założony na auto. Fabryczny jest również akumulator (nowy czeka w gotowości).
Samochód nie posiada najmniejszych oznak postoju w niekorzystnych warunkach.., ani upływu czasu. Nie ma najmniejszej ryski, kropki czy nalotów.. Fabryczna woskowina jest nadal lepka, a fabryczne tarcze hamulcowe bez nalotu korozji. Nie wykonano żadnych prac detailingowych. Samochód jest po prostu nowy.
Od przeszło 3 lat samochód stoi u mnie w kapsule powietrznej z mechaniczną cyrkulacją powietrza, skąd wyciągam go 1 raz w roku, odpalam i przejeżdżam kilka kilometrów.
​Wada jest tylko jedna: Już nigdy nie znajdę klasyka w lepszym stanie. Minimalna cena za jaką mogę sprzedać ten samochód to 290 tyś, wyłącznie ze względu na inwestycję. Uważam, że wart jest więcej.

źródła: olx.pl oraz zgodnie z oznaczeniami fotografii

Podobne

VW Typ3 Variant w czasie jazdy

Typ 3 – pierwszy uniwersalny Vokswagen

Pod koniec 1959 roku zarząd VW doszedł do wniosku, iż należy wzbogacić dotychczasową skromną ofertę. Podstawowe założenia dla konstruktorów nowego Volkswagena lat sześćdziesiątych były jasne - bardziej uniwersalny i nowocześniejszy samochód - VW Typ 3. Od T1 do T3 Klienci nie mieli bowiem dotychczas wielkiego wyboru. Produkowano tylko dwa auta: Garbusa (Typ 1) i Transportera…