Fabrycznie nowe E38 740i na sprzedaż w Polsce - GIEŁDA - Trends Magazines

Fabrycznie nowe E38 740i na sprzedaż w Polsce – GIEŁDA

W polskim internecie pojawiło się niesamowite ogłoszenie. Mieszkaniec Obrowca w woj. Opolskim sprzedaje fabrycznie nowe BMW 740i typoszeregu E38. Samochód pokonał od nowości 255 km i cała historia pojazdu jest udokumentowana. Ostatnie trzy lata BMW spędziło garażu obecnego właściciela w kapsule powietrznej i było raz do roku odpalane. Cena za którą właściciel jest gotów sprzedać limuzynę opiewa na 290 tys. PLN. 

Link do ogłoszenia: BMW 740i E38 fabrycznie nowe

Treść ogłoszenia:

Nowy model w salonie może kupić wielu. Fabrycznie nowe E38 może kupić tylko jedna osoba.
Całkowity przebieg samochodu wynosi 000.255 km (dwieście pięćdziesiąt pięć kilometrów)
Już dzisiaj coś niesamowitego? a za kilka lat, kiedy samochód osiągnie status zabytkowego…?
Samochód pochodzi z Niemiec gdzie był zarejestrowany na jedną właścicielkę (ur.1927). Znana jest historia samochodu i jego właścicielki, którą przekażę nabywcy.

Ostatnia wizyta w ASO odnotowana w bazie danych BMW przy przebiegu 190 km.
Większość przebiegu samochodu wynika z 4 udokumentowanych przejazdów z adresu właścicielki do ASO.
Samochód stoi na fabrycznych oponach. Drugi komplet kół nigdy nie został założony na auto. Fabryczny jest również akumulator (nowy czeka w gotowości).
Samochód nie posiada najmniejszych oznak postoju w niekorzystnych warunkach.., ani upływu czasu. Nie ma najmniejszej ryski, kropki czy nalotów.. Fabryczna woskowina jest nadal lepka, a fabryczne tarcze hamulcowe bez nalotu korozji. Nie wykonano żadnych prac detailingowych. Samochód jest po prostu nowy.
Od przeszło 3 lat samochód stoi u mnie w kapsule powietrznej z mechaniczną cyrkulacją powietrza, skąd wyciągam go 1 raz w roku, odpalam i przejeżdżam kilka kilometrów.
​Wada jest tylko jedna: Już nigdy nie znajdę klasyka w lepszym stanie. Minimalna cena za jaką mogę sprzedać ten samochód to 290 tyś, wyłącznie ze względu na inwestycję. Uważam, że wart jest więcej.

źródła: olx.pl oraz zgodnie z oznaczeniami fotografii

Podobne

Używane BMW E39 M5 (1998-2003). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 3/5)

Rewolucja. Tak w najkrócej można scharakteryzować trzecią odsłonę M5. Z dwóch powodów. Na bazie 8-cylindrowego M62 inżynierowie M GmbH stworzyli 400-konne S62. Ku zmartwieniu wielu, zrezygnowano z ręcznej produkcji M5. Nadworny tuner BMW dostarczał do Dingolfing tylko silniki, gdzie M5 było montowane na jednej linii z pozostałymi odmianami serii 5. Sportowy sedan stracił nieco magii…

Najszybszy mechanizm opuszczania szyb

Na tak szalony pomysł mogli wpaść tylko Rosjanie. Najszybszy mechanizm opuszczania szyb postanowili zamontować w poczciwej Ładzie. Automatyczne szyby pojawiły się w samochodach w latach 40. w USA. Zakłada się, że pierwszym seryjnie produkowanym autem z tym system był Packard 180. Dziś ten system nikogo już nie dziwi i w zasadzie większość aut jeżdżących po…