Fabrycznie nowe E38 740i na sprzedaż w Polsce - GIEŁDA - Trends Magazines

Fabrycznie nowe E38 740i na sprzedaż w Polsce – GIEŁDA

W polskim internecie pojawiło się niesamowite ogłoszenie. Mieszkaniec Obrowca w woj. Opolskim sprzedaje fabrycznie nowe BMW 740i typoszeregu E38. Samochód pokonał od nowości 255 km i cała historia pojazdu jest udokumentowana. Ostatnie trzy lata BMW spędziło garażu obecnego właściciela w kapsule powietrznej i było raz do roku odpalane. Cena za którą właściciel jest gotów sprzedać limuzynę opiewa na 290 tys. PLN. 

Link do ogłoszenia: BMW 740i E38 fabrycznie nowe

Treść ogłoszenia:

Nowy model w salonie może kupić wielu. Fabrycznie nowe E38 może kupić tylko jedna osoba.
Całkowity przebieg samochodu wynosi 000.255 km (dwieście pięćdziesiąt pięć kilometrów)
Już dzisiaj coś niesamowitego? a za kilka lat, kiedy samochód osiągnie status zabytkowego…?
Samochód pochodzi z Niemiec gdzie był zarejestrowany na jedną właścicielkę (ur.1927). Znana jest historia samochodu i jego właścicielki, którą przekażę nabywcy.

Ostatnia wizyta w ASO odnotowana w bazie danych BMW przy przebiegu 190 km.
Większość przebiegu samochodu wynika z 4 udokumentowanych przejazdów z adresu właścicielki do ASO.
Samochód stoi na fabrycznych oponach. Drugi komplet kół nigdy nie został założony na auto. Fabryczny jest również akumulator (nowy czeka w gotowości).
Samochód nie posiada najmniejszych oznak postoju w niekorzystnych warunkach.., ani upływu czasu. Nie ma najmniejszej ryski, kropki czy nalotów.. Fabryczna woskowina jest nadal lepka, a fabryczne tarcze hamulcowe bez nalotu korozji. Nie wykonano żadnych prac detailingowych. Samochód jest po prostu nowy.
Od przeszło 3 lat samochód stoi u mnie w kapsule powietrznej z mechaniczną cyrkulacją powietrza, skąd wyciągam go 1 raz w roku, odpalam i przejeżdżam kilka kilometrów.
​Wada jest tylko jedna: Już nigdy nie znajdę klasyka w lepszym stanie. Minimalna cena za jaką mogę sprzedać ten samochód to 290 tyś, wyłącznie ze względu na inwestycję. Uważam, że wart jest więcej.

źródła: olx.pl oraz zgodnie z oznaczeniami fotografii

Podobne

Tuning VW Corrado G60 front auta

Wyjątkowe Corrado G60

Corrado to sportowy kompakt, który Volkswagen produkował przez siedem lat. Było dostępne w wielu wersjach silnikowych. Najsłabsza 2.0 miała 115 KM, najmocniejsza 2.9 VR6 – już 190 KM. Model ten mógł też być napędzany przez silnik o oznaczeniu G60.   Wojtek jak każdy chłopak pragnął wyjątkowego samochodu. Wzorem były dla niego auta z gry Need for Speed Underground. Zawsze podobały mu…

VW TRENDS 2/2021 już w sprzedaży!

VW TRENDS 2/2021 nadjeżdża! Już 24 czerwca w sprzedaży! W tym numerze przeczytasz m. in.: 45 lat minęło… Golf GTI – Mk1 vs. Mk8 Więcej niż myślisz – TEST Caddy California PIERWSZA JAZDA ID.4 – Crossover nowej ery TEST Tiguan R-Line – Poprawianie wzorca Klasyka i nowoczesność – Kredyt na klasyki Udany eksperyment – Golf…