Fabrycznie nowe BMW E38 sprzedane za "worek pieniędzy"- CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Fabrycznie nowe BMW E38 sprzedane za „worek pieniędzy”- CIEKAWOSTKI

Nie będziemy trzymać Was w niepewności. Auto zostało sprzedane się za ponad 120 tys. Euro. Jak do tego doszło?

Z pewnością znacie ten scenariusz. W internecie pojawia się ładny youngtimer i właściciel żąda za niego pokaźnej kwoty. Od razu pojawiają się dyskutujący na temat stanu i ceny ów egzemplarza. I wtedy pada magiczne zdanie: „jak się nie sprzeda, to wystawię w Niemczech”. Właśnie to uczynił właściciel BMW E38 740i z przebiegiem 255 km, o którym pisaliśmy TUTAJ. Z resztą nie tylko my, bo jak się okazało ta historia obiegła cały motoryzacyjny świat. Na przykład TUTAJ jest link do materiału Top Gear.

W Polsce samochód był wystawiony za 290 tys. PLN. Historia, stan i cena pojazdu wywołały burzę w internecie. W efekcie właściciel zrobił dokładnie to, czym straszy się w co drugim ogłoszeniu- wystawił auto na niemieckim Ebay. Jaką cenę osiągnęło to BMW już wiecie, a ja w końcu mogę spać spokojnie. Mam namacalny dowód na to, że ktoś faktycznie dobrze zarobił sprzedając auto za zachodnią granicą.  

Źródła: Giełda Klasyków, OTOMOTO

Podobne

BMW X5 E53 4.6 is i BMW X5 E53 4.8 is

Mocarne BMW X5 E53 spod znaku V8 – które lepsze: 4.6is czy 4.8is?

Pierwsza generacja BMW X5 weszła szturmem na rynek na przełomie wieków. Nowoczesny, wysoki i potężny samochód był na wskroś nowoczesny. Do tego silniki V8! Gabarytami przypominał wielkiego off-roadera, a jeździł jak rasowa osobówka. To uczucie, gdy siedząc wysoko nad ziemią wchodzisz w zakręt, a X5, zamiast kłaść się na bok niczym żaglówka, pewnie zmienia kierunek i niestrudzone mknie po łuku,…

Tuning VW Golf 1 cabrio auto do frontu

Klasyk na lato – VW Golf 1 cabrio po swapie silnika

Lato, słońce, kolorowe krajobrazy. Któż nie tęskni za tym wszystkim, gdy za oknem chłód i śnieg? Cóż, pozostaje czekać. Tymczasem poznajcie należącego do Michała Golfa I Cabrio. To auto uwielbia słoneczne kąpiele i leniwą jazdę dla czystej przyjemności. Volkswagen Golf pierwszej generacji to prawdziwy klasyk. Debiutujące w 1974 roku auto miało być typowym samochodem dla ludu. Wersja z otwieranym dachem oferowana była…