Ewolucja czy rewolucja? Nowy SEAT Ibiza i Arona. - Trends Magazines

Ewolucja czy rewolucja? Nowy SEAT Ibiza i Arona.

ibiza arona

Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci. Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.

SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.

 1984 roku aż do dziś

Ibiza pozostaje istotnym autem dla historii sukcesu hiszpańskiej marki. Od momentu wprowadzenia samochodu na rynek w 1984 roku mały hatchback jest jednym z najpopularniejszych modeli, jakie kiedykolwiek opuściły linię produkcyjną SEAT-a. Lifting miejskiego samochodu pozwoli na zachowanie niesłabnącej atrakcyjności. Z kolei miejski SUV, Arona, który zadebiutował w 2017 roku, dzięki odświeżeniu zyska bardziej wyrazisty wygląd zewnętrzny, a co za tym idzie bardziej terenowy charakter.

Premiera online nowych modeli SEAT Ibiza i Arona odbędzie się 15 kwietnia o godzinie 10. Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia oraz link umożliwiający uczestnictwo zostaną udostępnione przez markę z wyprzedzeniem.

Podobne

Kupujemy używane: Volkswagen Eos (2006 – 2015) – zasługuje na zainteresowanie

Był próbą połączenia komfortu, dobrych osiągów i radości z jazdy pod gołym niebem. Z powodu wysokich cen i specyficznej stylizacji nie odniósł spektakularnego sukcesu. Używany Eos wciąż zasługuje jednak na zainteresowanie. W 1979 roku w salonach Volkswagena pojawił się Golf Cabriolet. Był produkowany przez Karmanna aż do 1993 roku. Jego miejsce zajął Golf III Cabriolet,…

Karmann Ghia Typ 14 1971 r. auto w ruchu

Karmann Ghia Typ 14 – piękne wspomnienie z archiwum TRENDS

Przez 16 lat ukazywania się VW TRENDS pokazaliśmy wiele ciekawych aut i związanych z nimi historii. Warto wrócić do numeru 2/2013 i opowieści o Karmannie Ghia Typ 14. Oto ona... Dawno temu, gdy zaczynałem przygodę z samochodami, na swojej drodze spotkałem Garbusa i zakochałem się w nim bez reszty. Pierwszy, co prawda, to był jakiś…