Ewolucja czy rewolucja? Nowy SEAT Ibiza i Arona. - Trends Magazines

Ewolucja czy rewolucja? Nowy SEAT Ibiza i Arona.

ibiza arona

Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci. Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.

SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.

 1984 roku aż do dziś

Ibiza pozostaje istotnym autem dla historii sukcesu hiszpańskiej marki. Od momentu wprowadzenia samochodu na rynek w 1984 roku mały hatchback jest jednym z najpopularniejszych modeli, jakie kiedykolwiek opuściły linię produkcyjną SEAT-a. Lifting miejskiego samochodu pozwoli na zachowanie niesłabnącej atrakcyjności. Z kolei miejski SUV, Arona, który zadebiutował w 2017 roku, dzięki odświeżeniu zyska bardziej wyrazisty wygląd zewnętrzny, a co za tym idzie bardziej terenowy charakter.

Premiera online nowych modeli SEAT Ibiza i Arona odbędzie się 15 kwietnia o godzinie 10. Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia oraz link umożliwiający uczestnictwo zostaną udostępnione przez markę z wyprzedzeniem.

Podobne

2020-09-02-seat-ibiza-z-mocniejszym-15-litrowym-silnikiem-tsi

Koniec hiszpańskiej marki. [Aktualizacja – Seat dementuje sprawę]

Po ponad siedmiu dekadach z rynku zniknie hiszpańska marka Seat. Została wypchnięta przez jej własne dziecko - Cuprę, która święci triumfy w Europie. Szef Volkswagena - Thomas Schäfer - zapowiedział, że czas pożegnać markę Seat. Hiszpański producent pozostanie w rękach niemieckiego koncernu, ale kolejne modele nie będą miały już charakterystycznego znaczka. Wszystko przez bardzo duży…

Volkswagen Polo GTI WRX Supercar. Szybszy od bolidu F1!

Sporty motorowe porywają setki tysięcy fanów na całym świecie. Rozpędzone samochody wyścigowe czy rajdowe, oprócz wywoływania gęsiej skórki u pokaźnej grupy miłośników, mają również jeden, bardzo ważny cel.Wielkie koncerny wyznaczające trendy w świecie motoryzacji chętnie przeznaczają środki na sportową rywalizację w różnych cyklach motorsportowych. Nie robiłyby tego, gdyby nie możliwość zdobywania wiedzy i doświadczeń na…