Elektryki też można tuningować! Wzmocnione BMW i3 - Trends Magazines

Elektryki też można tuningować! Wzmocnione BMW i3

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer tył i bok auta

Mimo że od debiutu BMW i3 minęło już kilka lat, samochód wciąż wygląda świeżo i na wskroś nowocześnie. AC Schnitzer postanowił nieco zmienić elektryczne auto we właściwym sobie stylu.

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer widok z przodu

AC Schnitzer

Tuner z Akwizgranu uznał, że warto poprawić prowadzenie BMW i3, jak również dodać mu sportowego sznytu. Pewniejsze prowadzenie po zakrętach uzyskano, montując utwardzony zestaw sprężyn, który zmniejsza prześwit o 20 mm. Przygotowano także rozwiązanie dla i3s z montowanym w fabryce zawieszeniem sportowym. Dla tej wersji AC Schnitzer proponuje 12-milimetrowe dystanse. Po ich zamontowaniu koła stoją na równi z krawędziami seryjnie poszerzonego nadwozia i3s, co nie tylko poprawia wygląd auta, ale również pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów. 

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer spojler przedni

Dodatki i kolory

AC Schnitzer proponuje także poprawienie wyglądu BMW i3 poprzez montaż matowej dokładki przedniego zderzaka z lśniącymi mocowaniami oraz polakierowanej na czarno lotki klapy bagażnika. Kolory elementów tuner dobrał tak, by współgrały z wyglądem fabrycznych elementów elektrycznego BMW. Kto chciałby zaakcentować, że poddał samochód modyfikacjom, może zamówić naklejki z napisami AC Schnitzer i umieścić je w tylnych częściach progów.

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer widok tyłu

Z oferty renomowanej firmy można wybrać także aluminiowe nakładki na pedały czy ozdobną osłonę pokrętła systemu iDrive.

Podobne

Szokujące BMW E23 728

Prezentowany sedan to podstawowe BMW 728, a unikatowym czynią go zupełnie inne cechy. Jesteśmy świadomi, że może wywoływać skrajne emocje. Pierwsza generacja BMW 7 to w dzisiejszych czasach coraz rzadszy widok, mimo że powstała w pokaźniej liczbie 285.029 egzemplarzy. Auto o zaprojektowanym przez Paula Bracqa trójbryłowym nadwoziu produkowano w latach 1977–1986, a pod jego maską…

VW Corrado 1.9 TDI widok z boku

Oszczędny sportowiec, czyli VW Corrado 1.9 TDI po swapie silnika

Jeśli ktoś wątpi w sportowego ducha drzemiącego pod karoserią leciwego już Corrado, powinien zasiąść za sterami G60 i skosztować siły wbijającej ciało kierowcy w głęboko wyprofilowane fotele. Ten samochód na początku lat 90. nie zrobił oszałamiającej kariery, ale na stałe zapisał się na kartach historii motoryzacji. Wywoływał mnóstwo pozytywnych emocji i zdobił ściany wielu mieszkań,…