Elektryki też można tuningować! Wzmocnione BMW i3 - Trends Magazines

Elektryki też można tuningować! Wzmocnione BMW i3

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer tył i bok auta

Mimo że od debiutu BMW i3 minęło już kilka lat, samochód wciąż wygląda świeżo i na wskroś nowocześnie. AC Schnitzer postanowił nieco zmienić elektryczne auto we właściwym sobie stylu.

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer widok z przodu

AC Schnitzer

Tuner z Akwizgranu uznał, że warto poprawić prowadzenie BMW i3, jak również dodać mu sportowego sznytu. Pewniejsze prowadzenie po zakrętach uzyskano, montując utwardzony zestaw sprężyn, który zmniejsza prześwit o 20 mm. Przygotowano także rozwiązanie dla i3s z montowanym w fabryce zawieszeniem sportowym. Dla tej wersji AC Schnitzer proponuje 12-milimetrowe dystanse. Po ich zamontowaniu koła stoją na równi z krawędziami seryjnie poszerzonego nadwozia i3s, co nie tylko poprawia wygląd auta, ale również pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów. 

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer spojler przedni

Dodatki i kolory

AC Schnitzer proponuje także poprawienie wyglądu BMW i3 poprzez montaż matowej dokładki przedniego zderzaka z lśniącymi mocowaniami oraz polakierowanej na czarno lotki klapy bagażnika. Kolory elementów tuner dobrał tak, by współgrały z wyglądem fabrycznych elementów elektrycznego BMW. Kto chciałby zaakcentować, że poddał samochód modyfikacjom, może zamówić naklejki z napisami AC Schnitzer i umieścić je w tylnych częściach progów.

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer widok tyłu

Z oferty renomowanej firmy można wybrać także aluminiowe nakładki na pedały czy ozdobną osłonę pokrętła systemu iDrive.

Podobne

Range Rover Evoque – elegancki SUV z Anglii

Czy tak właśnie wygląda najładniejszy samochód w swojej klasie? Czy jednak bliżej wam do Audi Q3, Mercedesa GLA lub BMW X1? W moim subiektywnym rankingu to właśnie Range Rover Evoque wygrywa konkurs elegancji w lidze SUV-ów. A to nie jedyny plus jakim pochwalić się może angielskie auto! To auto wygląda po prostu świetnie! Wygląda "posh",…

BMW V12. Limuzyny z najlepszymi silnikami

30 lat temu BMW pokazało serię 7 z silnikiem V12. Od tej pory już nic nie było takie samo. Przyznajmy, że serce V12 BMW pozostaje w cieniu innych silników tej marki – mniejszych, choć wciąż wyjątkowych. W czasach, gdy liczy się niskie spalanie i los misiów polarnych, 12 cylindrów pod maską luksusowej limuzyny jest czymś nieprzyzwoitym,…