Elektryki też można tuningować! Wzmocnione BMW i3 - Trends Magazines

Elektryki też można tuningować! Wzmocnione BMW i3

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer tył i bok auta

Mimo że od debiutu BMW i3 minęło już kilka lat, samochód wciąż wygląda świeżo i na wskroś nowocześnie. AC Schnitzer postanowił nieco zmienić elektryczne auto we właściwym sobie stylu.

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer widok z przodu

AC Schnitzer

Tuner z Akwizgranu uznał, że warto poprawić prowadzenie BMW i3, jak również dodać mu sportowego sznytu. Pewniejsze prowadzenie po zakrętach uzyskano, montując utwardzony zestaw sprężyn, który zmniejsza prześwit o 20 mm. Przygotowano także rozwiązanie dla i3s z montowanym w fabryce zawieszeniem sportowym. Dla tej wersji AC Schnitzer proponuje 12-milimetrowe dystanse. Po ich zamontowaniu koła stoją na równi z krawędziami seryjnie poszerzonego nadwozia i3s, co nie tylko poprawia wygląd auta, ale również pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów. 

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer spojler przedni

Dodatki i kolory

AC Schnitzer proponuje także poprawienie wyglądu BMW i3 poprzez montaż matowej dokładki przedniego zderzaka z lśniącymi mocowaniami oraz polakierowanej na czarno lotki klapy bagażnika. Kolory elementów tuner dobrał tak, by współgrały z wyglądem fabrycznych elementów elektrycznego BMW. Kto chciałby zaakcentować, że poddał samochód modyfikacjom, może zamówić naklejki z napisami AC Schnitzer i umieścić je w tylnych częściach progów.

BMW i3s po tuningu AC Schnitzer widok tyłu

Z oferty renomowanej firmy można wybrać także aluminiowe nakładki na pedały czy ozdobną osłonę pokrętła systemu iDrive.

Podobne

Inauguracja kampanii elektromobilni.pl

27 października br. w godz. 12:00-13:00 odbędzie się webinar organizowany przez Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu oraz Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych, poświęcony inauguracji ogólnopolskiej kampanii społecznej elektromobilni.pl. Gościem specjalnym będzie Minister Klimatu i Środowiska Michał Kurtyka.  Edukacja i wzrost świadomości społecznej w zakresie zeroemisyjnych technologii w transporcie są kluczowe dla rozwoju elektromobilności w Polsce. W tym…

BMW 323 ti Compact. Niby nic, a jednak…

„Przecież to nie jest BMW” – z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW 323ti Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt. Prosta deska rozdzielcza oraz zawieszenie nawiązują bardziej do modelu E30 niż do E36, co w oczach wielu miłośników marki czyni compact uboższą wersją…