Elektrotuning - co to takiego? Spójrzcie na to MINI... - Trends Magazines

Elektrotuning – co to takiego? Spójrzcie na to MINI…

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z przodu

Samochody elektryczne i tuning – to brzmi co najmniej dziwnie. Gdzie bowiem strzały z rury wydechowej i soczyste audio? Taka jest przecież rzeczywistość. Wielu entuzjastów benzyny niechętnie korzysta z cichych aut elektrycznych. Jedzie jednak nowe.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY auto na rampie

 

OCTANEFACTORY, firmy z Zagłębia Ruhry, która specjalizuje się w tuningu MINI razem z Barracuda Racing Wheels postanowiła udowodnić, że elektrotuning jest jednak możliwy. Stojące przed wami Mini to kopia całkowicie elektrycznego Mini Cooper SE! Jakie zaszły w nim zmiany?

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z boku

Na pierwszy ogień poszły felgi. Mini postawiono na zupełnie nowych kołach Dragoon o wymiarach 8,5 x 19 cali z oponami 225/35Z R19, które szczelnie wypełniają błotniki. Dodatkowe efekt dało obniżone zawieszenie KW 3. To nie koniec zmian.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z boku

OCTANEFACTORY gruntownie przebudowało nadwozia, dzięki czemu samochód ma teraz atletyczny front John Cooper Works wzmocniony przednim spojlerem 3D Design. Z tyłu umieszczono dyfuzor JCW Pro, duży spojler RSIc6 i tylne światła Union Jack z JCW GP3.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z tyłu

Zmodyfikowano też boczne kierunkowskazy. Tym, co dodatkowo przyciąga wzrok jest foliowa okleina z nazwą firmy i nazwiskiem właściciela na dachu.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY fotele i półklatka

Nie zapomniano o wnętrzu. Zostało całkowicie przeprojektowane: kierowca zasiadający razem ze swoim pilotem w fotelach Recaro Sportster CS ma do dyspozycji nową skórzaną kierownicę z kutymi osłonami z włókna węglowego. O dodatkowych pasażerach trzeba zapomnieć, ponieważ tylne siedzenia zostały usunięte. Zamiast tego jest teraz nie tylko równa podłoga, ale półklatka bezpieczeństwa Wiechers.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY półklatka bezpieczeństwa

I co? Jak wam się podoba elketrotuning? Przyjmie się?

Tuning Mini by OCTANEFACTORY auto i motocykl

RT, Fot. Octanefactory

Podobne

TEST VW ID. Buzz – retro van

Chyba nikt się tego nie spodziewał. Volkswagen, słynący z powściągliwych stylistycznie produktów oraz zdystansowanego podejścia do klasyki, postanowił zaoferować swoim klientom zupełnie nowe wcielenie kultowego modelu T1 Bulli. Co prawda VW ID. Buzz zgodnie z aktualnymi trendami jest autem elektrycznym, ale nawiązań do T1 jest w nim mnóstwo. Gdy na początku lat 50. ubiegłego wieku…

Używane BMW 7 E38 – na co zwrócić uwagę?

Niegdyś flagowy model - BMW Serii 7 E38 obecnie jest do kupienia za rozsądną cenę. Szerokim łukiem trzeba jednak omijać okazje, które mogą być finansową bombą z opóźnionym zapłonem. Długie i niskie BMW serii 7 E38, znane także jako „naleśnik”, w 1994 roku zastąpiło klasycznie stylizowany model E32. Obła linia nadwozia oraz podwójne, ale skryte pod jednym kloszem reflektory…