Elektrotuning - co to takiego? Spójrzcie na to MINI... - Trends Magazines

Elektrotuning – co to takiego? Spójrzcie na to MINI…

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z przodu

Samochody elektryczne i tuning – to brzmi co najmniej dziwnie. Gdzie bowiem strzały z rury wydechowej i soczyste audio? Taka jest przecież rzeczywistość. Wielu entuzjastów benzyny niechętnie korzysta z cichych aut elektrycznych. Jedzie jednak nowe.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY auto na rampie

 

OCTANEFACTORY, firmy z Zagłębia Ruhry, która specjalizuje się w tuningu MINI razem z Barracuda Racing Wheels postanowiła udowodnić, że elektrotuning jest jednak możliwy. Stojące przed wami Mini to kopia całkowicie elektrycznego Mini Cooper SE! Jakie zaszły w nim zmiany?

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z boku

Na pierwszy ogień poszły felgi. Mini postawiono na zupełnie nowych kołach Dragoon o wymiarach 8,5 x 19 cali z oponami 225/35Z R19, które szczelnie wypełniają błotniki. Dodatkowe efekt dało obniżone zawieszenie KW 3. To nie koniec zmian.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z boku

OCTANEFACTORY gruntownie przebudowało nadwozia, dzięki czemu samochód ma teraz atletyczny front John Cooper Works wzmocniony przednim spojlerem 3D Design. Z tyłu umieszczono dyfuzor JCW Pro, duży spojler RSIc6 i tylne światła Union Jack z JCW GP3.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY widok z tyłu

Zmodyfikowano też boczne kierunkowskazy. Tym, co dodatkowo przyciąga wzrok jest foliowa okleina z nazwą firmy i nazwiskiem właściciela na dachu.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY fotele i półklatka

Nie zapomniano o wnętrzu. Zostało całkowicie przeprojektowane: kierowca zasiadający razem ze swoim pilotem w fotelach Recaro Sportster CS ma do dyspozycji nową skórzaną kierownicę z kutymi osłonami z włókna węglowego. O dodatkowych pasażerach trzeba zapomnieć, ponieważ tylne siedzenia zostały usunięte. Zamiast tego jest teraz nie tylko równa podłoga, ale półklatka bezpieczeństwa Wiechers.

Tuning Mini by OCTANEFACTORY półklatka bezpieczeństwa

I co? Jak wam się podoba elketrotuning? Przyjmie się?

Tuning Mini by OCTANEFACTORY auto i motocykl

RT, Fot. Octanefactory

Podobne

Test BMW i3 – więcej prądu w prądzie

Najpopularniejszym samochodem elektrycznym Europy jest BMW i3. Teraz zainteresowanie nim może być jeszcze większe, bo producent popracował nad zasięgiem – wydłużył go do przeszło 200 km. BMW najpoważniej ze wszystkich wiodących marek potraktowało kwestię samochodów elektrycznych. Koncern odszedł od klasycznych hybryd – zbyt mało wydajnych, by spełnić oczekiwania wymagających klientów, jak również by zapewnić im…

VW_Karmann_Ghia_Typ14

Wciąż piękny VW Karmann Ghia Typ 14

Co oznacza przywiązanie do marki i jak silne może być? Udowadnia to Zenon Suchecki, właściciel największego w Polsce muzeum poświęconego koncernowi Volkswagen i tego Karmanna Ghia Typ 14. Wielbiciele bez pamięci zakochani w swych maszynach stają się niejednokrotnie wybawcami wielu wspaniałych samochodów, ratując je przed zapomnieniem czy też po prostu fizycznym unicestwieniem. Bez nich takie…