Ekologiczny transport akumulatorów VW - Trends Magazines

Ekologiczny transport akumulatorów VW

Emisja dwutlenku węgla towarzyszy nie tylko eksploatacji pojazdów, ale również ich produkcji. Volkswagen dokłada starań, by wytwarzanie aut stało się możliwie neutralne dla środowiska.

Największy nacisk został obecnie położony na uzyskanie zerowego bilansu w przypadku elektrycznych modeli ID.3 oraz ID.4. Jest to zrozumiałe. Koncern rozpoczyna produkcję tych aut, więc optymalizacja procesów produkcyjnych i logistycznych jest prostsza od przebudowywania istniejącego już modelu działania. Oferta „elektryków” będzie poszerzana, więc w przyszłości korzyści staną się bardzo wymierne. W efekcie w krajach produkujących energię elektryczną bez uwalniania do atmosfery CO2 będzie można stwierdzić, że auta na prąd faktycznie są zeroemisyjne.

Po uruchomieniu w zakładzie w Zwickau urządzenia odpowiadającego za automatyczne rozładowywanie z wagonów kolejowych akumulatorów dla modeli ID.3 oraz ID.4 transport baterii stał się bardziej przyjazny dla środowiska. Było to ostatnie ogniwo zielonego łańcucha logistycznego prowadzącego z Polski przez Brunszwik do fabryki w Saksonii. Jak to działa, przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Wściekle czerwony 300-konny VW Golf I 1.3

Olbrzymia popularność i rozpoznawalność Golfa sprawiają, że jest to jedno z najczęściej przerabianych aut. Liczba stuningowanych Golfów jest bardzo duża, a skala pomysłów na modyfikacje niemieckiego kompaktu niezwykle szeroka. Poznajcie „czerwoną wściekliznę” Piotrka. Pierwsza generacja Volkswagena Golfa została zaprezentowana w 1974 roku. Samochód okazał się bestsellerem i na dobre spopularyzował niemiecki pomysł na auto dla…

Koncept e-Bulli widok z przodu na tle OZE

Klasyk VW z napędem elektrycznym

VW Bulli jest jedną z ikon motoryzacji. Jak każdy samochód sprzed lat umiarkowanie nadaje się do codziennej eksploatacji. Ale Volkswagen znalazł na to sposób. Auta sprzed lat mają niepowtarzalny urok. Świetnie wyglądają, mają ciekawie urządzone wnętrza i nie izolują kierującego od wrażeń z jazdy. Z drugiej strony, ich wadą mogą być gaźnikowe silniki, które palą dużo, a zwykle nie zapewniają…