Ekologiczny transport akumulatorów VW - Trends Magazines

Ekologiczny transport akumulatorów VW

Emisja dwutlenku węgla towarzyszy nie tylko eksploatacji pojazdów, ale również ich produkcji. Volkswagen dokłada starań, by wytwarzanie aut stało się możliwie neutralne dla środowiska.

Największy nacisk został obecnie położony na uzyskanie zerowego bilansu w przypadku elektrycznych modeli ID.3 oraz ID.4. Jest to zrozumiałe. Koncern rozpoczyna produkcję tych aut, więc optymalizacja procesów produkcyjnych i logistycznych jest prostsza od przebudowywania istniejącego już modelu działania. Oferta „elektryków” będzie poszerzana, więc w przyszłości korzyści staną się bardzo wymierne. W efekcie w krajach produkujących energię elektryczną bez uwalniania do atmosfery CO2 będzie można stwierdzić, że auta na prąd faktycznie są zeroemisyjne.

Po uruchomieniu w zakładzie w Zwickau urządzenia odpowiadającego za automatyczne rozładowywanie z wagonów kolejowych akumulatorów dla modeli ID.3 oraz ID.4 transport baterii stał się bardziej przyjazny dla środowiska. Było to ostatnie ogniwo zielonego łańcucha logistycznego prowadzącego z Polski przez Brunszwik do fabryki w Saksonii. Jak to działa, przeczytasz TUTAJ.

Podobne

TEST: LEXUS IS300h – SPORT MA W GENACH

W tym roku mija okrągłe 20 lat, odkąd Lexus IS pojawił się na światowych rynkach. Dziś jeździmy trzecią generacją tego intrygującego samochodu, która swój debiut miała w 2013 roku. Aktualny model to wersja poliftingowa. Zmiany przeprowadzono w 2016. Gama silnikowa ogranicza się do 2-litrowego silnika turbo o mocy 245 KM (model IS300) oraz prezentowanej 223-konnej…

Volkswagen up! GTI. 115 KM i 8,8 s do setki za 62.390 zł

Mocny, lekki i zwinny Golf I GTI zmienił zasady gry. Sukces samochodu spotęgowała cena – na tyle rozsądna, że o zakupie sportowego kompaktu mógł zacząć myśleć nawet przeciętnie sytuowany kierowca. Za sprawą kolejnej wersji up! rodzina GTI wraca do korzeni. Do salonów trafił 115-konny up! GTI, który wprowadza do klasy małych samochodów nowy wymiar radości…