EFEKTOWNY RETUSZ BMW M6 E24 - Trends Magazines

EFEKTOWNY RETUSZ BMW M6 E24

Tuning zabytkowego samochodu jest dużym wyzwaniem. Łatwo coś zepsuć. Poprawienie fabryki jest znacznie trudniejsze. M6 E24 po retuszu przeprowadzonym przez bułgarską firmę Vilner wygląda oszałamiająco. Kluczem do sukcesu był umiar.

Do progów i zderzaków sportowego klasyka przytwierdzono dyskretne nakładki. Gumowy spojler klapy bagażnika trafił na półkę. Jego miejsce zajęła lotka w kolorze nadwozia. Zmieniono także felgi. Nie zrezygnowano ze szprychowych obręczy – postawiono jednak na koła z dłuższymi ramionami, które optycznie odciążyły samochód.

Vilner nie eksperymentował ze średnicą kół i rzeźbą bieżnika. Całe szczęście! Perfekcyjnie zachowany youngtimer z wielkimi felgami, mikroskopijnymi paskami gumy oraz semi-slickami wcale nie jest stylowy.

Pod długą maską nie odkryjemy żadnych modyfikacji. Rzędowa „szóstka” z napisem M Power na pokrywie wałka rozrządu oraz indywidualnymi przepustnicami dla każdego z cylindrów robi wystarczająco dobre wrażenie na wszystkich miłośnikach klasycznej motoryzacji. Właściciel samochodu zadbał jedynie o czystość komory silnika oraz wymienił zużyte bądź spękane elementy na nowe.

Sporo zmian na lepsze zaszło natomiast w kabinie. Podsufitkę i osłony przeciwsłoneczne wykończono alcantarą.

Deskę rozdzielczą, konsolę środkową, daszek nad wskaźnikami, kierownicę, dźwignię zmiany biegów, lewarek hamulca ręcznego oraz fotele obszyto czarną skórą.

Efektownie prezentują się niebiesko-czerwone przeszycia. Barwy BMW Motorsport doskonale pasują do M6.

Podobne

BMW X5 M50d i Land Rover Discovery 2-z przodu i tyłu

Czy wiesz, że BMW X5 M50d i Land Rover Discovery 2 to krewniacy?

Pamiętacie, że Land Rover wchodził w skład koncernu? Jeśli nie, to dla przypomnienia wspólnej historii zestawiliśmy Land Rovera Discovery II z najnowszym BMW X5 M50d. Oba są przecież dużymi, podwyższonymi autami dającymi radę w terenie... TROCHĘ HISTORII Land Rover jako firma istnieje od 1978 roku. Wcześniej była to linia produktów firmy Rover Company, która z…

Najstarszy VW Garbus na świecie? Auto ma numer 20

Ten egzemplarz może być najstarszym wciąż jeżdżącym VW Garbusem na świecie, nadwozie ma numer 20. Za prace renowacyjne odpowiada Polak.  Ondrej Brom to czeski entuzjasta Volkswagena Garbusa. Pierwszy samochód kupił w 1988 roku, gdy miał 20 lat. Od tego czasu pała niezachwianą miłością do Garbusów i miał ich do tej pory więcej niż siedem. W…