EFEKTOWNY RETUSZ BMW M6 E24 - Trends Magazines

EFEKTOWNY RETUSZ BMW M6 E24

Tuning zabytkowego samochodu jest dużym wyzwaniem. Łatwo coś zepsuć. Poprawienie fabryki jest znacznie trudniejsze. M6 E24 po retuszu przeprowadzonym przez bułgarską firmę Vilner wygląda oszałamiająco. Kluczem do sukcesu był umiar.

Do progów i zderzaków sportowego klasyka przytwierdzono dyskretne nakładki. Gumowy spojler klapy bagażnika trafił na półkę. Jego miejsce zajęła lotka w kolorze nadwozia. Zmieniono także felgi. Nie zrezygnowano ze szprychowych obręczy – postawiono jednak na koła z dłuższymi ramionami, które optycznie odciążyły samochód.

Vilner nie eksperymentował ze średnicą kół i rzeźbą bieżnika. Całe szczęście! Perfekcyjnie zachowany youngtimer z wielkimi felgami, mikroskopijnymi paskami gumy oraz semi-slickami wcale nie jest stylowy.

Pod długą maską nie odkryjemy żadnych modyfikacji. Rzędowa „szóstka” z napisem M Power na pokrywie wałka rozrządu oraz indywidualnymi przepustnicami dla każdego z cylindrów robi wystarczająco dobre wrażenie na wszystkich miłośnikach klasycznej motoryzacji. Właściciel samochodu zadbał jedynie o czystość komory silnika oraz wymienił zużyte bądź spękane elementy na nowe.

Sporo zmian na lepsze zaszło natomiast w kabinie. Podsufitkę i osłony przeciwsłoneczne wykończono alcantarą.

Deskę rozdzielczą, konsolę środkową, daszek nad wskaźnikami, kierownicę, dźwignię zmiany biegów, lewarek hamulca ręcznego oraz fotele obszyto czarną skórą.

Efektownie prezentują się niebiesko-czerwone przeszycia. Barwy BMW Motorsport doskonale pasują do M6.

Podobne

BMW E36 AC Schnitzer ACS3 CLS na sprzedaż w Hong Kongu- JEDNOROŻCE

Jeżeli uważasz, że E36 M3 Lightweight nie jest dla Ciebie wystarczająco unikatowe, a Alpina B8 4.6 to ociężała limuzyna dla starszego pana, to nie martw się.  Znaleźliśmy coś właśnie dla Ciebie. To ultrawyjątkowe E36 od AC Schnitzer o oznaczeniu ACS3 Sport CLS. To 3-osobowy bolid- jak Mclaren F1. Przy jego budowie wykorzystano mnóstwo włókna węglowego-…

fabryka volkswagen

Koronawirus: Koniec paraliżu w fabrykach Volkswagena

Każda z 16 fabryk należących do marki Volkswagen Samochody Osobowe znowu pracuje. Jako ostatni produkcję wznowił już zakład Volkswagena w Puebla w Meksyku. Średnie obciążenie fabryk wynosi teraz około 60-70 procent tego, z jakim zakłady te pracowały przed wybuchem epidemii. Ile trwała pauza? W Niemczech i w pozostałych krajach Europy przestój spowodowany epidemią koronawirusa trwał…