Druciarstwo: Datsun 510 w stylu Mad Max - Trends Magazines

Druciarstwo: Datsun 510 w stylu Mad Max

DATSUN_510_MADMAX_3

Tego nie odzobaczysz. Pewien teksańczyk zamiast zainspirować się filmami serii Szybcy i Wściekli, to skupił się na klimacie z filmów Mad Max… i skrzywdził Datsuna 510. 

Datsun 510 to sedan z Japonii, który jest dziś kultową pozycją wśród tunerów JDM. Napęd na tył i lekkie nadwozie sprawiają, że auto świetnie się prowadzi i jest wdzięczną bazą do swapa na jakiś mocniejszy silnik np. Nissana z serii SR, czy RB. Niestety ten egzemplarz spotkał inny los…

Mad Max & Furious

W pierwszej części wrogowie Maxa jeździli japońskimi… motocyklami. Żaden z wrogów Mad Maxa nie był fanem JDM, ale jednemu obywatelowi USA w ogóle to nie przeszkodziło w zbudowaniu postapokaliptycznego Dastuna… Zardzewiałe nadwozie 510-tki osadził na ramie pickupa z podwójną osią z tyłu. Z przodu zainstalował potężny silnik V8 z wydechami idącymi wprost w niebo. Auto ma kołpaki z metalowych płyt, klatkę bezpieczeństwa i lusterka z ogromnego pick-upa! Na dodatek linia dachu jest obniżona, a na tylnej klapie mamy ogromny spoiler w stylu szybkich i wściekłych…

Nie wiem, nie rozumiem, nie chcę wiedzieć. Za to chcę Wam to pokazać- ku przestrodze.

Podobne

XC40 Recharge

Volvo zakłada „elektryczne opony”

Już niebawem wszystkie elektryczne samochody z rodziny Recharge będą dostarczane klientom na oponach uniwersalnych. Opracowano je z myślą o samochodach typu BEV. Ta decyzja dotyczy aut sprzedawanych w Europie Północnej i Środkowej*. Opony Recharge opracowano z myślą o samochodach elektrycznych marki Volvo. Mają niższe opory toczenia niż opony zimowe, na których wiele aut w naszym…

Nowe BMW M5 na Nürburgring

BMW za chwilę zaprezentuje odświeżone BMW serii 5. Oznacza to, że sportowa wersja limuzyny również doczeka się liftingu. Nowe M5 zostało przyłapane podczas testów na Nürburgring.   Sukces Obecna generacja M5 typoszeregu F90 jest jedną z najlepszych do tej pory. Wersja Competition oferuje 625 KM, które standardowo napędzają obie osie. To, co odróżnia M5 od…