Druciarstwo: 3-osiowy pickup na bazie BMW E36 - Trends Magazines

Druciarstwo: 3-osiowy pickup na bazie BMW E36

e36 pickup 3 osie

Tuning na świecie ma wiele twarzy. Zobaczcie BMW E36 pick-up z Indonezji. Auto w 2019 było wystawione na sprzedaż za około 6 tys. Euro. Kupilibyście?

Cztery koła to za mało

To chyba jedyne na świecie BMW z trzema osiami. Jakby się zastanowić, to żadne inne BMW z tyloma rzędami kół nie przychodzi mi do głowy… A tutaj nie dość, że nadwozie z paką, jak w pick-upie, to jeszcze dwie osie tylne.


Zobacz więcej

Co jeszcze?

Pod maską jest silnik M52B25, który napędza… środkową oś. W ogóle jak to brzmi… „Środka oś w BMW”. Równie dziwnie, co dwie tylne osie wyglądają uchylane do góry drzwi tzw. „Lambo doors”. Samochód wyposażono też w manualną skrzynię biegów i mnóstwo dodatków w azjatyckim stylu, czyli z AliExpress. Ciekawe, czy te fotele Bride, pasy Takata i felgi BBS RS to podróby… Mnie irytują jedynie wszechobecne logo Alpina.

Made in Asia

Gdy myślimy o azjatyckim tuningu, to na myśl przychodzi nam najpierw Japonia. Prawda jest taka, że kraj kwitnącej wiśni to bezpieczna przystań na morzu dalekowschodnich ulepów. Tutaj mamy przykład fantazji z Indonezji.  Nie byłem tam, ale miałem już okazje zobaczyć wyspiarski styl. Wszędzie jest podobnie. Dla nas, przyzwyczajonych do ogłady i jakości europejczyków jest po prostu tandetnie. Ale gdybym mieszkał w tropikalnym raju na ziemi, to chyba byłoby mi obojętne czym jeżdzę na plażę…

 

Podobne

stetoskop pieniądze i model auta

Jakie są najczęstsze ukryte wady używanych samochodów i jak ich unikać?

Sporo kierowców przy wyborze nowego auta rozważa zakup używanego samochodu. Istnieje wiele powodów, dla których warto zwrócić uwagę na samochody używane, a głównym z nich jest znacznie niższa cena pojazdu. Podczas poszukiwań warto jednak pamiętać, że nie każde używane auto jest w idealnym stanie — wiele z nich może mieć ukryte wady, a to z…

Doceniony po śmierci: 1969 BMW 2800 GTS by Pietro Frua – HISTORIA

W 1969 r. BMW 2800 GTS zostało po raz pierwszy zaprezentowane na targach IAA we Frankfurcie. Owa piękność nie znajdowała się na stoisku BMW. Samochód zdobił box projektanta nadwozi- Pietro Frua (1913–1983). Celem P.F. było nawiązanie współpracy z BMW. Dlatego właśnie zaprojektował on kilka prototypów na bazie bawarskich samochodów. W sumie mówi się, że było…