Druciarstwo: 3-osiowy pickup na bazie BMW E36 - Trends Magazines

Druciarstwo: 3-osiowy pickup na bazie BMW E36

e36 pickup 3 osie

Tuning na świecie ma wiele twarzy. Zobaczcie BMW E36 pick-up z Indonezji. Auto w 2019 było wystawione na sprzedaż za około 6 tys. Euro. Kupilibyście?

Cztery koła to za mało

To chyba jedyne na świecie BMW z trzema osiami. Jakby się zastanowić, to żadne inne BMW z tyloma rzędami kół nie przychodzi mi do głowy… A tutaj nie dość, że nadwozie z paką, jak w pick-upie, to jeszcze dwie osie tylne.


Zobacz więcej

Co jeszcze?

Pod maską jest silnik M52B25, który napędza… środkową oś. W ogóle jak to brzmi… „Środka oś w BMW”. Równie dziwnie, co dwie tylne osie wyglądają uchylane do góry drzwi tzw. „Lambo doors”. Samochód wyposażono też w manualną skrzynię biegów i mnóstwo dodatków w azjatyckim stylu, czyli z AliExpress. Ciekawe, czy te fotele Bride, pasy Takata i felgi BBS RS to podróby… Mnie irytują jedynie wszechobecne logo Alpina.

Made in Asia

Gdy myślimy o azjatyckim tuningu, to na myśl przychodzi nam najpierw Japonia. Prawda jest taka, że kraj kwitnącej wiśni to bezpieczna przystań na morzu dalekowschodnich ulepów. Tutaj mamy przykład fantazji z Indonezji.  Nie byłem tam, ale miałem już okazje zobaczyć wyspiarski styl. Wszędzie jest podobnie. Dla nas, przyzwyczajonych do ogłady i jakości europejczyków jest po prostu tandetnie. Ale gdybym mieszkał w tropikalnym raju na ziemi, to chyba byłoby mi obojętne czym jeżdzę na plażę…

 

Podobne

Tuning VW Golf Mk2 auto od przodu

Jak samodzielnie zbudować niezwykłego Golfa Mk2? Piotr to wie!

Volkswagen Golf drugiej generacji należy do najczęściej przerabianych aut w Polsce. Wpływ na to mają zapewne: relatywnie niski koszt zakupu, olbrzymie zaplecze części zamiennych oraz podatność na modyfikacje. Piotr na kupno Golfa II zdecydował się z powodu sentymentu nie tylko do marki z Wolfsburga, ale także do tego konkretnego modelu.   Piotrek wcześniej był już właścicielem kilku dwójek oraz…

Niezwykły VW Garbus w stylu HotRod

Gdziekolwiek się pojawi, już samym wyglądem wzbudza ciekawość. Kiedy tylko jego kierowca obudzi drzemiący w nim silnik, z lśniących rur wydechowych dobiega prawdziwie basowa symfonia dźwięków. Ten Garbus to auto, jakiego dawno na polskiej scenie VW nie widziano! (z archiwum TRENDS) Każdy jego element zdaje się manifestować gotowość do szybkiej jazdy. Potężne koła, monstrualne nadkola,…