Druciarstwo: 3-osiowy pickup na bazie BMW E36 - Trends Magazines

Druciarstwo: 3-osiowy pickup na bazie BMW E36

e36 pickup 3 osie

Tuning na świecie ma wiele twarzy. Zobaczcie BMW E36 pick-up z Indonezji. Auto w 2019 było wystawione na sprzedaż za około 6 tys. Euro. Kupilibyście?

Cztery koła to za mało

To chyba jedyne na świecie BMW z trzema osiami. Jakby się zastanowić, to żadne inne BMW z tyloma rzędami kół nie przychodzi mi do głowy… A tutaj nie dość, że nadwozie z paką, jak w pick-upie, to jeszcze dwie osie tylne.


Zobacz więcej

Co jeszcze?

Pod maską jest silnik M52B25, który napędza… środkową oś. W ogóle jak to brzmi… „Środka oś w BMW”. Równie dziwnie, co dwie tylne osie wyglądają uchylane do góry drzwi tzw. „Lambo doors”. Samochód wyposażono też w manualną skrzynię biegów i mnóstwo dodatków w azjatyckim stylu, czyli z AliExpress. Ciekawe, czy te fotele Bride, pasy Takata i felgi BBS RS to podróby… Mnie irytują jedynie wszechobecne logo Alpina.

Made in Asia

Gdy myślimy o azjatyckim tuningu, to na myśl przychodzi nam najpierw Japonia. Prawda jest taka, że kraj kwitnącej wiśni to bezpieczna przystań na morzu dalekowschodnich ulepów. Tutaj mamy przykład fantazji z Indonezji.  Nie byłem tam, ale miałem już okazje zobaczyć wyspiarski styl. Wszędzie jest podobnie. Dla nas, przyzwyczajonych do ogłady i jakości europejczyków jest po prostu tandetnie. Ale gdybym mieszkał w tropikalnym raju na ziemi, to chyba byłoby mi obojętne czym jeżdzę na plażę…

 

Podobne

TEST VW ID.5 Pro Performance – nie taki zły jak go malują

Samochody elektryczne nie mają pochlebnych opinii wśród miłośników motoryzacji, ale chcąc nie chcąc musimy je zaakceptować. Taka jest przyszłość motoryzacji, czy tego chcemy, czy nie. Po tygodniu spędzonym z elektrycznym Volkswagenem możemy powiedzieć jedno – nie jest tak źle. Oto test VW ID.5 Pro Performance. Elektryfikacja nabiera tempa. Dwa lata wystarczyły, by w Polsce potroiła…