Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning? - Trends Magazines

Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning?

Jak wykończyć bagażnik w aucie po tuningu? Jedni szczelnie wypełniają go komponentami car audio, inni wyszywają wysokiej jakości skórą bądź kompletnie usuwają tapicerkę, by samochód zaczął przypominać rajdówkę.

Ciekawym i dość rzadko stosowanym materiałem jest drewno. Wykłada się nim kufry najdroższych limuzyn. Nawet w ich przypadku jest opcją o wartości wyrażanej pięcioma cyframi.

Czy taką dawkę luksusu można zafundować popularnym autom? Oczywiście. I to nie tylko samodzielnie majsterkując. Amerykańskie ESC Tuningpostawiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynki i stworzyć gotowe podłogi bagażników z drewna. W rzeczywistości jest to trójwarstwowa płyta, która nie tylko dobrze radzi sobie z obciążeniem, ale również jest odporna na zarysowania czy działanie wody.

Cena – blisko 170 dolarów – może odstraszać. Z drugiej jednak strony, trzeba pamiętać, że całość dostała dokładnie wymodelowana i przycięta z uwzględnieniem wszystkich krzywizn przestrzeni bagażowej Golfa (IV lub V).

Podobne

BMW tatuaż

Tatuaż BMW, czyli jak bardzo kochasz BMW?

Tatuaże BMW... jesteśmy tutaj, bo kochamy BMW. Ja lubię pisać o BMW, wertować historię, a nawet kłócić się ze znajomymi ile Vanosów ma M50B25 i dlaczego jest lepsze od M52B28. Większość osób, które czują sympatię do niemieckiej marki wyraża to w najbardziej popularny sposób - jeździ BMW. Ale istnieją też inne, czasem bardziej permanentne formy…

Dwie królowe: ALPINA B3S Cabrio i ALPINA B3S Coupé

ALPINA to kwintesencja BMW zaklęta w zaledwie sześciu magicznych literach. Za każdym razem, kiedy wypowiadam jej nazwę, czuję się, jakbym rzucał sekretne zaklęcie przenoszące mnie w zupełnie inny wymiar. ALPINA Burkard Bovensiepen KG została powołana do życia 1 stycznia 1965 roku w Kaufbeuren, choć już trzy lata wcześniej Burkard Bovensiepen opracował podwójny gaźnik do BMW 1500, a w uznaniu jego jakości BMW objęła…