Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning? - Trends Magazines

Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning?

Jak wykończyć bagażnik w aucie po tuningu? Jedni szczelnie wypełniają go komponentami car audio, inni wyszywają wysokiej jakości skórą bądź kompletnie usuwają tapicerkę, by samochód zaczął przypominać rajdówkę.

Ciekawym i dość rzadko stosowanym materiałem jest drewno. Wykłada się nim kufry najdroższych limuzyn. Nawet w ich przypadku jest opcją o wartości wyrażanej pięcioma cyframi.

Czy taką dawkę luksusu można zafundować popularnym autom? Oczywiście. I to nie tylko samodzielnie majsterkując. Amerykańskie ESC Tuningpostawiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynki i stworzyć gotowe podłogi bagażników z drewna. W rzeczywistości jest to trójwarstwowa płyta, która nie tylko dobrze radzi sobie z obciążeniem, ale również jest odporna na zarysowania czy działanie wody.

Cena – blisko 170 dolarów – może odstraszać. Z drugiej jednak strony, trzeba pamiętać, że całość dostała dokładnie wymodelowana i przycięta z uwzględnieniem wszystkich krzywizn przestrzeni bagażowej Golfa (IV lub V).

Podobne

Używany Volkswagen Bora. Oszczędny, niedrogi i praktyczny sedan

Bora została zbudowana na bazie Golfa IV, ale mierzyła wyżej. Znajdowało to odzwierciedlenie w bogatszym wyposażeniu i wyższych cenach nowych samochodów. Na rynku wtórnym dysproporcje stały się symboliczne. Czy warto kupić używaną Borę? W 1979 roku zadebiutował Volkswagen Jetta – sedan wywodzący się z Golfa pierwszej generacji. Pięć lat później do walki o klientów ruszyła…

Wrześniowe BMW TRENDS 3/2021 nadjeżdża!

Jesienne wydanie BMW Trends będzie dostępne w punktach sprzedaży od 9 września! W najnowszym 3/2021 numerze znajdziesz prezentacje projektów naszych Czytelników, testy wybranych egzemplarzy BMW, relacje ze zlotów i wydarzeń sportowych, ciekawostki oraz newsy, a także wiele więcej!  Przeczytasz między innymi o: ti tajemniczy skrót – E46 vs. F40,  E36 – Turbo cabrio,  Powietrzem i węglem…