Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning? - Trends Magazines

Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning?

Jak wykończyć bagażnik w aucie po tuningu? Jedni szczelnie wypełniają go komponentami car audio, inni wyszywają wysokiej jakości skórą bądź kompletnie usuwają tapicerkę, by samochód zaczął przypominać rajdówkę.

Ciekawym i dość rzadko stosowanym materiałem jest drewno. Wykłada się nim kufry najdroższych limuzyn. Nawet w ich przypadku jest opcją o wartości wyrażanej pięcioma cyframi.

Czy taką dawkę luksusu można zafundować popularnym autom? Oczywiście. I to nie tylko samodzielnie majsterkując. Amerykańskie ESC Tuningpostawiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynki i stworzyć gotowe podłogi bagażników z drewna. W rzeczywistości jest to trójwarstwowa płyta, która nie tylko dobrze radzi sobie z obciążeniem, ale również jest odporna na zarysowania czy działanie wody.

Cena – blisko 170 dolarów – może odstraszać. Z drugiej jednak strony, trzeba pamiętać, że całość dostała dokładnie wymodelowana i przycięta z uwzględnieniem wszystkich krzywizn przestrzeni bagażowej Golfa (IV lub V).

Podobne

StanceWorks BMW 740iL- zamiast czarnej kawy – VIDEO

Samochód w stylu Stance musi być dobrze spasowany, ale co to właściwie znaczy? Moim zdaniem chodzi o to: Trzeba dobrać koła, wysokość zawieszenia i estetykę nadwozia w taki sposób, żeby publiczności "wysadziło korki". Zgadzacie się? Na przykład moje korki są do wymiany na widok tego E38. Czarny lakier, air ride i felgi HRE 309 zaserwowane…

Interesująco zmodyfikowane BMW E30

Pierwsza generacja BMW serii 3 zadebiutowała w 1975 roku. Następcą modelu E21 było bardziej masywne E30. Mimo że auto było droższe od poprzednika koncern sprzedał ponad dwa miliony egzemplarzy. Sława tego modelu nie minęła do dzisiaj. Na całym świecie właściciele często przerabiają swoje auta. My interesująco zmodyfikowane BMW znaleźliśmy u Szymona.   Ten, kto obecnie…