Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning? - Trends Magazines

Drewno w bagażniku. Czy to jeszcze tuning?

Jak wykończyć bagażnik w aucie po tuningu? Jedni szczelnie wypełniają go komponentami car audio, inni wyszywają wysokiej jakości skórą bądź kompletnie usuwają tapicerkę, by samochód zaczął przypominać rajdówkę.

Ciekawym i dość rzadko stosowanym materiałem jest drewno. Wykłada się nim kufry najdroższych limuzyn. Nawet w ich przypadku jest opcją o wartości wyrażanej pięcioma cyframi.

Czy taką dawkę luksusu można zafundować popularnym autom? Oczywiście. I to nie tylko samodzielnie majsterkując. Amerykańskie ESC Tuningpostawiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynki i stworzyć gotowe podłogi bagażników z drewna. W rzeczywistości jest to trójwarstwowa płyta, która nie tylko dobrze radzi sobie z obciążeniem, ale również jest odporna na zarysowania czy działanie wody.

Cena – blisko 170 dolarów – może odstraszać. Z drugiej jednak strony, trzeba pamiętać, że całość dostała dokładnie wymodelowana i przycięta z uwzględnieniem wszystkich krzywizn przestrzeni bagażowej Golfa (IV lub V).

Podobne

Jak powstaje RWB? 10 minut dobrej muzyki i timelaps z budowy norweskiego Ruri- VIDEO

Fajna muzyka, mało "gadania" i dużo dobrego wprost z mroźnej Norwegii. To właśnie tam powstawał "Ruri", bo takie imię otrzymał ten egzemplarz Porsche 996, który przeszedł konwersję japońskiej manufaktury RWB. Chyba każdy egzemplarz RWB ma imię i jest własnoręcznym dziełem założyciela Nakai Sana... Legend! https://www.youtube.com/watch?v=ci8sJ-ri6rc

Które silniki BMW palą olej? Co jest przyczyną?

Zużycie oleju jest związane z pracą każdego silnika tłokowego. Problem pojawia się jednak, gdy co każde 1000 km trzeba dolewać litr środka smarnego. Olej odpowiada za smarowanie, chłodzenie i utrzymanie silnika w czystości. Gdy go zabraknie, już po kilkudziesięciu sekundach pracy silnik może nie nadawać się nawet do naprawy, a do przytarcia panewek wystarczy zerwany…