Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie? - Trends Magazines

Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie?

Kokpit, tunel środkowy, boczki drzwi – to tylko niektóre elementy wnętrza samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Ich czystość i konserwacja mają wpływ na ich korzystny wygląd. Zobacz, jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie oraz jakich kosmetyków używać.

Czyszczenie i konserwacja wnętrza Twojego samochodu jest istotna, bowiem bezpośrednio wpływa na komfort jazdy, ale także na Twoje zdrowie – czyste wnętrze to mniej bakterii i roztoczy. Jest to szczególnie ważne dla alergików. Ponadto, utrzymujący się we wnętrzu brud przyczynia się do powstawania wilgoci, a ta z kolei sprawia, że parują nam szyby.

Jak myć plastiki we wnętrzu auta?

Powierzchnie plastikowe stanowią większość całej kabiny auta, a więc po czystych plastikach od razu będzie widać, że myłeś samochód! Nie tylko estetyka jest tutaj ważna. Deska rozdzielcza, tunel środkowy czy boczki narażone są na bardzo wysokie i niskie temperatury, w zależności od pory roku. Ich czystość wpływa też na żywotność.

Na rynku znajdziemy preparaty do plastików w różnej formie, ale bez wątpienia najbardziej praktyczne są chusteczki. ArmorAll® – specjaliści od kosmetyków samochodowych mają ich dwa rodzaje – z efektem połysku lub matowe. Chusteczki Protectant Wipes skutecznie usuwają kurz z plastikowych elementów, a także pozostawiają niewidzialną powłokę, dzięki której elementy z tworzyw pozostają czyste na dłużej.

Dodatkowo są biodegradowalne, bo wykonane z materiałów roślinnych. Korzystanie z chusteczek ArmorAll® to najprostsza i najbardziej praktyczna metoda czyszczenia plastików we wnętrzu. Zapewnią doskonały wygląd deski rozdzielczej na dłużej, chroniąc ją przed promieniowanie UV. Są dostępne w miękkim podręcznym opakowaniu do czyszczenia, gdy jesteś w drodze i w tubkach do przechowywania w schowku, bagażniku lub w garażu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Z życia mechanika. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem”

Mechanicy nie jeden absurd widzieli w swoim życiu. Ale to, czym pochwalili się na facebookowym profilu przeszedł wszelkie wyobrażenia. Zaczęło się od klienta, któremu "biło przy hamowaniu"... Samochód, którego dotyczy problem to Skoda Octavia II w nadwoziu kombi, auto bardzo popularne na polskich drogach. Problemem było bicie podczas hamowania, a więc naturalną koleją rzeczy było…

Touareg R hybryda plug-in napis eHYBRID

Diesel czystszy niż elektryk. Tak wynika z raportu Green NCAP

Motoryzacja zniechęciła klientów do kupowania aut z silnikiem Diesla, ze względu na kwestie ekologiczne, a tymczasem okazuje się, że rodzinne kombi z motorem wysokoprężnym jest bardziej przyjazne środowisku niż hybryda, czy auto elektryczne. Unia strzeliła sobie w kolano? Unijna organizacja Green NCAP sprawdziła cały cykl życia popularnych samochodów. Pod lupę wzięto 61 samochodów spalinowych, elektrycznych…