Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie? - Trends Magazines

Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie?

Kokpit, tunel środkowy, boczki drzwi – to tylko niektóre elementy wnętrza samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Ich czystość i konserwacja mają wpływ na ich korzystny wygląd. Zobacz, jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie oraz jakich kosmetyków używać.

Czyszczenie i konserwacja wnętrza Twojego samochodu jest istotna, bowiem bezpośrednio wpływa na komfort jazdy, ale także na Twoje zdrowie – czyste wnętrze to mniej bakterii i roztoczy. Jest to szczególnie ważne dla alergików. Ponadto, utrzymujący się we wnętrzu brud przyczynia się do powstawania wilgoci, a ta z kolei sprawia, że parują nam szyby.

Jak myć plastiki we wnętrzu auta?

Powierzchnie plastikowe stanowią większość całej kabiny auta, a więc po czystych plastikach od razu będzie widać, że myłeś samochód! Nie tylko estetyka jest tutaj ważna. Deska rozdzielcza, tunel środkowy czy boczki narażone są na bardzo wysokie i niskie temperatury, w zależności od pory roku. Ich czystość wpływa też na żywotność.

Na rynku znajdziemy preparaty do plastików w różnej formie, ale bez wątpienia najbardziej praktyczne są chusteczki. ArmorAll® – specjaliści od kosmetyków samochodowych mają ich dwa rodzaje – z efektem połysku lub matowe. Chusteczki Protectant Wipes skutecznie usuwają kurz z plastikowych elementów, a także pozostawiają niewidzialną powłokę, dzięki której elementy z tworzyw pozostają czyste na dłużej.

Dodatkowo są biodegradowalne, bo wykonane z materiałów roślinnych. Korzystanie z chusteczek ArmorAll® to najprostsza i najbardziej praktyczna metoda czyszczenia plastików we wnętrzu. Zapewnią doskonały wygląd deski rozdzielczej na dłużej, chroniąc ją przed promieniowanie UV. Są dostępne w miękkim podręcznym opakowaniu do czyszczenia, gdy jesteś w drodze i w tubkach do przechowywania w schowku, bagażniku lub w garażu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Lupo GT widok z przodu

202 KM w VW Lupo GT – pali asfalt!

Koncern Volkswagen w swojej historii wyprodukował tylko jedną generację Lupo. Dzięki temu, gdy jest mowa o małym wilku, każdy wie, o jakie auto chodzi. Ta zasada nie do końca sprawdzi się jednak w przypadku prezentowanego egzemplarza z 1998 roku. Liczba zmian, jakie zostały dokonane w tym samochodzie, sprawia, że choć na pierwszy rzut oka wciąż…

bok Porsche 911 Turbo

Nowe Porsche to supercar za milion złotych

Porsche 911 Turbo to supercar, którego z powodzeniem można używać na co dzień. Po 911 Turbo S do oferty dołącza nowa generacja 911 Turbo z nadwoziami Coupé oraz Cabriolet. 580 KM i setka poniżej 3 sekund Dzięki silnikowi o mocy 580 KM, czyli o 40 KM wyższej niż w poprzednikach, czas potrzebny na przyspieszenie do…