Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie? - Trends Magazines

Czyszczenie i konserwacja wnętrza – jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie?

Kokpit, tunel środkowy, boczki drzwi – to tylko niektóre elementy wnętrza samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Ich czystość i konserwacja mają wpływ na ich korzystny wygląd. Zobacz, jak myć deskę rozdzielczą i plastiki w aucie oraz jakich kosmetyków używać.

Czyszczenie i konserwacja wnętrza Twojego samochodu jest istotna, bowiem bezpośrednio wpływa na komfort jazdy, ale także na Twoje zdrowie – czyste wnętrze to mniej bakterii i roztoczy. Jest to szczególnie ważne dla alergików. Ponadto, utrzymujący się we wnętrzu brud przyczynia się do powstawania wilgoci, a ta z kolei sprawia, że parują nam szyby.

Jak myć plastiki we wnętrzu auta?

Powierzchnie plastikowe stanowią większość całej kabiny auta, a więc po czystych plastikach od razu będzie widać, że myłeś samochód! Nie tylko estetyka jest tutaj ważna. Deska rozdzielcza, tunel środkowy czy boczki narażone są na bardzo wysokie i niskie temperatury, w zależności od pory roku. Ich czystość wpływa też na żywotność.

Na rynku znajdziemy preparaty do plastików w różnej formie, ale bez wątpienia najbardziej praktyczne są chusteczki. ArmorAll® – specjaliści od kosmetyków samochodowych mają ich dwa rodzaje – z efektem połysku lub matowe. Chusteczki Protectant Wipes skutecznie usuwają kurz z plastikowych elementów, a także pozostawiają niewidzialną powłokę, dzięki której elementy z tworzyw pozostają czyste na dłużej.

Dodatkowo są biodegradowalne, bo wykonane z materiałów roślinnych. Korzystanie z chusteczek ArmorAll® to najprostsza i najbardziej praktyczna metoda czyszczenia plastików we wnętrzu. Zapewnią doskonały wygląd deski rozdzielczej na dłużej, chroniąc ją przed promieniowanie UV. Są dostępne w miękkim podręcznym opakowaniu do czyszczenia, gdy jesteś w drodze i w tubkach do przechowywania w schowku, bagażniku lub w garażu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

TEST Skoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI 16

TEST Skoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI – wyróżnia się z tłumu

Scala to ulubiony model przedstawicieli handlowych i przez to często wyśmiewany, a niesłusznie. Skoda Scala Monte Carlo wyróżnia się w tłumie przede wszystkim swoim czerwonym lakierem, ale także na drodze, bo odmiana z silnikiem 1.5 TSI potrafi całkiem dużo. Oto test Skody Scala Monte Carlo 1.5 TSI.  Po bardzo pozytywnych wrażeniach z jazdy Scalą z…

Naprawia swoje BMW już 1,5 roku. Auto wciąż nie jeździ

Pan Dariusz oddał swoje BMW 3 F30 ze stukającą panewką. Sprawa wydaje się poważna, ale zazwyczaj takie awarie w najgorszym razie usuwane są w kilka tygodni. Pan Dariusz czeka na auto już 1,5 roku. Sprawa trafiła do prokuratury.  - Około 1,5 roku temu kupiłem BMW F30 z 2012 roku. Miało 97 tys. km przebiegu, zapłaciłem…