Czy to koniec klasycznego kluczyka do samochodu? (Continental Smart Access) - TECHNOLOGIA - Trends Magazines

Czy to koniec klasycznego kluczyka do samochodu? (Continental Smart Access) – TECHNOLOGIA

Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Technologia CoSmA (Continental Smart Access), która zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, będzie dostępna dla nabywców nowej elektrycznej Hondy e. Oprócz tradycyjnego kluczyka do samochodu otrzymają oni cyfrowy klucz na smartfona. Za pośrednictwem aplikacji My Honda+ będą mogli zdalnie otworzyć pojazd za pomocą technologii Bluetooth Low Energy (BLE).

Właściciele samochodów otrzymają kilka wirtualnych kluczy, które będą mogli wygodnie udostępnić rodzinie i przyjaciołom, aby mogli skorzystać z ich Hondy e. Wystarczy, że wirtualny klucz prześlą innemu kierowcy.
Oprócz sprzętu obsługującego Bluetooth Low Energy (BLE), CoSmA jest wyposażony w system zarządzania kluczami w chmurze Continental, gdzie są one tworzone i bezpiecznie przetwarzane. Technologia CoSmA jest kompatybilna z systemem Android i smartfonami Apple. Co więcej, nie jest zastrzeżona dla wyposażenia ani sprzedawcy konkretnego smartfona. Honda e wjedzie do europejskich salonów w 2020 roku.

Podobne

Terenowa opona do BMW X5

Najnowsze BMW X5 będzie wyposażane w terenowe opony General Tire Grabber AT3 w rozmiarze 275/45 R20 110V XL, zapewniające dobrą przyczepność w terenie i bezpieczne prowadzenie na drodze. Pionier w segmencie SUV-ów stawia wyjątkowo wysokie wymagania co do jakości swoich pojazdów, dlatego też szuka do nich najlepszych komponentów. W oponie Grabber AT3 zastosowano trzy nowatorskie technologie opracowane…

Studenci stworzyli wyścigowy bolid. Do setki przyspiesza w 3,7 s

Studenci Politechniki Wrocławskiej stworzyli piętnasty już wyścigowy bolid, którym ścigają się po torach wyścigowych w całej Europie. Najnowszy model - RT14e jest elektryczny i dodatkowo wyposażony w system autonomicznej jazdy.   PWR Racing Team to koło naukowe założone przez studentów Politechniki Wrocławskiej w 2009 roku. Od tamtej pory, co roku studenci pokazują nowe bolidy -…