Czy to koniec klasycznego kluczyka do samochodu? (Continental Smart Access) - TECHNOLOGIA - Trends Magazines

Czy to koniec klasycznego kluczyka do samochodu? (Continental Smart Access) – TECHNOLOGIA

Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Technologia CoSmA (Continental Smart Access), która zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, będzie dostępna dla nabywców nowej elektrycznej Hondy e. Oprócz tradycyjnego kluczyka do samochodu otrzymają oni cyfrowy klucz na smartfona. Za pośrednictwem aplikacji My Honda+ będą mogli zdalnie otworzyć pojazd za pomocą technologii Bluetooth Low Energy (BLE).

Właściciele samochodów otrzymają kilka wirtualnych kluczy, które będą mogli wygodnie udostępnić rodzinie i przyjaciołom, aby mogli skorzystać z ich Hondy e. Wystarczy, że wirtualny klucz prześlą innemu kierowcy.
Oprócz sprzętu obsługującego Bluetooth Low Energy (BLE), CoSmA jest wyposażony w system zarządzania kluczami w chmurze Continental, gdzie są one tworzone i bezpiecznie przetwarzane. Technologia CoSmA jest kompatybilna z systemem Android i smartfonami Apple. Co więcej, nie jest zastrzeżona dla wyposażenia ani sprzedawcy konkretnego smartfona. Honda e wjedzie do europejskich salonów w 2020 roku.

Podobne

Ładowarka auta elektrycznego VW

Kredyt na ładowarkę od Volkswagen Bank – to proste!

Potrzebujesz ładowarki wraz z instalacją, a do zakupu brakuje trochę gotówki? To proste. Volkswagen Bank ma dla Ciebie  idealne rozwiązanie! Dzięki specjalnej ofercie możesz pozwolić sobie na zakup ładowarki, nawet jeżeli nie dysponujesz pełną kwotą.  W ofercie marek VW znajdują się trzy ładowarki Charger – standardowa, Connect i Pro. Wszystkie oferują moc ładowania do 11…

Volkswagen I.D. CROZZ

I.D. Crozz. Elektryczna rodzina Volkswagena rośnie w siłę

Kilkanaście miesięcy temu koncern z Wolfsburga ogłosił zamiar wprowadzania na rynek kolejnych samochodów z napędem elektrycznym. Ambitny projekt nabiera coraz bardziej wyraźnych kształtów. Volkswagen zaprezentował właśnie koncepcyjny model I.D. Crozz. Inżynierowie Volkswagena doskonale zdają sobie sprawę z możliwości, ale i ograniczeń, jakie wiążą się z budową aut z napędem elektrycznym. Lekkie i zwarte silniki generują…