Czy to koniec klasycznego kluczyka do samochodu? (Continental Smart Access) - TECHNOLOGIA - Trends Magazines

Czy to koniec klasycznego kluczyka do samochodu? (Continental Smart Access) – TECHNOLOGIA

Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Technologia CoSmA (Continental Smart Access), która zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, będzie dostępna dla nabywców nowej elektrycznej Hondy e. Oprócz tradycyjnego kluczyka do samochodu otrzymają oni cyfrowy klucz na smartfona. Za pośrednictwem aplikacji My Honda+ będą mogli zdalnie otworzyć pojazd za pomocą technologii Bluetooth Low Energy (BLE).

Właściciele samochodów otrzymają kilka wirtualnych kluczy, które będą mogli wygodnie udostępnić rodzinie i przyjaciołom, aby mogli skorzystać z ich Hondy e. Wystarczy, że wirtualny klucz prześlą innemu kierowcy.
Oprócz sprzętu obsługującego Bluetooth Low Energy (BLE), CoSmA jest wyposażony w system zarządzania kluczami w chmurze Continental, gdzie są one tworzone i bezpiecznie przetwarzane. Technologia CoSmA jest kompatybilna z systemem Android i smartfonami Apple. Co więcej, nie jest zastrzeżona dla wyposażenia ani sprzedawcy konkretnego smartfona. Honda e wjedzie do europejskich salonów w 2020 roku.

Podobne

Stań do rywalizacji i pokonaj własne limity!

Rallysprint Challenge to nowa forma istniejącego dotychczas cyklu AB CUP i BMW-Challenge. Ogólnopolskie zawody organizowane są przez Automobilklub Bydgoski. Kalendarz w tym sezonie składa się z 7 rund, zlokalizowanych w takich miejscach jak: Zegrze Pomorskie k. Koszalina, Biała Podlaska, Oleśnica, Ułęż, Piła oraz Tor Kielce. Każda z rund to dziesiątki kilometrów do pokonania – najczęściej…

Mini Cooper SE widok z przodu

Jak sobie daje radę Mini Cooper na prąd?

Błyskawicznie przyspiesza, ma sztywne zawieszenie, z pasją wchodzi w zakręty i nie emituje przy tym grama dwutlenku węgla. Elektryczny Mini Cooper SE to hot hatch na miarę XXI wieku. Pomysł na elektryczne Mini nie jest nowy. Już w 2008 roku na bazie modelu R56 zbudowano 204-konne Mini E, które na przyspieszenie do 100 km/h potrzebowało 8,5 s, a na jednym ładowaniu mogło pokonać 200–250 km. Pilotażową serię 600 leasingowanych…