Continental wydłużył w Polsce okres gwarancyjny na opony do samochodów osobowych i dostawczych do 7 lat od daty zakupu
Według badań Continental, aż 44% kierowców wskazało datę zakupu jako początek gwarancji. Jednocześnie, najwięcej kierujących uważa, że w przypadku opon okres gwarancyjny wynosi dwa (24% ankietowanych) lub trzy lata (11%), czyli tyle, ile zazwyczaj oferuje większość producentów samochodów oraz urządzeń RTV i AGD. „Zmieniając start biegu gwarancji właśnie od daty zakupu a nie od DOT-u, precyzyjnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom nabywców” – wyjaśnia Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska.
Wydłużona gwarancja obejmuje również opony osobowe z grupy Continental, m.in. Uniroyal, Barum, Semperit, Viking.
Dzięki zmienionym, atrakcyjnym warunkom gwarancji, której początek liczy się od daty zakupu – a nie jak wcześniej od daty produkcji opony – klienci mogą bez obaw wybierać ogumienie Continental, które było wyprodukowane nawet do 3 lat wstecz”. Przy braku dowodu zakupu (faktury lub paragonu) opony osobowe i dostawcze Continental zachowują 5 lat gwarancji od daty produkcji, którą wskazuje numer DOT wytłoczony na boku opony.