Continental wprowadza 7 lat gwarancji na opony od daty zakupu- RYNEK - Trends Magazines

Continental wprowadza 7 lat gwarancji na opony od daty zakupu- RYNEK

 
Continental wydłużył w Polsce okres gwarancyjny na opony do samochodów osobowych i dostawczych do 7 lat od daty zakupu 
Według badań Continental, aż 44% kierowców wskazało datę zakupu jako początek gwarancji. Jednocześnie, najwięcej kierujących uważa, że w przypadku opon okres gwarancyjny wynosi dwa (24% ankietowanych) lub trzy lata (11%), czyli tyle, ile zazwyczaj oferuje większość producentów samochodów oraz urządzeń RTV i AGD. „Zmieniając start biegu gwarancji właśnie od daty zakupu a nie od DOT-u, precyzyjnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom nabywców” – wyjaśnia Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska.
 
 
Wydłużona gwarancja obejmuje również opony osobowe z grupy Continental, m.in. Uniroyal, Barum, Semperit, Viking.
Dzięki zmienionym, atrakcyjnym warunkom gwarancji, której początek liczy się od daty zakupu – a nie jak wcześniej od daty produkcji opony – klienci mogą bez obaw wybierać ogumienie Continental, które było wyprodukowane nawet do 3 lat wstecz”. Przy braku dowodu zakupu (faktury lub paragonu) opony osobowe i dostawcze Continental zachowują 5 lat gwarancji od daty produkcji, którą wskazuje numer DOT wytłoczony na boku opony.

Podobne

BMW_silnik_N52_6cylindrowy_Valvetronic

N52 – „Valvemagia”, czy „Valvemasakra”- TECHNIKA

Kto szuka nowoczesnego modelu BMW z jak najbardziej klasycznym silnikiem pod maską, powinien skupić się na autach z jednostką N52. To ostatni sześciocylindrowiec bez turbo oraz bezpośredniego wtrysku. Na wizerunek marki BMW przed dekady pracowały niemal pancerne silniki R6. Legendarnym już M20, M30, M50 czy M52 nie było w stanie zaszkodzić praktycznie nic. Oczywiście jednostki te miały swoje…

BMW 750i G11 widok z boku

BMW 750i (G11) prawie jak prywatny odrzutowiec

Oznaczenie 750i w nomenklaturze BMW jest kultowe. Przez wiele lat tak nazywały się topowe limuzyny serii 7 z 12-cylindrowymi silnikami. Tak było w przypadku typoszeregów E32 i E38. Sytuacja uległa zmianie wraz z pojawieniem się modelu E65. Motor V12 otrzymał oznaczenie 760i, a wersja z silnikiem V8 odziedziczyła numer 750i i tak jest do dziś. Tyle że dekadę temu N62B48 dysponowało mocą 362 KM, a prezentowane dziś przez nas…