Buick Reatta - to od niego się zaczęło - Trends Magazines

Buick Reatta – to od niego się zaczęło

Jest rok 1988, o dotykowych ekranach, systemie informującym o usterce, czy automatycznych światłach drogowych jeszcze nikt nie słyszał. I wtedy na rynek wjeżdża Buick Reatta, który ma to wszystko. I to nie jest koncept! 

Buick to jedna z najstarszych marek motoryzacyjnych świata. Założono ją w 1899 roku, od 1908 jest w rękach General Motors. To marka z piękną historią, choć Amerykanie lubili nieco eksperymentować. W 1988 roku zadebiutowała Reatta, model jak na tamte czasy rewolucyjny. 

Już z zewnątrz widać, że to nie jest zwykły samochód. Futurystyczny design, a także tylne światła z pasem ciągnącym się przez całą szerokość auta to zabieg stylistyczny, który dziś z powodzeniem stosuje chociażby VW. Przednie światła były wyposażone w system ściemniania, gdy radar wykrył samochód jadący z naprzeciwka. 

Wewnątrz mamy fotele ustawiane w pełni elektrycznie, co akurat w samochodach amerykańskich nie dziwi. Ale tutaj mamy nawet elektrycznie wysuwane podparcie ud! Jednak najciekawszym elementem jest dotykowy ekran na tunelu środkowym. W aucie z 1988 roku! Obsługuje najważniejsze funkcje samochodu takie jak, klimatyzacja, radio, czy nawet prosty system diagnostyczny. 

Cały samochód możecie obejrzeć na filmiku poniżej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

dziecko za kierownicą

11-latek za kierownicą woził 8-letniego brata. Matka: „Nic się nie stało”

Policjanci postanowili zatrzymać do kontroli Fiata, bo nie widzieli w samochodzie kierowcy! Kontrola wykazała, że kierowca ma 11 lat, a jego pasażer 8. Mama dzieci obserwowała wszystko idąc za autem. Do zdarzenia doszło w niedzielę (17.05.2020 r.) w jednej z miejscowości powiatu tatrzańskiego. Policjanci patrolujący gminne drogi zauważyli przed sobą Fiata, lecz nie byli wstanie…

Tuning VW Golf Mk2 1.3 widok z przodu

Klasyk na piąte z plusem, czyli Golf Mk2 w czystej postaci

Każdy, kto interesuje się klasyczną motoryzacją, setki razy widział poddanego modyfikacjom Golfa drugiej generacji. Można pokusić się o twierdzenie, że w przypadku tego modelu nikt nie jest w stanie niczym nas zaskoczyć. Patrząc jednak na auto Michała można zmienić zdanie. Czy jego klasyk zasługuje na najwyższą ocenę?   Swojego Golfa Michał odkupił w 2012 roku od znajomego z grupy Vagmalopolska.…