BMW z silnikiem AMG- GIEŁDA - Trends Magazines

BMW z silnikiem AMG- GIEŁDA

Pokazywaliśmy już Merca W124 z silnikiem BMW. Tym razem role odwróciły się. Oto BMW z silnikiem AMG Mercedes. I to nie byle jakim, bo 6.2 V8.

Auto zostało zbudowane w firmie CK Customs by Steve. Właściciel podaje, że zostało złożone na nowo i odmalowane. Zapewnia też, że jest bardzo doinwestowane i niewymagające wkładu finansowego. Potwierdza to bardzo długa lista modyfikacji. Zapraszamy na galerię zdjęć i opis. Jest też link do ogłoszenia- zobaczcie cenę.

Nadwozie


– lakier Nardo Gray z palety Audi
– body Pandem Rocket
– pas przedni custom – konstrukcja rurkowa Ck Customs
– zapinki body Sparco + Aerocatch
– przyciemnione szyby
– maska laminat AB-Max
– felgi JR 18’’
– opony przednie Yokohama Advan AD08
– ściana grodziowa – Ck Customs

Układ hamulcowy


– przewody hamulcowe Goodrige na całe auto
– zaciski przednie BMW E92 M3
– zaciski tył BMW E36 M3
– klocki hamulcowe Carbon Loraine
– nowe tarcze hamulcowe M3
– hamulec hydrauliczny ręczny CK Customs

Układ napędowy


– skrzynia biegów E39 3.0D
– sprzęgło 2-tarczowe Poweride
– wał napędowy Ck Customs
– wzmacniane półosie
– dyferencjał E36 M3

Wnętrze


– fotel kierowcy Recaro Pro Racer spg Hans XL – homologacja do 2023r FIA
– fotel pasażera Sparco Pro 2000 grp light FIA
– pasy bezpieczeństwa RMS Motorsport FIA
– siatki bezpieczeństwa FIA
– otulina klatki Sabelt
– kierownica Sparco FIA
– mocowania foteli Sparco FIA
– deska rozdzielcza BMW 1 – obszycie alcantarą
– system gaśniczy Sparco FIA
– gaśnica 2kg
– boczki drzwi carbon
– kuwety carbon
– obudowa akumulatora
– dźwignia zmiany biegów PMC
– klatka bezpieczeństwa Trela Motorsport zgodna z załącznikiem J FIA
– wzmocnienia klatki i nadwozia CK Customs

Zawieszenie


– zestaw Wisefab przód
– sworznie wahaczy przód Meyle HD
– customowe mocowania wahacza przedniego na uniball
– amortyzatory ISC Drift (tył przerobiony na mcpherson)
– maglownica po regeneracji
– wzmocniona pompa wspomagania z chłodnicą Setrab
– tylne wahacze wzdłużne z E36 M3
– tylne wahacze poprzeczne regulowane (górne i dolne)
– piasty przód/tył nowe
– dyferencjał 3,64 M3 mocowany na aluminiowych tulejach
– tuleje poliuretanowe tylnego wózka
– wzmocnione punkty mocowania tylnego wózka z zastrzałami do klatki
– solidne wzmocnienia przednich kielichów z rurek CK Customs
– wzmocnione punkty mocowań przednich wahaczy CK Customs
– wzmocniona przednia belka zawieszenia CK Customs

Silnik


– 6,3 AMG – po rewizji
– duża chłodnica oleju Setrab + zbrojone przewody
– alternator i rozrusznik po regeneracji
– kolektor ssący malowany proszkowo (Candy red)
– wkłady filtrów powietrza K&N
– układ dolotowy z kwasu Ck Customs
– olej silnikowy Liqui Moly 10w60 wymieniany co rundę
– płyny eksploatacyjne Motul
– duża aluminiowa chłodnica wody z zabudową wiatraków Spal oraz zewnętrznym zbiorniczkiem przelewowym
– dodatkowo wprowadzone modyfikacje w układzie chłodzenia
– elektryczna pompa wody
– układ paliwowy przygotowany pod zbiornik ATL 40 Litrów z homologacją
– swirl pot
– pompa wstępna Facet
– pompy główne Bosch 044 + zaworki zwrotne Aeromotive
– filtry paliwa za każdą pompą Aeromotive przystosowane do etanolu
– regulator ciśnienia paliwa Aeromotive
– przewody teflonowe zakuwane 6an
– przerobiona listwa paliwowa
– Fuel flex
– chłodnica paliwa PWR + wiatrak Spal

Układ elektryczny


– Ecumaster emu silver + emu black
– Pmu 16 + klawiatura
– wyświetlacz adu 5’’
– nowa wiązka silnika i nadwozia Powered by Niuton
– czujniki temp. oleju, wody, ciśnienia oleju, paliwa, temp. Paliwa, 2x AFR
– elektryczne szyby
– wyłącznik prądu
– nowy akumulator


Link do ogłoszenia na mobile.de: E36 AMG

 

Podobne

Które silniki BMW palą olej? Co jest przyczyną?

Zużycie oleju jest związane z pracą każdego silnika tłokowego. Problem pojawia się jednak, gdy co każde 1000 km trzeba dolewać litr środka smarnego. Olej odpowiada za smarowanie, chłodzenie i utrzymanie silnika w czystości. Gdy go zabraknie, już po kilkudziesięciu sekundach pracy silnik może nie nadawać się nawet do naprawy, a do przytarcia panewek wystarczy zerwany…

Obowiązkowe ograniczniki prędkości? Bez paniki!

Przez ostatnie kilka dni w mediach, zwłaszcza motoryzacyjnych pojawiło się wiele alarmujących artykułów dotyczących zmian przegłosowanych przez członków Komisji Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów Parlamentu Europejskiego. Dotyczą one nowych wymagań odnośnie obowiązkowego wyposażenia pojazdów. Szczególnie wyeksponowano pojęcie "ograniczników prędkości", które miały by autonomicznie ograniczać prędkość, pozostawiając kierowcę bez wpływu na ten fakt. Od razu wysnuto…