Pokazywaliśmy już Merca W124 z silnikiem BMW. Tym razem role odwróciły się. Oto BMW z silnikiem AMG Mercedes. I to nie byle jakim, bo 6.2 V8.
Auto zostało zbudowane w firmie CK Customs by Steve. Właściciel podaje, że zostało złożone na nowo i odmalowane. Zapewnia też, że jest bardzo doinwestowane i niewymagające wkładu finansowego. Potwierdza to bardzo długa lista modyfikacji. Zapraszamy na galerię zdjęć i opis. Jest też link do ogłoszenia- zobaczcie cenę.
Nadwozie
– lakier Nardo Gray z palety Audi
– body Pandem Rocket
– pas przedni custom – konstrukcja rurkowa Ck Customs
– zapinki body Sparco + Aerocatch
– przyciemnione szyby
– maska laminat AB-Max
– felgi JR 18’’
– opony przednie Yokohama Advan AD08
– ściana grodziowa – Ck Customs
Układ hamulcowy
– przewody hamulcowe Goodrige na całe auto
– zaciski przednie BMW E92 M3
– zaciski tył BMW E36 M3
– klocki hamulcowe Carbon Loraine
– nowe tarcze hamulcowe M3
– hamulec hydrauliczny ręczny CK Customs
Układ napędowy
– skrzynia biegów E39 3.0D
– sprzęgło 2-tarczowe Poweride
– wał napędowy Ck Customs
– wzmacniane półosie
– dyferencjał E36 M3
Wnętrze
– fotel kierowcy Recaro Pro Racer spg Hans XL – homologacja do 2023r FIA
– fotel pasażera Sparco Pro 2000 grp light FIA
– pasy bezpieczeństwa RMS Motorsport FIA
– siatki bezpieczeństwa FIA
– otulina klatki Sabelt
– kierownica Sparco FIA
– mocowania foteli Sparco FIA
– deska rozdzielcza BMW 1 – obszycie alcantarą
– system gaśniczy Sparco FIA
– gaśnica 2kg
– boczki drzwi carbon
– kuwety carbon
– obudowa akumulatora
– dźwignia zmiany biegów PMC
– klatka bezpieczeństwa Trela Motorsport zgodna z załącznikiem J FIA
– wzmocnienia klatki i nadwozia CK Customs
Zawieszenie
– zestaw Wisefab przód
– sworznie wahaczy przód Meyle HD
– customowe mocowania wahacza przedniego na uniball
– amortyzatory ISC Drift (tył przerobiony na mcpherson)
– maglownica po regeneracji
– wzmocniona pompa wspomagania z chłodnicą Setrab
– tylne wahacze wzdłużne z E36 M3
– tylne wahacze poprzeczne regulowane (górne i dolne)
– piasty przód/tył nowe
– dyferencjał 3,64 M3 mocowany na aluminiowych tulejach
– tuleje poliuretanowe tylnego wózka
– wzmocnione punkty mocowania tylnego wózka z zastrzałami do klatki
– solidne wzmocnienia przednich kielichów z rurek CK Customs
– wzmocnione punkty mocowań przednich wahaczy CK Customs
– wzmocniona przednia belka zawieszenia CK Customs
Silnik
– 6,3 AMG – po rewizji
– duża chłodnica oleju Setrab + zbrojone przewody
– alternator i rozrusznik po regeneracji
– kolektor ssący malowany proszkowo (Candy red)
– wkłady filtrów powietrza K&N
– układ dolotowy z kwasu Ck Customs
– olej silnikowy Liqui Moly 10w60 wymieniany co rundę
– płyny eksploatacyjne Motul
– duża aluminiowa chłodnica wody z zabudową wiatraków Spal oraz zewnętrznym zbiorniczkiem przelewowym
– dodatkowo wprowadzone modyfikacje w układzie chłodzenia
– elektryczna pompa wody
– układ paliwowy przygotowany pod zbiornik ATL 40 Litrów z homologacją
– swirl pot
– pompa wstępna Facet
– pompy główne Bosch 044 + zaworki zwrotne Aeromotive
– filtry paliwa za każdą pompą Aeromotive przystosowane do etanolu
– regulator ciśnienia paliwa Aeromotive
– przewody teflonowe zakuwane 6an
– przerobiona listwa paliwowa
– Fuel flex
– chłodnica paliwa PWR + wiatrak Spal
Układ elektryczny
– Ecumaster emu silver + emu black
– Pmu 16 + klawiatura
– wyświetlacz adu 5’’
– nowa wiązka silnika i nadwozia Powered by Niuton
– czujniki temp. oleju, wody, ciśnienia oleju, paliwa, temp. Paliwa, 2x AFR
– elektryczne szyby
– wyłącznik prądu
– nowy akumulator
Link do ogłoszenia na mobile.de: E36 AMG