BMW X6 prawie jak Coupé - Trends Magazines

BMW X6 prawie jak Coupé

20-centymetrowy prześwit oraz ogumienie o wysokim profilu przypominają, że BMW X6 zostało zbudowane na bazie SUV-a. Lumma postanowiła zmienić prezencję bawarskiego sportowca.

Zmodyfikowane zawieszenie przybliżyło karoserię do drogi o 45 milimetrów. Idąc za ciosem, zamontowano 22-calowe felgi Lumma CLR Racing Sport Wheels. Na przednią oś trafiły obręcze o szerokości 10 cali. Tylne są szersze o dwa cale.

Na potężne felgi założono opony firmy Vredestein w rozmiarach 295/30 R22 i 335/25 R22. Tuner z dumą podkreśla, że skompletował zestaw, który swobodnie mieści się w standardowych błotnikach.

Kto chciałby pójść krok dalej, może wybrać felgi Lumma CLR23 GT. Liczba w nazwie odzwierciedla ich średnicę. Obręcze sparowano z oponami Continental w rozmiarze 315/25 R23. To największy z zestawów pasujących do karoserii X6.

Fot. Lumma

Podobne

TEST BMW 120d xDrive: kompakt (prawie) doskonały

Kompakt premium… Brzmi trochę irracjonalnie, prawda? Mądrość ulicy głosi jednak, że jeżeli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie! Teza ta znajduje potwierdzenie w stale rosnącym europejskim rynku kompaktów segmentu premium, na którym bawarska jedynka poczyna sobie całkiem sprawnie, rozpychając się na podium pomiędzy konkurentami ze Stuttgartu i Ingolstadt. To, co ją wyróżnia,…

BMW Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé: Autostradowy krążownik

Pierwszą Alpinę B6, na bazie BMW 650i typoszeregu F12/F13 (kabriolet i coupé), można było kupić tylko w Europie. Wyposażono ją w dostrojony 4,4-litrowy silnik V8 o mocy 500 KM, połączony z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów. Dopiero wprowadzona w 2014 roku na rok modelowy 2015 zmodernizowana generacja Alpiny B6 jest dostępna jako coupé, cabriolet i prezentowane Gran Coupé. Druga odsłona B-szóstki została wyposażona…