BMW X6 prawie jak Coupé - Trends Magazines

BMW X6 prawie jak Coupé

20-centymetrowy prześwit oraz ogumienie o wysokim profilu przypominają, że BMW X6 zostało zbudowane na bazie SUV-a. Lumma postanowiła zmienić prezencję bawarskiego sportowca.

Zmodyfikowane zawieszenie przybliżyło karoserię do drogi o 45 milimetrów. Idąc za ciosem, zamontowano 22-calowe felgi Lumma CLR Racing Sport Wheels. Na przednią oś trafiły obręcze o szerokości 10 cali. Tylne są szersze o dwa cale.

Na potężne felgi założono opony firmy Vredestein w rozmiarach 295/30 R22 i 335/25 R22. Tuner z dumą podkreśla, że skompletował zestaw, który swobodnie mieści się w standardowych błotnikach.

Kto chciałby pójść krok dalej, może wybrać felgi Lumma CLR23 GT. Liczba w nazwie odzwierciedla ich średnicę. Obręcze sparowano z oponami Continental w rozmiarze 315/25 R23. To największy z zestawów pasujących do karoserii X6.

Fot. Lumma

Podobne

BMW 325i E30 Cabrio – niżej się nie da

Niżej się nie da? Takie pytanie z uśmiechem zadałem Łukaszowi, widząc, jak jego trójka dosłownie siada na ziemi. To z pozoru zwykłe BMW 325i E30 Cabrio zostało poddane modyfikacjom wedle dobrze znanego przepisu. Nuda? Nie tym razem! Efekt budzi uznanie. Ale po kolei... Historii modelu E30 nie będę przytaczał. Każdy fan bawarskiej marki doskonale zna…

BMW S 1000 R (fot. BMW)

 BMW S 1000 R – Dynamic Roadster bazujący na S 1000 RR

Wygląd roadstera w połączeniu z supersportową dynamiką jazdy – to jest właśnie nowe BMW S 1000 R. Dynamic Roadster oferuje innowacyjne technologie w kluczowych obszarach silnika i zawieszenia zaczerpnięte bezpośrednio z supersportowego S 1000 RR.   Bliskie pokrewieństwo z „RR” widać z każdej perspektywy. Dzięki redukcji do tego, co niezbędne, nowy S 1000 R oferuje nieznaną dotychczas dynamikę jazdy. Zoptymalizowana pod kątem…