BMW X6 prawie jak Coupé - Trends Magazines

BMW X6 prawie jak Coupé

20-centymetrowy prześwit oraz ogumienie o wysokim profilu przypominają, że BMW X6 zostało zbudowane na bazie SUV-a. Lumma postanowiła zmienić prezencję bawarskiego sportowca.

Zmodyfikowane zawieszenie przybliżyło karoserię do drogi o 45 milimetrów. Idąc za ciosem, zamontowano 22-calowe felgi Lumma CLR Racing Sport Wheels. Na przednią oś trafiły obręcze o szerokości 10 cali. Tylne są szersze o dwa cale.

Na potężne felgi założono opony firmy Vredestein w rozmiarach 295/30 R22 i 335/25 R22. Tuner z dumą podkreśla, że skompletował zestaw, który swobodnie mieści się w standardowych błotnikach.

Kto chciałby pójść krok dalej, może wybrać felgi Lumma CLR23 GT. Liczba w nazwie odzwierciedla ich średnicę. Obręcze sparowano z oponami Continental w rozmiarze 315/25 R23. To największy z zestawów pasujących do karoserii X6.

Fot. Lumma

Podobne

BMW M4 po tuningu w JMS Fahrzeugteile

Ostatnie projekty na bazie M3 i M4 kipią mocą i momentem obrotowym. JMS Fahrzeugteile poszło inną drogą, wychodząc ze słusznego założenia, że 431 KM i 550 Nm to wystarczająco dużo. Niemiecki dystrybutor akcesoriów tuningowych wyposażył M4 Cabrio w gwintowane zawieszenie KW Variant 3 (od 2199 euro), które umożliwiło zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 45 mm…

Oletha Coupe – bierz moje pieniądze i daj to auto!

Jeśli myśleliście, że BMW Z8 to piękny samochód to powinniście zobaczyć Olethę Coupe. To świetny projekt stworzony przez Smit Vehicle Engineering i co ciekawe, ma niewiele wspólnego z BMW Z8. Oletha Coupe wygląda jak niespełniony sen Henrika Fiskera, który śnił o modelu Z8 bez otwieranego dachu. I faktycznie, tak mogłaby wyglądać produkcyjna wersja Z8 Coupe,…