BMW X6 prawie jak Coupé - Trends Magazines

BMW X6 prawie jak Coupé

20-centymetrowy prześwit oraz ogumienie o wysokim profilu przypominają, że BMW X6 zostało zbudowane na bazie SUV-a. Lumma postanowiła zmienić prezencję bawarskiego sportowca.

Zmodyfikowane zawieszenie przybliżyło karoserię do drogi o 45 milimetrów. Idąc za ciosem, zamontowano 22-calowe felgi Lumma CLR Racing Sport Wheels. Na przednią oś trafiły obręcze o szerokości 10 cali. Tylne są szersze o dwa cale.

Na potężne felgi założono opony firmy Vredestein w rozmiarach 295/30 R22 i 335/25 R22. Tuner z dumą podkreśla, że skompletował zestaw, który swobodnie mieści się w standardowych błotnikach.

Kto chciałby pójść krok dalej, może wybrać felgi Lumma CLR23 GT. Liczba w nazwie odzwierciedla ich średnicę. Obręcze sparowano z oponami Continental w rozmiarze 315/25 R23. To największy z zestawów pasujących do karoserii X6.

Fot. Lumma

Podobne

BMW Elektryczne 2

Jakie napędy hybrydowe plug-in oferuje BMW i MINI?

Dzięki współpracy silnika benzynowego i elektrycznego modele hybrydowe plug-in BMW i MINI łączą w sobie to, co najlepsze z obu światów. Umożliwia jazdę na samym napędzie elektrycznym w ruchu miejskim, dojazdy z domu do pracy, a także duży zasięg całkowity na dłuższe trasy.  3.0 R6 - duża hybryda W modelach hybrydowych plug-in BMW serii 7,…

HISTORIA: BMW 315 – odpowiedni model we właściwym czasie

Nie był pierwszym modelem BMW z 6-cylindrowym silnikiem oraz charakterystycznymi nerkami. Ze względu na rozsądnie skalkulowane ceny model 315 stał się jednak przebojem. W latach 1934 ‒ 1937 został sprzedany w liczbie blisko 10 tysięcy sztuk. BMW długo szukało swojego miejsca na rynku. Koncern rozpoczął produkcję samochodów od produkcji licencyjnych wersji Austina 7, którą uruchomiono…