BMW X2 GoldPlay - cygańskie BMW? - Trends Magazines

BMW X2 GoldPlay – cygańskie BMW?

BMW zaprezentowało ciekawą edycję modelu X2 – GoldPlay. Auto ma złote akcenty nie tylko we wnętrzu, ale także na karoserii i felgach. Elegancki design, czy „cygańska wiocha”? 

Złoto w motoryzacji jest dość rzadko stosowane. Możemy wyobrazić sobie złote akcenty w kabinie Rolls-Royce’a lub komorę silnika McLarena F1, wyłożoną tym właśnie szlachetnym materiałem po to, aby lepiej odprowadzać ciepło. No, jest jeszcze cała gama Mercedesów i BMW ze złotymi listwami i klamkami, jeżdżona przez… wiadomo jaką nację. Teraz jednak BMW przedstawia „złotą edycję” X2, która wygląda bardzo dobrze. 

Jest złoto, a więc ma być bogato. I tak na początek w GoldPlay Edition otrzymujemy M-Pakiet oraz Shadowline. Już jest dobrze. Dodatkowo tylko w tej wersji można zamówić auto w świetnym zielonym kolorze San Remo. Jeśli Wam się nie podoba, możecie wybierać spośród siedmiu lakierów, w tym dwóch matowych.

Złote akcenty pojawiają się w obramowaniu grilla, w grafice na nadwoziu, na felgach oraz lusterkach. We wnętrzu znajdziemy podświetlane progi, które informują nas, że wsiadamy do „złotej beemki”, a także specjalny wzór na boczkach drzwi. Także kolor przeszyć jest złotawy. Listwy wokół drzwi, maskownice, a także końcówki układu wydechowego są pomalowane czarnym lakierem w połysku. To jeszcze dopełnia całego efektu. 

BMW X2 GoldPlay Edition możemy zamówić w dowolnej wersji silnikowej. A dostępne są trzy odmiany benzynowe (sDrive 18i 136 KM, sDrive lub xDrive 20i 178 KM oraz topowa M35i 306 KM), cztery Diesle (sDrive 16d 116 KM, sDrive lub xDrive 18d 150 KM, sDrive lub xDrive 20d 190 KM oraz xDrive 25d 231 KM) oraz jedna hybryda (xDrive 25e 220 KM). 

Auto w Polsce będzie można zamawiać od marca. Trzeba będzie przygotować co najmniej 169 400 złotych za wersję sDrive18i z manualną skrzynią biegów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW ART

Czerwony. Żółty. Niebieski. I nie chodzi nam o filmy Kieślowskiego, tylko obrazy zamówione przez BMW

Czerwony. Żółty. Niebieski. Wszystko zaczęło się od trzech wielkoformatowych obrazów Gerarda Richtera, które BMW zamówiło u artysty w 1971 r. Dzisiaj firma angażuje się na całym świecie i bierze na siebie odpowiedzialność społeczną również w dziedzinie kultury. Zaangażowanie BMW Group w kulturę jest silnie ugruntowane poprzez ponad 100 długoterminowych inicjatyw w dziedzinie sztuki nowoczesnej i współczesnej, muzyki klasycznej, jazzu oraz dźwięku, a takżearchitektury i designu. Zaangażowanie BMW Group…

Volkswagen stworzył biurowe krzesło. Ale jakie!

Norweska filia Volkswagena zaprezentowała nietypowy fotel biurowy, którym można dosłownie pędzić po biurowcu.  Specjaliści z norweskiego działu Volkswagena stworzyli krzesło biurowe, które może rozpędzić się do 20 km/h! Twórcy chcieli przybliżyć funkcjonalności nietypowego mebla jak najbardziej do samochodu. Dlatego mamy tu klakson, pasy bezpieczeństwa, reflektory, kamerę cofania i oczywiście silnik elektryczny, który pozwala rozpędzić się…