BMW TRENDS 2/2022 już w sprzedaży! - Trends Magazines

BMW TRENDS 2/2022 już w sprzedaży!

Już od 15 czerwca w punktach sprzedaży dostępny jest najnowszy 2/2022 nr BMW Trends! 

W tym wydaniu znajdziesz prezentacje projektów naszych Czytelników, testy wybranych egzemplarzy BMW, zapowiedzi wydarzeń, ciekawostki oraz newsy, a także wiele więcej! 

Przeczytasz między innymi o:

  • Legenda powraca: 550-konne M4 CSL!
  •  E39 M5 Touring– Niewiarygodne
  • Elektryczne przyspieszenie – i4 M50 GranCoupé
  • Unikatowe – E24 M635CSi
  • E21 323iDelikatnie poprawiony DTM
  • Sztuka hamowania Co warto wiedzieć o hamulcach
  • Auta i gwiazdyMini Dalidy
  • Idealne na lato E30 325i
  • Minimalistyczne E32 730i
  • Kupujemy UŻYWANE BMW M Performance
  • Typowe coupé: E82 135i vs. G42 220d
  • Nie ma takich drugich kół E82 135i
  • Bardzo interesujące E36 320
  • Ciekawy Touring E61 545i
  • Nowości od BMW – seria 3, 7 oraz iX1
  • Rallysprint Challengeemocjonujący początek sezonu 2022

Prenumerata BMW Trends

Wszystko, co miłośnik BMW wiedzieć powinien!

W prenumeracie TANIEJ! Tylko 15,00 zł (w sprzedaży 20,00 zł). Kup zanim inni Cię wyprzedzą!
Najlepiej – zaprenumeruj już dziś na cały 2022 rok!

Sprawdź punkty sprzedaży najnowszego wydania – TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Manhart MHX3 650

Manhart MHX3 650 – gdy X3 M to za mało

Już seryjne BMW X3 M Competition nie narzeka na brak mocy i osiągów, ale zawsze może być lepiej, prawda? Do takiego wniosku doszedł Manhart i stworzył potężny model na bazie popularnego SUVa. Oto Manhart MHX3 650.  Wielu klientom seryjne 510 KM i 650 Nm może nie wystarczyć, dlatego mogą teraz zwrócić się do niemieckiego tunera…

Masz auto po tuningu? Nie pokazuj się nim we Wrocławiu

Wrocławska grupa Speed ma ostatnio pełne ręce roboty. Mundurowi chwalą się, że odnoszą spore sukcesy w łapaniu miłośników garażowego tuningu. Rzucające się w oczy, przerobione auta są wabikiem na policjantów.  Wrocławska drogówka dała się poznać, jako ta, która bardzo nie lubi aut po tuningu. To pewnego rodzaju paradoks, bo przecież Wrocław jest od lat stolicą…