BMW TRENDS 2/2022 już w sprzedaży! - Trends Magazines

BMW TRENDS 2/2022 już w sprzedaży!

Już od 15 czerwca w punktach sprzedaży dostępny jest najnowszy 2/2022 nr BMW Trends! 

W tym wydaniu znajdziesz prezentacje projektów naszych Czytelników, testy wybranych egzemplarzy BMW, zapowiedzi wydarzeń, ciekawostki oraz newsy, a także wiele więcej! 

Przeczytasz między innymi o:

  • Legenda powraca: 550-konne M4 CSL!
  •  E39 M5 Touring– Niewiarygodne
  • Elektryczne przyspieszenie – i4 M50 GranCoupé
  • Unikatowe – E24 M635CSi
  • E21 323iDelikatnie poprawiony DTM
  • Sztuka hamowania Co warto wiedzieć o hamulcach
  • Auta i gwiazdyMini Dalidy
  • Idealne na lato E30 325i
  • Minimalistyczne E32 730i
  • Kupujemy UŻYWANE BMW M Performance
  • Typowe coupé: E82 135i vs. G42 220d
  • Nie ma takich drugich kół E82 135i
  • Bardzo interesujące E36 320
  • Ciekawy Touring E61 545i
  • Nowości od BMW – seria 3, 7 oraz iX1
  • Rallysprint Challengeemocjonujący początek sezonu 2022

Prenumerata BMW Trends

Wszystko, co miłośnik BMW wiedzieć powinien!

W prenumeracie TANIEJ! Tylko 15,00 zł (w sprzedaży 20,00 zł). Kup zanim inni Cię wyprzedzą!
Najlepiej – zaprenumeruj już dziś na cały 2022 rok!

Sprawdź punkty sprzedaży najnowszego wydania – TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 635 CLX Carlex Design 16

Piękne BMW 635 zrobione przez Polaków. Kosztuje fortunę

Wnętrze tego BMW 635 wygląda jak XIX-wieczny gabinet, a nie kabina sportowego samochodu. Specjaliści z Carlex Design jednak wiedzą, co robią i za każdym razem tworzą unikatowe dzieła. Koszt tej przeróbki może przyprawić o zawrót głowy.  Za każdym razem, gdy Carlex Design prezentuje swoje projekty, od razu wiadomo, że będzie to dzieło sztuki. Niezależnie od…

Silnik BMW

Klamka zapadła. Koniec silników BMW z Monachium

BMW długo się przed tym wzbraniało, ale niestety stało się to, co nieuniknione. Z fabryki BMW w Monachium zjechał ostatni silnik spalinowy wyprodukowany w tym miejscu.  BMW od dłuższego czasu informuje, że pozostanie marką, która będzie produkowała silniki spalinowe tak długo, jak to będzie możliwe. Niestety decyzje zapadły i elektryczna przyszłość jest nieunikniona, czego efektem…