BMW Trends 1/2015 - Trends Magazines

BMW Trends 1/2015

Za oknem wiosna i pierwsze jej zwiastuny dotarły do nas z Genewy, gdzie BMW tradycyjnie pokazało kilka nowości. Ciekaw jestem, jak podoba wam się zmodernizowana seria 1, wydłużony 2 Gran Tourer, M4 MotoGP Safety Car czy przygotowane przez tunerów Alpiny B5 i B6 Bi-Turbo Edition 50 oraz X6 AC Schnitzera.
Ponieważ to pierwsze wydanie BMW TRENDS w 2015 roku, czas na kilka ogłoszeń formalnych. Od teraz będziemy ukazywać się CZTERY razy w roku – w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu. Nadal będziemy w sprzedaży detalicznej, choć serdecznie zapraszam wszystkich do prenumeraty – wasz ulubiony magazyn otrzymacie wówczas bezpośrednio do domu. Niestety, po dziesięciu latach podnieśliśmy cenę. Mam nadzieję, że na kolejnych dziesięć lat. Swoją drogą, to intrygujące, jak będzie w 2025 roku wyglądała motoryzacja…
Zapraszam do lektury aktualnego wydania, także w elektronicznej wersji BMW TRENDS w AppStore, a codziennie na naszą stronę www.trends.com.pl, na której dowiecie się o BMW tego, czego w innych mediach nie znajdziecie. BMW TRENDS are Your Friends!

[real3dflipbook id=’5′]

Podobne

3/15 PS DA1 – Pierwsze BMW

Korzenie marki BMW sięgają 1916 roku. W czasie pierwszej wojny światowej i tuż po niej przedsiębiorstwo produkowało silniki lotnicze. Przypomina o tym logo marki – pracujące śmigło w barwach flagi Bawarii. Od 1923 roku BMW produkowało motocykle. Historia pierwszego samochodu z biało-niebieską szachownicą sięga 1927 roku. Wówczas Dixi Fahrzeugfabrik Eisenach rozpoczęło licencyjną produkcję Austina Seven…

BMW PRIDE LGBT LOGO

BMW utożsamia się z LGBT

Nowe logo BMW na oficjalnym fanpage'u marki otrzymało tęczowe tło nawiązujące do środowisk LGBT. Fanpage BMW ma ponad 20 mln. polubień. Wszyscy fani oraz inni użytkownicy platformy facebook.com mogli wczoraj zobaczyć nowe logo BMW przyozdobione kolorami tęczy. Tym ruchem BMW jasno określa swój stosunek do środowiska potocznie określanego jako LGBT.   Czerwiec i PRIDE Czerwiec nazywany…