BMW Skyline czy Corvette? - Trends Magazines

BMW Skyline czy Corvette?

Jeśli chcecie mieć frajdę z jazdy BMW, ale bardziej lubicie muscle-cary albo bliżej wam do japońskiej motoryzacji, to mamy dla was wspaniałą wiadomość! Teraz możecie mieć wszystko w jednym!

Jak to możliwe? To za sprawą tunerów o nie Bardzo Małej Wyobraźni, którzy postanowili na bazie bawarskich modeli zbudować… sami nie wiemy jak to określić. W każdym razie jedno chce być Corvettą, a drugie Shelby Mustangiem i Nissanem Skyline w jednym. Brzmi jak fantastyka? W żadnym razie.

BMVette – czyli E39 po amerykańsku

Jego właściciel od dawna marzył o aucie ze swojego plakatu, czyli Corvettą. Niestety, w domu się nie przelewało, więc wystarczyło zaledwie na poczciwą „piątkę” czwartej generacji. Ale jak wiadomo, w USA „sky is the limit”, więc właściciel niewiele myśląc zaczął budować swoje auto marzeń. Ciężko stwierdzić, czy BMVette powstało z C5, czy z C6, ale na pewno wyszło efektownie. Jesteśmy przekonani, że głowy przechodniów będą bardziej wykręcane od tego… „ulepa” niż oryginalnej Corvetty. Jak wskazuje emblemat „530i”, pod maską pracuje 3-litrowe R6 o mocy 231 KM. Raczej nie można mówić tu o sportowych osiągach, ale co tam – wygląd jest najważniejszy!

Skyline, Mustang i Seria 7? Możesz mieć 3 w 1!

Kolejny twór pochodzi z egzotycznej Malezji. Tutaj autor wykazał się nieco większą wyobraźnią i przerobił nie tylko tył, ale też przód. Skylano-Mustang albo jak kto woli Mustango-Skyline powstał na bazie E23, czyli pierwszej generacji Serii 7. Będąc precyzyjnym to model 728i z 1985 roku. Mamy więc do czynienia z 2,8-litrowym R6 o mocy 184 KM. Auto podobno jest na sprzedaż, ale chcemy wam (i przy okazji sobie) zaoszczędzić widoku tego szkaradztwa na naszych, polskich drogach i nie podamy linku do ogłoszenia. 

Konrad Maruszczak

fot. Mudah.my

Podobne

BMW_740d_F01

Nie taki kierowca BMW straszny, jak go malują

Okazuje się, że według danych rankomat.pl kierowca BMW nie jest tak straszny, jak go malują. Jedynie 16,8% ze wszystkich właścicieli BMW deklaruje spowodowanie szkody w całej historii posiadania OC. To najniższy wynik wśród kierowców najpopularniejszych marek. Mimo tego, to właśnie oni płacą najdroższe polisy (średnio 887 zł). – Względem kierowców BMW powszechnie funkcjonuje negatywny stereotyp.…

Tuning-VW-Golf-3-VR6-widok z przodu

Nie tylko felgi wyróżniają tego Golfa 3 VR6

To było dokładnie w 2001 roku. Przemek, młody miłośnik motoryzacji, po raz pierwszy zasiadł w przygotowanym na 20-lecie specjalnym modelu Golfa III. Zakochał się w nim od pierwszego wejrzenia, lecz dopiero po trzech latach udało mu się kupić upragnione auto. Cel - Golf z flagowym silnikiem VR6 Po czteroletnim epizodzie z „trójką” w wersji GT…