BMW Skyline czy Corvette? - Trends Magazines

BMW Skyline czy Corvette?

Jeśli chcecie mieć frajdę z jazdy BMW, ale bardziej lubicie muscle-cary albo bliżej wam do japońskiej motoryzacji, to mamy dla was wspaniałą wiadomość! Teraz możecie mieć wszystko w jednym!

Jak to możliwe? To za sprawą tunerów o nie Bardzo Małej Wyobraźni, którzy postanowili na bazie bawarskich modeli zbudować… sami nie wiemy jak to określić. W każdym razie jedno chce być Corvettą, a drugie Shelby Mustangiem i Nissanem Skyline w jednym. Brzmi jak fantastyka? W żadnym razie.

BMVette – czyli E39 po amerykańsku

Jego właściciel od dawna marzył o aucie ze swojego plakatu, czyli Corvettą. Niestety, w domu się nie przelewało, więc wystarczyło zaledwie na poczciwą „piątkę” czwartej generacji. Ale jak wiadomo, w USA „sky is the limit”, więc właściciel niewiele myśląc zaczął budować swoje auto marzeń. Ciężko stwierdzić, czy BMVette powstało z C5, czy z C6, ale na pewno wyszło efektownie. Jesteśmy przekonani, że głowy przechodniów będą bardziej wykręcane od tego… „ulepa” niż oryginalnej Corvetty. Jak wskazuje emblemat „530i”, pod maską pracuje 3-litrowe R6 o mocy 231 KM. Raczej nie można mówić tu o sportowych osiągach, ale co tam – wygląd jest najważniejszy!

Skyline, Mustang i Seria 7? Możesz mieć 3 w 1!

Kolejny twór pochodzi z egzotycznej Malezji. Tutaj autor wykazał się nieco większą wyobraźnią i przerobił nie tylko tył, ale też przód. Skylano-Mustang albo jak kto woli Mustango-Skyline powstał na bazie E23, czyli pierwszej generacji Serii 7. Będąc precyzyjnym to model 728i z 1985 roku. Mamy więc do czynienia z 2,8-litrowym R6 o mocy 184 KM. Auto podobno jest na sprzedaż, ale chcemy wam (i przy okazji sobie) zaoszczędzić widoku tego szkaradztwa na naszych, polskich drogach i nie podamy linku do ogłoszenia. 

Konrad Maruszczak

fot. Mudah.my

Podobne

Lampy projektorowe, ksenonowe, LED i OLED czyli świetlne innowacje BMW

Przed laty wszystko było prostsze. Silniki, zawieszenia czy opony. Z biegiem czasu udoskonalono nawet reflektory pojazdów. Niegdyś kierowcom musiał wystarczyć snop generowany przez słabą żarówkę i zamontowany za nią odbłyśnik. Teraz drogę coraz częściej rozświetlają niewielkie i wydajne diody. Z PRZODU Pierwszy samochód BMW trafił na drogi w 1929 roku. Sześciowoltowe żarówki, mimo że współpracowały…

Tuning VW Golf Mk2 auto od przodu

Jak samodzielnie zbudować niezwykłego Golfa Mk2? Piotr to wie!

Volkswagen Golf drugiej generacji należy do najczęściej przerabianych aut w Polsce. Wpływ na to mają zapewne: relatywnie niski koszt zakupu, olbrzymie zaplecze części zamiennych oraz podatność na modyfikacje. Piotr na kupno Golfa II zdecydował się z powodu sentymentu nie tylko do marki z Wolfsburga, ale także do tego konkretnego modelu.   Piotrek wcześniej był już właścicielem kilku dwójek oraz…