BMW naszych Czytelników: Ząbek i jego BMW E21 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Ząbek i jego BMW E21

Ząbek to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E21 z 1979 roku.  Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • karoseria wyremontowana,
  • wstawiona klatka bezpieczeństwa według załącznika J,
  • dwa sportowe fotele, pasy szelkowe, kierownica RRS,
  • hydrauliczny hamulec ręczny,
  • maska przód i tylna klapa z laminatu,
  • lampy przód tajfun,
  • zawieszenie przednie cięte laserem,
  • wahacze uniball i cambery,
  • tylne zawieszenie z BMW E34 – zawieszenie gwintowane custom,
  • silnik 5.0 V8, 306 KM, 460 Nm,
  • chłodnica oleju, skrzynia ZF z 2.8 adapter, lekkie koło zamachowe plus dwutarczowy spiek,
  • układ wydechowy z kwasówki wystawiony w progach.

BMW E21 po zakupie:

BMW E21 po modyfikacjach:

Podobne

BMW E39 528i Turbo – nowa definicja

BMW E39 debiutowało w 1995 roku jako następca E34, modelu który zbudował bardzo solidną pozycję marki w świecie. Nie zostało jednak w tyle i także odniosło globalny sukces. Na pomysł stworzenia takiego BMW E39 528i Turbo nikt jednak w Monachium nie wpadł. BMW E39 zostało zaprojektowane tak, aby było eleganckie, ale jednocześnie dynamiczne i sportowe.…

Piękno bawarskich rekinów serii 3 (E21)

Pierwsza generacja BMW serii 3 o oznaczeniu E21 to dziś niezwykle rzadki widok na ulicach. Trudno się temu dziwić, ponieważ od zakończenia produkcji tego modelu minęło prawie 35 lat. Dwa niezwykle ciekawe egzemplarze słynnego rekina zobaczyć można było  na zlotach BMW Klub Warszawa. Chociaż wyjechały z fabryki w podobnej konfiguracji, dziś dzieli je i łączy…