Sebastian Kowalski to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 328i z 1999 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- zmiana silnika z m52b28tu 340 tys. km na taki sam silnik tylko z prawdziwym przebiegiem 56 tys. km,
- dołożenie kompresora od firmy GPower,
- zmiana kolektora ssącego na kolektor z m54b30,
- malowanie całej karoserii na ten sam kolor orientblau,
- wymienione kompletne zawieszenie,
- założenie zawieszenia gwintowanego z regulacją wysokości i twardości firmy H&R plus Cambery,
- założenie rozpórek wzmacniających przód i tył od Swagiercustoms,
- założenie sportowego układu wydechowego – sportowe kolektory środkowy i końcowy przelotowy firmy Magnaflow – wszystko z kwasówką,
- założenie hamulców firmy Brembo Performance – przód 6 tłoczków, tył 2 tłoczki,
- zmiana tarcz hamulcowych na tarcze z M3 CSL E46,
- przewody w oplocie,
- filtr powietrza zmieniony na Pipercross,
- mocniejsze wtryski i pompa paliwa,
- Blow-off firmy HKS,
- założenie felg 19-calowych styling 167 plus customowy kolor,
- Customowy dolot,
- auto właśnie jest strojone, szacuje na okolice 320 KM i 400 Nm.
BMW E46 po zakupie:
BMW E46 po modyfikacjach:
- Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.