BMW naszych Czytelników: Sebastian i jego BMW E46 328i - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Sebastian i jego BMW E46 328i

Sebastian Kowalski to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 328i z 1999 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • zmiana silnika z m52b28tu 340 tys. km na taki sam silnik tylko z prawdziwym przebiegiem 56 tys. km,
  • dołożenie kompresora od firmy GPower,
  • zmiana kolektora ssącego na kolektor z m54b30,
  • malowanie całej karoserii na ten sam kolor orientblau,
  • wymienione kompletne zawieszenie,
  • założenie zawieszenia gwintowanego z regulacją wysokości i twardości firmy H&R plus Cambery,
  • założenie rozpórek wzmacniających przód i tył od Swagiercustoms,
  • założenie sportowego układu wydechowego – sportowe kolektory środkowy i końcowy przelotowy firmy Magnaflow – wszystko z kwasówką,
  • założenie hamulców firmy Brembo Performance – przód 6 tłoczków, tył 2 tłoczki,
  • zmiana tarcz hamulcowych na tarcze z M3 CSL E46,
  • przewody w oplocie,
  • filtr powietrza zmieniony na Pipercross,
  • mocniejsze wtryski i pompa paliwa,
  • Blow-off firmy HKS,
  • założenie felg 19-calowych styling 167 plus customowy kolor,
  • Customowy dolot,
  • auto właśnie jest strojone, szacuje na okolice 320 KM i 400 Nm.

BMW E46 po zakupie:

BMW E46 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW TRENDS 4/2024 nadjeżdża!

Od 19 grudnia w sprzedaży nowy numer magazynu BMW Trends. A w nim m.in.: ● ACS M2 – postrach piratów drogowych od AC Schnitzera ● Dopracowane cabrio – E36 ● E23– niesamowicie zadbana siódemka ● Czy nowe znaczy lepsze? – TEST X3 (G45) ● Na dobre i na złe – E36 ● Tylko dla odważnych…

Tuning BMW E36 328iC widok z tyłu

Unikatowy, pneumatyczny kabriolet BMW E36 328iC

Jak zmienić kabriolet w unikatowe auto? Niełatwo. Trudno jest znaleźć odpowiedni samochód, gdy ma się spore wymagania. Damian szukał auta z lat 90. z silnikiem o mocy przynajmniej 170 KM i w nienagannym stanie technicznym. Przeglądając liczne portale aukcyjne mógł zdecydować się samochody różnych marek. Wybrał jednak leciwe E36 z bogatym wyposażeniem i atrakcyjnymi kołami…