BMW naszych Czytelników: Michał i jego BMW E46 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Michał i jego BMW E46

Michał Malicki to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 Touring 330i z 2002 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • rozpórki przód i tył,
  • cały układ chłodzenia nowy
  • kolektor ssący M50B25,
  • kolektor wydechowy m52 (bez kątów owinięty bandażem),
  • lampy Black hella + regeneracja odbłyśników,
  • gwint MTS Gold,
  • zaciski po regeneracji,
  • Oil catach tank,
  • Cup holder,
  • pomarańczowe kierunki + USA,
  • wydech przelotowy,
  • układ dolotowy Stożek k&n,
  • wisko zastąpione elekt. wiatrakiem,
  • czarne nerki.

BMW E46 po zakupie:

BMW E46 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Niżej się nie da! BMW E36 – galeria zdjęć

Sposób na tuning BMW E36 jest bez liku. Na ulicach i na zlotach spotkać można zarówno zachowane w oryginale jak i ostro zmodyfikowane egzemplarze. A jak Wam się podoba prezentowany egzemplarz? Nadwozie pomalowane w graffiti? Jest! Różne dokładki i spojlery? Są! Jest też bardzo mocno obniżone zawieszenie, które nie opiera się na pneumatyce!

Rozbite M3? Żaden problem, to okazja do tuningu!

W Polsce informacja o powypadkowej przeszłości pojazdu budzi lęk. Nieprzypadkowo. Nierzadko reanimowane są auta w koszmarnym stanie. Sytuacja wygląda inaczej na zachodzie Europy. Naprawiane są samochody, które nadają się do naprawy, a cała operacja ma ekonomiczne uzasadnienie. Doskonałym przykładem jest BMW M3 E46, które trafiło na plac duńskiej firmy Schmiedmann. Coupe wzięło udział w kolizji…