Mariusz Rokita to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 330i z 1999 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- wypiaskowane podwozie,
- wzmocniona podłoga zestawem od SWAGier customs,
- pełna konserwacja,
- silnik swap M54b30,
- nowe sprzęgło dwutarczowe,
- serownik MTune,
- zamontowany ukryty system podtlenku LPG stag,
- kompletne nowe podwozie na poliuretanach Strongflex,
- nowe miedziane przewody hamulcowe oraz elastyczne w oplocie,
- nowe hamulce z przodu 330D z pełną regeneracją,
- gwint,
- sprężyny tył ISC, amortyzatory D2 i cambery SWAGier, przód sprężyny ISC, amortyzatory AP i cambery,
- regulowane wahacze tył,
- wydech „custom”, wycięty katalizator i środkowy tłumik, tylna końcówka wybebeszona i wspawana końcówka z nierdzewki,
- powiększony skręt podkładkami na magiel ok 10%, dyferencjał seria, nowe półosie, wszystkie łożyska itp,
- pełny M-pakiet z zewnątrz i całość została polakierowana w San Marino Blue z M5,
- koło styling 95 9/10j, opony 215/35/19 i 225/35/19,
- lampy przód ksenon BOSCH zrobione na czarno i wstawione krzyże, tył polift,
- przyciemnione szyby, zrobiony shadow line, listwa US na przód zamiast tablicy,
- wnętrze czarne, fotele sport size, czarny sufit, kierownica M-pakiet, lusterka ACShnitzer.
BMW E46 po zakupie:
BMW E46 po modyfikacjach:
- Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.