BMW naszych Czytelników: Mariusz i jego BMW E46 330i - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Mariusz i jego BMW E46 330i

Mariusz Rokita to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 330i z 1999 roku.  Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • wypiaskowane podwozie,
  • wzmocniona podłoga zestawem od SWAGier customs,
  • pełna konserwacja,
  • silnik swap M54b30,
  • nowe sprzęgło dwutarczowe,
  • serownik MTune,
  • zamontowany ukryty system podtlenku LPG stag,
  • kompletne nowe podwozie na poliuretanach Strongflex,
  • nowe miedziane przewody hamulcowe oraz elastyczne w oplocie,
  • nowe hamulce z przodu 330D z pełną regeneracją,
  • gwint,
  • sprężyny tył ISC, amortyzatory D2 i cambery SWAGier, przód sprężyny ISC, amortyzatory AP i cambery,
  • regulowane wahacze tył,
  • wydech „custom”, wycięty katalizator i środkowy tłumik, tylna końcówka wybebeszona i wspawana końcówka z nierdzewki,
  • powiększony skręt podkładkami na magiel ok 10%, dyferencjał seria, nowe półosie, wszystkie łożyska itp,
  • pełny M-pakiet z zewnątrz i całość została polakierowana w San Marino Blue z M5,
  • koło styling 95 9/10j, opony 215/35/19 i 225/35/19,
  • lampy przód ksenon BOSCH zrobione na czarno i wstawione krzyże, tył polift,
  • przyciemnione szyby, zrobiony shadow line, listwa US na przód zamiast tablicy,
  • wnętrze czarne, fotele sport size, czarny sufit, kierownica M-pakiet, lusterka ACShnitzer.

BMW E46 po zakupie:

BMW E46 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Kontrowersyjne BMW E30 Touring Rocket Bunny – galeria zdjęć

Widzieliście kiedyś BMW E30 w nadwoziu touring poddane wielu gustownym modyfikacjom? Nie? To spójrzcie na prezentowany egzemplarz Jego właściciel nie brał jeńców! Nisko, szeroko, bardzo szeroko oraz z olbrzymim tylnym skrzydłem. Podoba Wam się taki pomysł na touringa czy widoczne zmiany są jednak grubą przesadą?