BMW naszych Czytelników: Leszek i jego BMW E36 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Leszek i jego BMW E36

Leszek Możdżyński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 z 1995 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Samochód przygotowany do zawodów RallySprint Challenge, klasa Sport,
  • Silnik 2.0i musiał zostać praktycznie seryjny,
  • zawieszenie Bilstein B6,
  • krótszy zeszperowany dyferencjał,
  • klatka bezpieczeństwa,
  • rozpórki przód, tył,
  • w środku tylko to co potrzebne, fotele kubełkowe, 6 punktowe pasy bezpieczeństwa, short shifter, hydrauliczny ręczny i sporo innych modyfikacji.
  • Team Linia Nauka Jazdy, Fan Auto Serwis.

BMW po zakupie:

BMW po modyfikacjach:

Fot. Monika Borowska

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW E36 M3 USA DINAN S3

DINAN S3 nr 008 na sprzedaż. Jedyne E36 M3 z USA, które ma odpowiednią moc

E36 M3 USA uważane jest za prawdopodobnie najgorszy samochód ze stajni M-Power. Wszystko za sprawą 240-konnego silnika S52, który był dużo słabszy od europejskiej wersji napędzanej motorem S50. S52 i tuning w USA S52 jako silnik miało zbyt wiele cech wspólnych ze "zwykłym" motorem M52. Rezultat? Mimo pojemności 3.0 auto dysponowało mocą jedynie 240 KM,…

BMW 520i E34

BMW 520i E34 – zaczęło się od Opla

Są dwa sposoby na zdobycie wymarzonego samochodu. Można po prostu kupić takie auto, które nie potrzebuje żadnych zmian, wystarczy odpowiednio je serwisować i właściwie użytkować. Ten sposób jest łatwy i tylko dla tych, którzy dysponują większym budżetem. Prezentowane BMW 520i E34 musiało przejść szereg modyfikacji, zanim stało się spełnieniem marzeń jego właściciela. Co ciekawe, wszystko…